Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Batman60
    replied
    Så en mand på sin 3. kamp som vores eneste angriber?

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Hold nu kæft

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Hahahaha hvor det klamt. At dommer trioen forældre Silkeborg 2 mål. Og frataget os 1

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Fedt. 1-0 sif med en håndbold. 2-0 sif med et offsidemål, mulig 2-1 annulleret fejlagtigt for offside. Gid at sådan nogle ting kunne ændres på skrivebordet.

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Nej nej nej. Vi skulle have ført 1-0, men er blevet bortdømt på det groveste. ALLE målsitustioner er dømt lodret forkert. Det er helt groteskt!

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Wauv.

Vi skulle alligevel have først 1-0 hvis der var VAR.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Det burde åbenbart stå 1-0 til os. Amen man bliver så træt.

Leave a comment:

• Omg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Hvis vi ikke for vendt det her i 2. Halveg bør man ganske seriøst at overveje JMs stilling. Han laver mange taktiske fejl og spillerne virker meget modløse. Træls, kan godt lide ham men det er fandme for dårligt
    Ja - eller overveje at ændre navnet på superligahuset til førstedivisionhuset!!

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Syntes du vi har en statistik hjemme som giver noget at bygge optimisme på?

1/10 og 3/10 hjemmesejre mod hhv Sønderjyske og Silkeborg .
    Mod lyngby er der dog 6/10
    Nej, men jeg tror bare vi er bedre hjemme end ude på kunstgræs.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Lad os høre “generalen“ forklare hvorfor det er vi er et top 6 hold...
    Helt simpelt :-)

Fordi vi kom styrket ud af vintervinduet

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Én sejr i nu 12 kampe. Bagud mod ligaens klart dårligste hold. Hvor meget skal der til, før vi ikke skal slappe af?

I hvilken automat, trækker man troen på, at vi lige pludselig vinder 3 hjemmekampe i træk?
    Jeg har set de stort set samme spillere spille godt fodbold.
    Men det er da rigtigt at de mangler et eller andet.

Lukas Andersen kunne måske have hjulpet, men ham har vi ikke, men havde vi nu spillet et sted hvor VAR findes, så stod der 1-1 og så ringe har vi jo heller ikke været.

Men jeg har hørt fra FCK og FCM fans, at de tvivlsomme kendelser udligner sig selv over en sæson, så vi kan trods alt se frem til at alt går vores vej de næste 5 runder.
    Det bliver sgu meget fedt :D

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Slap nu af forhelvede.

Selv om vi taber denne kamp er vi stadigvæk 1'er, og vi har 3 hjemmebane kampe.

Vinder vi de 3 ender vi ikke blandt de nederste to.

Hvorfor bygge alt på en lorte kunstgræs bane.

Lad os nu komme på græs, så er vi langt bedre + lad os spille hjemme, så tror jeg også vi er meget bedre.
    Syntes du vi har en statistik hjemme som giver noget at bygge optimisme på?

1/10 og 3/10 hjemmesejre mod hhv Sønderjyske og Silkeborg .
    Mod lyngby er der dog 6/10

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Der er skadede spillere, ja, men vi har stadig et hold, der burde kunne mere, end det vi har set. Men der burde stå 1-1 med korrekte offside kendelser. Men den slags sker.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Hvis vi ikke for vendt det her i 2. Halveg bør man ganske seriøst at overveje JMs stilling. Han laver mange taktiske fejl og spillerne virker meget modløse. Træls, kan godt lide ham men det er fandme for dårligt
    Det synes jeg seriøst ikke man bør overveje, med mindre man har en meget overbevisende kandidat der kan overtage. Jeg kan i det mindste give Michelsen, at han virker ærlig omkring vores udfordringer, og at han forsøger at ændre og ikke er fanget i sit eget koncept, som Kent var det.

Man burde seriøst overveje hele strukturen omkring det sportslige setup og måden beslutninger bliver truffet på. Det starter med, at det der sportslige udvalg bliver opløst, og at man ansætter en sportschef/direktør med klare kompetencer og beslutningskraft, som kan være med til at definere en klar stil, som vi kan caste vores spillere og trænere efter, så vi undgår den her slingrekurs og stilforvirring.

Det hjælper os selvfølgelig ikke på kort sigt, men det tror jeg generelt ikke der er meget der gør, med mindre at Michelsen har tabt truppen helt, ala LO i Esbjerg.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Men alle er bare så f*cking negative.
    Det er ikke første gang vi har spillet af lort på kunstgræs og vundet på græs.

Og ja det kan gå galt, og det gør det af og til.
    Spørgsmålet er så om det er så skidt af skulle ned og vende?

Hvem ville du så hente ind som træner?
    Jeg ser ikke nogen spændende der er ledige, i hvert fald ikke til at redde os.

Tror ikke FCM vil af med Ove P.
    Jeg har nu sagt inden sæsonen startede at det ikke er et top 6 hold. Jo vi lå nummer 3 men da BK blev solgt trak man vores tænder ud og lige nu er vi helt tandløse, og selv de skadede spiller ville næppe ændre det ret meget.

Leave a comment:

Working...
X