Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 29-06

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mit største ønske for resten af sæsonen:

    GIV NU FENGER DEBUTMÅLET!

    Han fortjener det så meget!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Mit største ønske for resten af sæsonen:

      GIV NU FENGER DEBUTMÅLET!

      Han fortjener det så meget!
      Han bliver målscorer (eller straffeskytte)i næste kamp imod et træt Sønderjyske mandskab der har tabt pokalfinalen tidligere på ugen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Mit største ønske for resten af sæsonen:

        GIV NU FENGER DEBUTMÅLET!

        Han fortjener det så meget!
        Gerne på oplæg af Klynge
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Satme også en fantastisk moral det hold viser, efter den pinlige kamp i Silkeborg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Gerne på oplæg af Klynge
            Klynge virker satme også som en spændende spiller, der burde satses på i fremtiden

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

              Klynge virker satme også som en spændende spiller, der burde satses på i fremtiden
              Hans 2 halvlege har været fine, men er han ikke en af dem der er fundet for let til en fuldtidskontrakt?

              Comment


                Kunne ikke se første halvleg. Hvordan gjorde Opondo det? Han blev udskiftet anden gang nu efter 45. Så er det pga præstationen eller er han småskadet og ikke god nok for mere end en halvleg?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Kunne ikke se første halvleg. Hvordan gjorde Opondo det? Han blev udskiftet anden gang nu efter 45. Så er det pga præstationen eller er han småskadet og ikke god nok for mere end en halvleg?
                  Han var MEGET bedre end sidst. Jeg synes han var god - havde fine skud og forsøgte at skabe noget. Jeg er ikke klar til at afskrive ham endnu.

                  Comment


                    Vigtig sejr! Synes sgu vi spiller fint i dag, møghamrende uheldigt at vi er bagud pausen, især efter en 1. halvleg hvor vi vel nærmest spiller bedre end vi gjorde i 2. halvleg, især med tanke på, at det meste af 2. halvleg var i overtal.

                    Positive takter fra mange spillere igen, især nogle af de unge. Godt vi ikke føjede Boulevardpressen og fyrede Michelsen!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Kunne ikke se første halvleg. Hvordan gjorde Opondo det? Han blev udskiftet anden gang nu efter 45. Så er det pga præstationen eller er han småskadet og ikke god nok for mere end en halvleg?
                      Jeg tror det var det gule kort han fik, der gjorder han blev taget ud. Han havde nogle fine aktioner i mine øjne. Mangler lige det sidste, men bedste kamp længe i mine øjne.

                      kan jo også være det er den lille skade der stadig driller.

                      Comment


                        Skyndt at se Barret få en god afsked og forlader et hold der er sikret. Han slår sig på OB logoet og har været en vigtig spiller for os i mange kampe. Stort tak, og håber han får en fed tid i Bundesligaen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

                          Han var MEGET bedre end sidst. Jeg synes han var god - havde fine skud og forsøgte at skabe noget. Jeg er ikke klar til at afskrive ham endnu.
                          Det lyder fint. Så er han måske bare ikke klar for 90 og JM.vil bare ikke risikere endnu en skade.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Kunne ikke se første halvleg. Hvordan gjorde Opondo det? Han blev udskiftet anden gang nu efter 45. Så er det pga præstationen eller er han småskadet og ikke god nok for mere end en halvleg?
                            Synes klart han var en af vores bedste. Han er åbenlyst stadig langt fra sin topform, og derfor lægger jeg heller ikke alt for meget i præstationen i Lyngby. Jeg tror stadig han kan spille en rolle i næste sæson, og hans præstation i dag bakkede det i hvert fald op.

                            Comment


                              Kan de unge gutter fortsætte deres udvikling. Og OB tør satse på dem. Nøj hvor ser fremtiden spændende ud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Godt vi ikke føjede Boulevardpressen og fyrede Michelsen!
                                Enig! Tror/håber nu heller ikke det var et tema. I mine øjne er der ingen tvivl om at vi i JM har en af ligaens bedste trænere. Og så er vi vel faktisk på 4 sejre i de sidste 5 kampe. Lad os bare fortsætte det momemtum ind i Europa playoff.

                                Comment

                                Working...
                                X