Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Silkeborg 8.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sydpark
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Man må desværre konkludere efter en hæderlig indsats af de unge, hvor man jo ikke kan forvente mirakler, at en spiller som Kasper Larsen IKKE er en top 6 spiller.
    Han positionerer sig underligt, markerer svagt og er dårlig i opspillet. Dog er han god med låget, som hans eneste nævneværdige force.

    ikke meget han har udviklet sig siden sidst han var i Ådalen.

    Endnu et symbol på en fuldstændig skandaløs rekruttering i vinters.

    Vi ligger som vi har redt, og pilen peger kun en retning mod den sportslige ledelse

    Vores træner derimod.... Hold da op hvor er han dygtig til at få det bedste ud af materialet.

    Må stå model til at man sælger hans bedste spillere i vinters, med uændret målsætning, og så gudhjælpemig om han ikke må stille med et halv u19 efter influenza pausen..
    Nej hvor har jeg respekt for den mand..
    Ufatteligt enig. Tror JM, kan udvikle sig til et fænomen i Odense, hvis han tør at satse på en blanding af midaldrende profiler og nogle af de unge, som var på banen i dag.
    Det giver måske først synlig pote om en eller to sæsoner, men dem er jeg villig til at acceptere, som længe publikum giver applaus som i dag (ja, de 300 tilskurer i sidste kamp gav mere af sig selv, end de 2800 i dag). Der var flere gode tilråb og optræk til egentlig fanatisk stemning når de unge lavede en aktion på bare serie 3 niveau.
    Tror som Magge skriver, da det vil appellere langt bredere på Fyn, hvis vores unge får og griber chancen. Win-win i min bog... Der er altså krummer i de unge vi har nu.
    Sats nu for helvede de håndører i en længerevarende kontrakter til HC, Fenger, Østrøm, klynge, hylle, og Obbekær ( han så sløv i dag, i know, men han har kvaliteten til at udvikle sig en monster forsvarer, vurderet ud fra de U-19 kampe jeg har set, så vil han om et til to år med tillid og en erfaren profil som makker blive ufatteligt stort salgsemne).
    De engelske specialstyrker i SAS, har et motto: Who dares wins. Det tror jeg denne ungdom er beviset på. Time Will Tell
    Last edited by sydpark; 08-07-2020, 21:40.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Man må desværre konkludere efter en hæderlig indsats af de unge, hvor man jo ikke kan forvente mirakler, at en spiller som Kasper Larsen IKKE er en top 6 spiller.
    Han positionerer sig underligt, markerer svagt og er dårlig i opspillet. Dog er han god med låget, som hans eneste nævneværdige force.

    ikke meget han har udviklet sig siden sidst han var i Ådalen.

    Endnu et symbol på en fuldstændig skandaløs rekruttering i vinters.

    Vi ligger som vi har redt, og pilen peger kun en retning mod den sportslige ledelse

    Vores træner derimod.... Hold da op hvor er han dygtig til at få det bedste ud af materialet.

    Må stå model til at man sælger hans bedste spillere i vinters, med uændret målsætning, og så gudhjælpemig om han ikke må stille med et halv u19 efter influenza pausen..
    Nej hvor har jeg respekt for den mand..
    Ja JM klarede det fint men deler ikke din vurdering af Kasper. Det var et helt nyt sammenstillet hold hvor midtbanen blev fuldstændig overmatchet i første halvleg så der var ingen mulighed at spille sig ud af presset og de kunne der til dels kun slå bolden væk. Han var fejlplaceret ved målet, men der var vel store afstemningsproblemer med den ny sammensat forsvar/hold. At kalde ham som skandaløs rekruttering er ja helt væk.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Så absolut en godkendt kamp af drengene.
    Klynge har en fed indstilling.
    Harboe var god i anden halvleg.
    Obbekjær virker langt fra Superliga
    Robin er godt nok en spændende spiller

    Leave a comment:


  • sydpark
    replied
    Synes, på trods af et nederlag, at de unge leverer en godkendt indsats.
    Jeg er helt liderlig over at se knægte som HC, Østrøm, Hyldegaard, ,klynge Breum og Obbekær (selvom han så sløv ud i flere situationer).
    Giv dem en lang kontrakt og se, hvad det kan udvikle sig til over et par sæsoner. Jeg tror det er penge givet godt ud... Det koster penge at tjene penge!!!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Ja at trække et kort for en tofodstakling i den øverste del af kroppen havde været prisværdigt, kunne jeg forestille mig.

    Leave a comment:


  • Monrad
    replied
    Man må desværre konkludere efter en hæderlig indsats af de unge, hvor man jo ikke kan forvente mirakler, at en spiller som Kasper Larsen IKKE er en top 6 spiller.
    Han positionerer sig underligt, markerer svagt og er dårlig i opspillet. Dog er han god med låget, som hans eneste nævneværdige force.

    ikke meget han har udviklet sig siden sidst han var i Ådalen.

    Endnu et symbol på en fuldstændig skandaløs rekruttering i vinters.

    Vi ligger som vi har redt, og pilen peger kun en retning mod den sportslige ledelse

    Vores træner derimod.... Hold da op hvor er han dygtig til at få det bedste ud af materialet.

    Må stå model til at man sælger hans bedste spillere i vinters, med uændret målsætning, og så gudhjælpemig om han ikke må stille med et halv u19 efter influenza pausen..
    Nej hvor har jeg respekt for den mand..

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Lidt OT.

    Har de nævnt et kamptidspunkt for vores næste kamp mod Randers ?

    Edit: Jeg fandt ud af det..........
    Hvor? Leder selv efter det.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Hvorfor man ikke saver ham Lind ned fatter jeg intet af.
    Ja at trække et kort for en tofodstakling i den øverste del af kroppen havde været prisværdigt, kunne jeg forestille mig.

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Fy forsatan Lind. Du er da ulækker.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Lund er jo skiftet ud.
    Der har du ret. Men måske vi spiller ja mod SIF pokalkamp næste sæson. Håber Olli husker hvordan den lille taber opførte sig, så...

    Leave a comment:


  • OBSch
    replied
    Ham der Kylo Ren fra SIF burde være smidt ud...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Hvorfor man ikke saver ham Lind ned fatter jeg intet af.
    Lund er jo skiftet ud.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    God tur i 1.division Silkeborg. Bare bliv dernede.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Hvorfor man ikke saver ham Lind ned fatter jeg intet af.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Og nu vil Lind provokere til sidst... Glæder mig meget at de rykker ned. Farvel og ikke op gensyn.

    Leave a comment:

Working...
X