Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Randers FC 08/05/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bettet Se indlægSønderjyskE spiller allerede idag kl 18.. hvis de taber på udebane mod Esbjerg fB (der lige har banket Aab) så kan OB og Rander være 99.9999% sikker på overlevelse. Vi snakker om målscoreforskel på ~20 der skal smides væk på de to sidste kampe - det sker næppeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægUafgjort mellem EfB-Sønderjyske er nok til endegyldigt at sikre os, men er enig med Benediktson og håber Sønderjyske vinder... Vi vil først og fremmest selv klart have noget at spille for endnu, samt det at det bliver ENDNU sjovere at ringe til min GF kammerat i aften...
(Som om det ikke var sjovt nok at gøre det i går, og i forgårs )Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIkke sikker på jeg forstår..?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægPrøv nu Diarra på den defensive midtbane - der spillede han i psg
Så må Ari tage backenTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEn af FCV, AGF og Sdr. kan gå forbi os sammen med Viborg, hvis Viborg henter 7 point (+ målscore) eller 9 point i de sidste 3 kampe.
Jeg ved godt det ikke sker, men matematikken er ikke på plads.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa, det er vi... FcV, AGF, og SDR. kan jo ikke alle få 3 point i deres indbyrdes kampe... så den er sikker nu... :-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment