Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gratis Billetter..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    Ja det ser ud til der kun er ståpladser tilbage på B11.
    Jeg tror bare det kun er ståpladser til B11 som OB har givet gratisbilletter til ClubOB :)

    Tvivler på der er udsolgt

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Jeg tror bare det kun er ståpladser til B11 som OB har givet gratisbilletter til ClubOB :)

      Tvivler på der er udsolgt
      Ved ikke lige hvad der sker. I forgårs så det på min skærm også ud som om der kun var fribilletter til B11, men i går kunne man også få på Wupti (C1, 5 og 6 så vidt jeg husker...)

      Har i øvrigt stadig 1 tilbage hvis nogen er interesseret?

      Comment


        #18
        Jeg har 2 print selv billetter til kampen i aften til Nordea tribunen.
        Smid mig en PM (med en mailadresse jeg kan sende til).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Ved ikke lige hvad der sker. I forgårs så det på min skærm også ud som om der kun var fribilletter til B11, men i går kunne man også få på Wupti (C1, 5 og 6 så vidt jeg husker...)

          Har i øvrigt stadig 1 tilbage hvis nogen er interesseret?
          Jeg kiggede igår, og der kunne jeg kun vælge B11 :)

          Men der er måske et fast antal fribilletter til de forskellige afsnit, og så er det bare først til mølle. B11 er vel også de mindst attraktive pladser på stadion. Men kan man egentligt ikke også få adgang til FS med billetter til B11?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Jeg tror bare det kun er ståpladser til B11 som OB har givet gratisbilletter til ClubOB :)

            Tvivler på der er udsolgt
            De fribilletter jeg modtog fra ClubOB var til man frit kunne vælge sine pladser, jeg valgte så Stiften til dem der modtog dem gratis!

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
              De fribilletter jeg modtog fra ClubOB var til man frit kunne vælge sine pladser, jeg valgte så Stiften til dem der modtog dem gratis!
              Hvor tidligt var du ude?
              Jeg ville have brugt mine Club OB billetter til AaB kampen, men der var kun en sektion jeg kunne vælge fra, og der var kun 3 ledige pladser (spredt naturligvis).

              Jeg har stadig 2 print selv billetter til kampen i aften til Nordea tribunen.
              Smid mig en PM (med en mailadresse jeg kan sende til).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Hvor tidligt var du ude?
                Jeg ville have brugt mine Club OB billetter til AaB kampen, men der var kun en sektion jeg kunne vælge fra, og der var kun 3 ledige pladser (spredt naturligvis).

                Jeg har stadig 2 print selv billetter til kampen i aften til Nordea tribunen.
                Smid mig en PM (med en mailadresse jeg kan sende til).
                De billetter jeg snakker om var dem som OB yderligere tilbød os gratis til kampen mod Randers i aften og jeg modtog mailen tirsdags mener jeg det var :-D

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Jeg kiggede igår, og der kunne jeg kun vælge B11 :)

                  Men der er måske et fast antal fribilletter til de forskellige afsnit, og så er det bare først til mølle. B11 er vel også de mindst attraktive pladser på stadion. Men kan man egentligt ikke også få adgang til FS med billetter til B11?
                  Man skulle tro at OB uddelte billetterne sådan lidt drypvis. Måske smider de først billetterne til Wupti, når de opgiver håbet om at få dem solgt på normal vis?

                  Comment


                    #24
                    Heps,
                    jeg har to fribilletter til hjørneafsnittet ved Stiften, skriv her, så sender jeg dem hurtigst muligt.
                    Du skal selv printe dem!
                    Heps

                    Comment

                    Working...
                    X