Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 13.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Positivt: Det er sagt 100 gange, men fuck en første halvleg. Jebali var vanvittig, Sabbi med og uden bold i offensiven, JJ som fordeler, Jørgen i begge retninger og generelt hurtigt, målrettet spil.

    Negativt: For mange og for tidlige systemskifter fra bænken Efter pausen, vi går for langt tilbage i 2h, manglende afstemning mellem Olli og Sabbi koster et par gange, generelt for lidt i højre side og Jeppe koster næsten 2.

    Alt i alt: Damn, det er godt at være stribet i dag!


    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg kan ikke huske en bedre oplevelse på stadion i flere år. Den kamp havde bare alt.

      Men hold nu kæft hvor er Jebali bare god. Det var en sindssygt god kamp fra hans side idag og nu har han endelig fået rigtig hul på rollen som rigtig angriber.
      Opondo,Frø,JJ,Sabbi med flere spillede også fantastisk og når det så er mod FCK er det bare endnu bedre.

      Glæder mig allerede til søndag
      Helt enig. Fed kamp og synd vi kun var 4300 der fik den oplevelse
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Sikke en fantastisk oplevelse, tak OB ;-)

        Utrolig kamp af Jebali, flok teknik, var alle vegne, som at se Rasmus Falk imod Manchester United
        Også rent fysisk, sidst i kampen tager han lange spurter hvor FCK har meget svært ved at hænge på, kan godt forstå trænerens kommentar om at han er kommet i form - hvis han kan præstere på det niveau løbende, så kan OB ikke beholde ham i lang tid.

        Opondo gjorde det godt, men er skuffet over at han ikke kan holde længere i en kamp, han er blevet bedre, men håber at han kan forbedre fysikken så at han kan holde niveau en helt kamp.

        Der er noget at arbejde med i forsvaret, to dumme mål.

        Comment


          Må bare tilslutte mig dem som mener det var den bedste OB-kamp i 10 år og så oven i hatten slå på tromme for at det nok også var den bedste enkeltstående præstation i en OB-trøje Jebali præsterede i dag. Hvor var han dog bare fuldstændig vanvittig i samtlige 90 min han fik. Han scorer, han lægger de rigtige afleveringer, han udfordre, han holder i de svære bolde med ryggen til mål og så pisser han på fck'erne ved flere lejligheder også. Alt det vi har set glimt af han kan, rammer han bare lige i røven i dag. Det underminerer totalt at Frøkjær jo også spiller en fantastisk første halvleg med to assist og en nøgleaflevering til 3-0, ligesom Sabbi også er en konstant trussel og kun er Opondos manglende overblik fra at lave en nem kasse i dag. Man kan dog blive ved, for Opondo spiller ligeledes en hammergod time. Så dør vi lidt i 2. halvleg. Vi forsøger at konsoliderer os med ML, som så taber Kamil nærmest med det samme ved 3-2, hvilket gør det mere spændende end det burde blive. Heldigvis holder det og nu er det bare at nyde sejren.
          Synes vi har haft lidt utur i de seneste præmerekampe. Sidste år var det os der tabte 3-2 efter en ellers rigtig god første halvleg også. I vinters taber vi til bøf, hvor vi ellers også viser rigtig fint spil. Forhåbentligt giver det nu lidt ekstra tro på tingene at vi drager kapital af de her stærke præstationer, så vi nu kan tage imod fcn og sige: Okay, hvis vi spiller sådan her, så kan vi slå alle hold, hvorimod mindsettet efter kampene imod FCK og bøf sidst måske mere var at vi kan tabe uanset hvor godt vi spiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
            Men det hele bliver opvejet af at høre Werges skuffelse ved de to første mål og nærmest igennem hele første halvleg :-).

            Den lille glæde fik jeg ikke på Estadio
            Har lige set målene på bold.dk Kommentatorerne lyder virkelig skuffet over OB's mål. Der er ingen jubel, som når Københavnerholdene scorer. Sådan lidt Gunnar Nu-agtigt "Der er scoret ,OB er foran 1-0"

            Comment


              Fornøjelse at se kampen på McKluud, Istedgade Selvom jeg godt nok synes, at De testede mine nerver i anden halvleg

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Fornøjelse at se kampen på McKluud, Istedgade Selvom jeg godt nok synes, at De testede mine nerver i anden halvleg
                Kampen genudsendes på 3S i dag klokken 14.15 med opfølgning 16.15.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Har lige set målene på bold.dk Kommentatorerne lyder virkelig skuffet over OB's mål. Der er ingen jubel, som når Københavnerholdene scorer. Sådan lidt Gunnar Nu-agtigt "Der er scoret ,OB er foran 1-0"
                  De sætter sig virkelig i seernes sted. Jeg tror såmænd hverken werge og slet ikke Tøffe holder med FCK, men ingen tvivl om at de alligevel havde vendt det hele på hovedet og snakket om, hvor fantastisk gode FCK havde været, hvis de havde leveret den første halvleg. I samme ombæring havde de måske kritiseret et eller andet kort, men blot konstateret at OB nok bare ikke har en chance, når FCK rammer det niveau. Sådan har det altid været. Et eller andet sted er det jo også fair nok. Vi har ikke været interessante for den brede fodboldtilhænger i 10 år. Vi fortjener ikke den opmærksomhed, før vi har ramt det her niveau over en længere periode og lægger ordentligt til i tabellen.

                  Comment

                  Working...
                  X