Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Lad os høre “generalen“ forklare hvorfor det er vi er et top 6 hold...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #77
      Nøj hvor har vi været ringe.

      Men vildt at det ikke engang er første gang i denne sæson vi får et mål annulleret efter fortjener offside :o

      Comment


        #78
        Svært når midtbanen spiller med håndbremsen trukket og træsko på 7 af 8 fødder...

        Comment


          #79
          Vi fik den eneste sejr mod Esbjerg der bevidst spillede dårligt for at slippe af med Lars Olsen.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Slap nu af forhelvede.

            Selv om vi taber denne kamp er vi stadigvæk 1'er, og vi har 3 hjemmebane kampe.

            Vinder vi de 3 ender vi ikke blandt de nederste to.

            Hvorfor bygge alt på en lorte kunstgræs bane.

            Lad os nu komme på græs, så er vi langt bedre + lad os spille hjemme, så tror jeg også vi er meget bedre.
            Men tror du reelt vi bare sådan går ud og vinder de kampe? Jeg har intet set der peger i den retning....derimod ser jeg et hold der er alt for gode til at falde helt sammen og ender ud i lange negative stimer....men ja vi ligger stadig nr 1 men med et væsentligt mindre forspring nu....

            Comment


              #81
              Hvis vi ikke for vendt det her i 2. Halveg bør man ganske seriøst at overveje JMs stilling. Han laver mange taktiske fejl og spillerne virker meget modløse. Træls, kan godt lide ham men det er fandme for dårligt

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Er helt afslappet når jeg ser på holdet og formkurven.
                jeg kan ikke se vi er bedre end sif, EFB, Hobro og sønderjysk. Vi er heller ikke dårligere men det kan gå galt - helt galt. Sådan er det efter 7 år med dårlige indkøb.
                Men alle er bare så f*cking negative.
                Det er ikke første gang vi har spillet af lort på kunstgræs og vundet på græs.

                Og ja det kan gå galt, og det gør det af og til.
                Spørgsmålet er så om det er så skidt af skulle ned og vende?

                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                .... det her... det er et hold der er på vej ned i 1.div mine damer herrer.

                Håbløst håbløst håbløst

                Det transfer vindue i vinters kostede os overlevelsen, sidste store svende stykke af Jesper Hansen med NT velsignelse.

                Man er nok nødt til at sige farvel til træneren, for at ændre bare et eller andet udfald, som kan redde os.
                Men det der står tilbage, ligesom med trænerne før ham, er at de simpelthen ikke har materialet til at udfri de ambitioner der tilsyneladende er i OB.

                En skandale, intet mindre end en gigantisk skandale
                Hvem ville du så hente ind som træner?
                Jeg ser ikke nogen spændende der er ledige, i hvert fald ikke til at redde os.

                Tror ikke FCM vil af med Ove P.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ham der Kent Nielsen, kunne han være et emne som næste OB træner?
                  Jaaaa, så kan vi måske få folk som Mathias Thrane, Welbeck og Rasmus Jönsson tilbage.
                  Spøg til side. Det er vist kun Ove P. der kan redde os. Lige nu er det godt nok svært at finde noget som helt positivt ifht. OB

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Slap nu af forhelvede.

                    Selv om vi taber denne kamp er vi stadigvæk 1'er, og vi har 3 hjemmebane kampe.

                    Vinder vi de 3 ender vi ikke blandt de nederste to.

                    Hvorfor bygge alt på en lorte kunstgræs bane.

                    Lad os nu komme på græs, så er vi langt bedre + lad os spille hjemme, så tror jeg også vi er meget bedre.
                    Én sejr i nu 12 kampe. Bagud mod ligaens klart dårligste hold. Hvor meget skal der til, før vi ikke skal slappe af?

                    I hvilken automat, trækker man troen på, at vi lige pludselig vinder 3 hjemmekampe i træk?

                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Gad vide hvornår ledelsen i OB stopper med at være sådan nogle jubel optimister, og indser at der skal til at ske noget i ledelsen og generelt i klubben. ?

                      Comment


                        #86
                        Mon ikke det er tid til at skifte et par unge ind fra 2.halvlegs start. Tverskov op på midten, der er alt for meget plads på midtbanen til Silkeborg. OB scorer i 2.halvleg.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Gad vide hvornår ledelsen i OB stopper med at være sådan nogle jubel optimister, og indser at der skal til at ske noget i ledelsen og generelt i klubben. ?
                          Det har de tænkt over længe...i Nordkorea

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Men alle er bare så f*cking negative.
                            Det er ikke første gang vi har spillet af lort på kunstgræs og vundet på græs.

                            Og ja det kan gå galt, og det gør det af og til.
                            Spørgsmålet er så om det er så skidt af skulle ned og vende?



                            Hvem ville du så hente ind som træner?
                            Jeg ser ikke nogen spændende der er ledige, i hvert fald ikke til at redde os.

                            Tror ikke FCM vil af med Ove P.
                            Jeg har nu sagt inden sæsonen startede at det ikke er et top 6 hold. Jo vi lå nummer 3 men da BK blev solgt trak man vores tænder ud og lige nu er vi helt tandløse, og selv de skadede spiller ville næppe ændre det ret meget.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Hvis vi ikke for vendt det her i 2. Halveg bør man ganske seriøst at overveje JMs stilling. Han laver mange taktiske fejl og spillerne virker meget modløse. Træls, kan godt lide ham men det er fandme for dårligt
                              Det synes jeg seriøst ikke man bør overveje, med mindre man har en meget overbevisende kandidat der kan overtage. Jeg kan i det mindste give Michelsen, at han virker ærlig omkring vores udfordringer, og at han forsøger at ændre og ikke er fanget i sit eget koncept, som Kent var det.

                              Man burde seriøst overveje hele strukturen omkring det sportslige setup og måden beslutninger bliver truffet på. Det starter med, at det der sportslige udvalg bliver opløst, og at man ansætter en sportschef/direktør med klare kompetencer og beslutningskraft, som kan være med til at definere en klar stil, som vi kan caste vores spillere og trænere efter, så vi undgår den her slingrekurs og stilforvirring.

                              Det hjælper os selvfølgelig ikke på kort sigt, men det tror jeg generelt ikke der er meget der gør, med mindre at Michelsen har tabt truppen helt, ala LO i Esbjerg.

                              Comment


                                #90
                                Der er skadede spillere, ja, men vi har stadig et hold, der burde kunne mere, end det vi har set. Men der burde stå 1-1 med korrekte offside kendelser. Men den slags sker.

                                Comment

                                Working...
                                X