Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Europakamp AGF-OB 29.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Nå vi skal bare til pause og så ud og give fuld skrald i anden halvleg

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Syntes bestemt også han lavede mange af dem sidste år
    I så fald har jeg glemt dem, fordi han var så glimrende sidste sæson i år har de i hvert fald været mere iøjnefaldende

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

    Jeg fortryder stadig den dag i dag, at jeg ikke købte den stribede sort-neongule udebanetrøje...den var sandelig en skønhed. Alle udebanetrøjer siden da har været grimme, den seneste dog "blot" kedelig i mine øjne
    Hvis du normalt er large er her et tilbud: https://www.ebay.co.uk/itm/333333740050

    Fandt samme model med Timm på ryggen sidste år
    på eBay

    Leave a comment:


  • Loneranger
    replied
    Okay, det er ikke mount everest vi skal bestige for at komme tilbage i kampen. Den gf defensiv ser absolut ikke usårlig ud. Deres målmand har ikke haft noget at arbejde med endnu. Jeg håber vi går ind og prøver noget andet i anden halvleg.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    En lidt skidt halvleg men det kan sagtens lade sig gøre
    Last edited by Magge; 29-07-2020, 19:58.

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Sig mig, hvad fanden tænker Jebali på at ligge der og tage sig til hovedet, hvad er det for en gang ynkeligt skuespil.

    Leave a comment:


  • Båtnak
    replied
    Det må være Michelsens mål det der. Han bliver jo taktisk udstillet i denne kamp.

    Det ligner ikke et spillervalg at trække den op gennem midten, men en del af et taktisk oplæg.

    AGF's pres sidder fuldstændigt og vi har ikke noget modsvar lige nu. Wings'ene er helt lukket ned og hver gang, vi spiller den gennem midten, kommer de med fuld pres. Det virker tilmed som om hele venstresiden er sat ud af spil.

    Håber JM har et modsvar til de sidste 45.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Kommentatorerne er til grin, fucking scum

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Graulund er fin nok men ham den anden kommentator er en kæmpe idiot!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det var Tverskov - der spiller Jebali, som beslutter sig for at vende rundt og løbe dybt midt på banen i stedet. Helt hjernedødt fra begge to.

    det minder næsten om fejlafleveringer på midtbanen a la Kent Nielsen.
    Det var situationen inden. Og et par stykker mere i kampen. Ml er ikke god nok til toppen af dansk bold. At han har shinet i nedrykningsspillet viser nådeløst forskellen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Vi er bare ikke bedre. At være god i taberslutspillet betyder ikke, at vi ikke er et taberhold.
    Nåååå, vi mangler kvalitet men vi er ikke et taber hold.
    Og det ser ikke godt ud om øjeblikket, men den fede dame har endnu ikke sunget...

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Okay så man må ikke tage sig til hovedet hvis man har ondt hold nu kæft ringe kommentatorer....

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Dumne forsvarsfejl giver GF den kasse. Fortjent nok, men fucking skidt af Lund især.
    Hvad mener du?

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Jeg kan kun huske vi har været gode i Puma. Så det er det eneste mærke der er tilladt
    Jeg fortryder stadig den dag i dag, at jeg ikke købte den stribede sort-neongule udebanetrøje...den var sandelig en skønhed. Alle udebanetrøjer siden da har været grimme, den seneste dog "blot" kedelig i mine øjne

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

    Meget sigende for hans sæson generelt. Selvom han har haft ok perioder, så har han, i modsætning til sidste sæson lavet adskillige graverende fejl, der har kostet mål/straffespark og dermed point
    Syntes bestemt også han lavede mange af dem sidste år

    Leave a comment:

Working...
X