Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - FCK

    Dejlig sejr over FCK hér til aften. Fantastisk at OB's bedste spiller endelig spillede bedst - ikke bare bedst, men verdensklasse! Hvad fungerede? Især Sabbi og Jebali fungerede i dag - og så kommer forsvaret også i vejen for en del. Oven i det, så mener jeg også at OB mødte et svagt superligahold (tænk at man skal sige det om FCK) - og det burde aldrig være blevet så spændende,

    Jeg synes stadig at der mangler en klassespiller til midt/midt i stedet for Opondo. Han ser tung ud, og har meget lidt teknik. Dog faldt han ikke 100% igennem i dag. Jeg lagde også mærke til at

    Jørgen har svært ved at følge linien i forsvaret, han hænger tit ude af position - det skal der arbejdes med!

    Frøkjær er jeg ret meget i tvivl om hvad jeg skal give af karaktér. Min første indskydelse var at han skulle have 6 - for han var virkelig svag i 2. halvleg. Der mangler slutprodukt, blik for medspillere og rigtige beslutninger. Det er ikke nok at drible, for at miste bolden HVER GANG - det skal der arbejdes med. Han skulle være skiftet ud efter 1 time. - men så læste jeg at han havde 2 assists i 1. halvleg, og dét skal selvfølgelig trække op. Jeg synes igen at OC står halvsvagt i billedet. Usikker, dårlige udspark og tvivlsom kommunikation.

    Jeg er også i tvivl om JJT. Laver et flot mål - og så ser man ham stort set ikke mere i kampen. Mn i det mindste ikke alle de fejlafleveringer som han plejer - måske fordi han ikke havde bolden?
    Men vi prøver.

    Karakterer:

    Oliver C - 7
    Oliver Lund - 8
    Tverskov - 9
    Kasper Larsen - 9
    Jørgen - 8
    Sabbi - 10
    JJT - 9
    Kløve - 8
    Opondo - 7
    Frøkjær - 8
    Jebali - 13

    #2
    Oliver spillede en fejlfri kamp og var chanceløs ved begge mål. Frø gjorde med FCKere mere eller mindre hvad han vil til han blev trætte. Og JJ spillede også en stor kamp. Selvfølgelig er der altid noget man kan forbedre men din vurdering af "vores egne" er uforståeligt for mig. Bruger du en særlig målestok at vurdere vores egne???
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Sikke en kamp! Jeg er enormt overrasket.

      Trådstarters karakter til Frø er latterlig. Frø var helt fantastisk i 1. halvleg. Han tørrede røv med FCK’erne - og noterede sig for 2 assists. Trætheden blev tydelig i 2. halvleg. Sabbi kommer med kraft og målrettethed. Opondo var bedre end længe. JJT - kæft et hug! Jebali tager jeg hatten af for. Sådan forstummer man kritiske røster!

      Jeg vil afholde mig fra at kritisere ledelsen i mindst 7 dage!

      Sådan Odense!

      Ps.: Måske Fenger i sit stille sind tænker over, hvorvidt det nu var smart at lade en caféejer forhandle sin kontrakt...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Dejlig sejr over FCK hér til aften. Fantastisk at OB's bedste spiller endelig spillede bedst - ikke bare bedst, men verdensklasse! Hvad fungerede? Især Sabbi og Jebali fungerede i dag - og så kommer forsvaret også i vejen for en del. Oven i det, så mener jeg også at OB mødte et svagt superligahold (tænk at man skal sige det om FCK) - og det burde aldrig være blevet så spændende,

        Jeg synes stadig at der mangler en klassespiller til midt/midt i stedet for Opondo. Han ser tung ud, og har meget lidt teknik. Dog faldt han ikke 100% igennem i dag. Jeg lagde også mærke til at

        Jørgen har svært ved at følge linien i forsvaret, han hænger tit ude af position - det skal der arbejdes med!

        Frøkjær er jeg ret meget i tvivl om hvad jeg skal give af karaktér. Min første indskydelse var at han skulle have 6 - for han var virkelig svag i 2. halvleg. Der mangler slutprodukt, blik for medspillere og rigtige beslutninger. Det er ikke nok at drible, for at miste bolden HVER GANG - det skal der arbejdes med. Han skulle være skiftet ud efter 1 time. - men så læste jeg at han havde 2 assists i 1. halvleg, og dét skal selvfølgelig trække op. Jeg synes igen at OC står halvsvagt i billedet. Usikker, dårlige udspark og tvivlsom kommunikation.

        Jeg er også i tvivl om JJT. Laver et flot mål - og så ser man ham stort set ikke mere i kampen. Mn i det mindste ikke alle de fejlafleveringer som han plejer - måske fordi han ikke havde bolden?
        Men vi prøver.
        Karakterer:

        Oliver C - 9
        Oliver Lund - 6
        Tverskov - 7
        Kasper Larsen - 10
        Jørgen - 8
        Sabbi - 10
        JJT - 10
        Kløve - 8
        Opondo - 8
        Frøkjær - 11 (især i første halvleg)
        Jebali - 13
        Aron - 5
        Marco - 6
        Last edited by tOrnBjerg; 13-09-2020, 22:04.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Oliver spillede en fejlfri kamp og var chanceløs ved begge mål. Frø gjorde med FCKere mere eller mindre hvad han vil til han blev trætte. Og JJ spillede også en stor kamp. Selvfølgelig er der altid noget man kan forbedre men din vurdering af "vores egne" er uforståeligt for mig. Bruger du en særlig målestok at vurdere vores egne???
          Ja, det gør københavnstinker og har han gjort så længe, jeg kan huske. Han var overbevist om at Oliver ville blive en fiasko allerede før hans første kamp, og argumenterede så sent som i sommers for at vi burde investere i en ny på målmandsposten. JJT har han også altid været efter, og Frøkjær figurerede ikke over de spillere, der havde top6-niveau eller potentiale, da han gjorde holdet op efter sidste sæson. Så lige hvad de tre angår skal man som regel lige lægge et par karakterer til, så passer hans karakterer som regel meget godt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Oliver spillede en fejlfri kamp og var chanceløs ved begge mål. Frø gjorde med FCKere mere eller mindre hvad han vil til han blev trætte. Og JJ spillede også en stor kamp. Selvfølgelig er der altid noget man kan forbedre men din vurdering af "vores egne" er uforståeligt for mig. Bruger du en særlig målestok at vurdere vores egne???
            Jeg synes faktisk, at mine karakterer er spot on - når jeg tænker over det. Lægger du mærke til hvor dårligt Oliver C- skiller sig af med bolden? Tit så bliver forsvaret nødt til at panikke fordi der ikke kommer noget fra målmanden Men 7 er da bestået - en middelkaratér, med plads til forbedring. Jeg giver endda JJT 9 i dag, som er over middel, Frøkjær 8 (middel). Han var elendig den sidste halve time

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Ja, det gør københavnstinker og har han gjort så længe, jeg kan huske. Han var overbevist om at Oliver ville blive en fiasko allerede før hans første kamp, og argumenterede så sent som i sommers for at vi burde investere i en ny på målmandsposten. JJT har han også altid været efter, og Frøkjær figurerede ikke over de spillere, der havde top6-niveau eller potentiale, da han gjorde holdet op efter sidste sæson. Så lige hvad de tre angår skal man som regel lige lægge et par karakterer til, så passer hans karakterer som regel meget godt.
              Ahr hold dog kæft man. Tag lige pikken ud af de unge OB'ere. Frøkjær har 100 mistede bolde den sidste halve time. Måske er det jer der skulle se kampene objektivt, i stedet for falde i svime over 1 dribling, efterfulgt af en mistet bold. Oliver C. lukker 2 mål ind, og er dårlig med fødderne. Han havde fået 9 med clean sheet, uden de store redninger - 2 mål koster på karakteren

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Ahr hold dog kæft man. Tag lige pikken ud af de unge OB'ere. Frøkjær har 100 mistede bolde den sidste halve time. Måske er det jer der skulle se kampene objektivt, i stedet for falde i svime over 1 dribling, efterfulgt af en mistet bold. Oliver C. lukker 2 mål ind, og er dårlig med fødderne. Han havde fået 9 med clean sheet, uden de store redninger - 2 mål koster på karakteren
                Mja. jeg er uenig. Vi slog et klart bedre hold end vores, ved at spille dem ud af banen i første halvleg. I anden skruede KB/03 gevaldigt op, og spillede tættere på deres niveau, hvilket pressede os, men vi stod imod, og vandt. Alt i alt, mere end godkendt.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Ahr hold dog kæft man. Tag lige pikken ud af de unge OB'ere. Frøkjær har 100 mistede bolde den sidste halve time. Måske er det jer der skulle se kampene objektivt, i stedet for falde i svime over 1 dribling, efterfulgt af en mistet bold. Oliver C. lukker 2 mål ind, og er dårlig med fødderne. Han havde fået 9 med clean sheet, uden de store redninger - 2 mål koster på karakteren
                  Frøkjær orkestrerer fuldstændig første halvleg - den bedste halvleg OB har spillet i et årti. Han har to assist og tredjesidste fod på det tredje mål. Han er ikke lige så god i anden halvleg nej, men de tre kampafgørende aktioner alene er til langt over middel, og når han så ellers gør hvad der passer ham i første halvleg er 8 en latterligt lav karakter, der bare stemmer godt overens med at du generelt er meget hård ved egne produkter.
                  At du mener at 2 mål, som Oliver ikke har skyggen af chancen på, skal tælle ned på hans karakter, siger jo bare alt.. Især når du giver Tverskov, der er impliceret i begge mål, en karakter, der er 2 grader højere.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Ahr hold dog kæft man. Tag lige pikken ud af de unge OB'ere. Frøkjær har 100 mistede bolde den sidste halve time. Måske er det jer der skulle se kampene objektivt, i stedet for falde i svime over 1 dribling, efterfulgt af en mistet bold. Oliver C. lukker 2 mål ind, og er dårlig med fødderne. Han havde fået 9 med clean sheet, uden de store redninger - 2 mål koster på karakteren
                    Frøkjær lægger op til 2 mål, det er hans aflevering til Skjelvik, der er med til at sætte det 3. Mål op. Derudover sender han Opondo igennem i 2. Halvleg til en kæmpe chance (især hvis han havde lagt den på tværs til Sabbi). Hvis jeg ikke husker helt galt, så var det også ham, der lagde bolden op til Sabbis “friløber” i første halvleg. Så skulle han ganske vist også have været skiftet ud lidt før, for han løb bestemt tør for kræfter. Men når man kan sætte så mange store chancer op i en kamp, så er det for det første ok at smide bolden en gang i mellem også, og derudover er det decideret latterligt at opsumere præstationen som”1 dribling, efterfulgt af en mistet bold”. Objektivitet jo jo...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      Frøkjær lægger op til 2 mål, det er hans aflevering til Skjelvik, der er med til at sætte det 3. Mål op. Derudover sender han Opondo igennem i 2. Halvleg til en kæmpe chance (især hvis han havde lagt den på tværs til Sabbi). Hvis jeg ikke husker helt galt, så var det også ham, der lagde bolden op til Sabbis “friløber” i første halvleg. Så skulle han ganske vist også have været skiftet ud lidt før, for han løb bestemt tør for kræfter. Men når man kan sætte så mange store chancer op i en kamp, så er det for det første ok at smide bolden en gang i mellem også, og derudover er det decideret latterligt at opsumere præstationen som”1 dribling, efterfulgt af en mistet bold”. Objektivitet jo jo...
                      Altså, han får 8, som er godkendt. Ja, han spiller godt i 1. halvleg, men er dårligste mand i 2. Han sætter utallige FCK-angreb i gang ved at drible sig død, uden blik for at spille bolden rundt. Det skal sgu da også være en karatér, hvor der er plads til forbedring - for det er der. Lige så meget som han betød for holdet i 1. halvleg - lige så meget satte han dem underpres i 2. med sine beslutninger. Skal han have 10-11 stykker p.g.a. dét. Hvad skal han så have hvis han begynder at score mål, og spiller fornuftigt - 17!!??

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                        Ahr hold dog kæft man. Tag lige pikken ud af de unge OB'ere. Frøkjær har 100 mistede bolde den sidste halve time. Måske er det jer der skulle se kampene objektivt, i stedet for falde i svime over 1 dribling, efterfulgt af en mistet bold. Oliver C. lukker 2 mål ind, og er dårlig med fødderne. Han havde fået 9 med clean sheet, uden de store redninger - 2 mål koster på karakteren
                        I nedtakten kalder Frimann Frøkjær for OB` s Johan Cruyff bl.a. på grund af assist til de to første mål. Spiller en fremragende 1. halvleg, men kører tydelig træt i 2. halvleg og burde nok have været skiftet ud lidt tidligere.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          I nedtakten kalder Frimann Frøkjær for OB` s Johan Cruyff bl.a. på grund af assist til de to første mål. Spiller en fremragende 1. halvleg, men kører tydelig træt i 2. halvleg og burde nok have været skiftet ud lidt tidligere.
                          Ja, enig. Var han blevet skiftet ud efter 1 time, så kunne han godt have fået 10. Men 2. halvleg trækker altså ned. Og det har intet at gøre med, om det er unge spillere, eller noget. Jeg har været ret begejstret for Max Fenger, og givet ham gode karakterer.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Ahr hold dog kæft man. Tag lige pikken ud af de unge OB'ere. Frøkjær har 100 mistede bolde den sidste halve time. Måske er det jer der skulle se kampene objektivt, i stedet for falde i svime over 1 dribling, efterfulgt af en mistet bold. Oliver C. lukker 2 mål ind, og er dårlig med fødderne. Han havde fået 9 med clean sheet, uden de store redninger - 2 mål koster på karakteren
                            Du tager fejl.

                            Og nu videre. Det, du skriver, er uinteressant.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Ja, enig. Var han blevet skiftet ud efter 1 time, så kunne han godt have fået 10. Men 2. halvleg trækker altså ned. Og det har intet at gøre med, om det er unge spillere, eller noget. Jeg har været ret begejstret for Max Fenger, og givet ham gode karakterer.
                              Hans første time var til 11 eller 13, ikke at han måske kunne have sneget sig op på 10. Det er altså absurd.
                              Derudover undrer jeg mig stadig over 7-tallet til OC, der åbenbart begrundes med to mål imod, hvor han er chanceløs, og dårligt spil med fødderne. Han har vel rigtignok et enkelt ret skidt udspark, hvor han ikke er uheldig med at det ikke bliver farligt, men ellers kan jeg nu ikke genkende at hans spil med fødderne er skidt i denne kamp. Den mest farlige afspilssituation i forsvaret er til gengæld fra Oliver Lund (som du giver en bedre karakter på trods af to halvstore fejl), hvor OC redder situationen med risiko for eget helbred..

                              Comment

                              Working...
                              X