Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - EFB
Collapse
X
-
Kan Esbjerg lave 3-4 mål. NEJ Det ser godt ud. Pt ligger vi nr 8 - som vi gerne vil. Herligt
Leave a comment:
-
Ja det er fedt, men måske forventeligt at EfB falder sammen når de skal frem ad banen og jagte en scoring eller toOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja glæder mig over at se vores egne unge gøre en rigtig god figur.
Men Nøj hvor ville jeg være bekymret hvis jeg havde de falske striber på
Leave a comment:
-
6 point forspring til Haderslev. Der bør være nok, men den fede dame har ikke sunget endnu.
Leave a comment:
-
Det er endelig igen en fornøjelse at se OB spille. Vi startede med koncentration og aggressivitet og efter vores første scoring virker det som de bygger op mere og mere selvtillid med hver eneste minut. Det er som en befrielse efter den lange nedtur.
Bolden løber, vi bygger vores angribe godt oo og spiller de færdigt roligt og koncentreret.
Leave a comment:
-
Enig. Selv hvis vi får Skjelvik i omdrejninger i den her sæson, har jeg ikke de store forventninger. Vi kommer uden tvivl til at mangle Barrett.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Synes han spiller godt. Jeg tror det går op for os alle sammen hvor vigtig han er for vores fremadrettede spil når han er væk lige om lidt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er ligeglad hvor dårlige Esbjerg er. Så godt har vi ikke spillet mod træningskegler i et halvt år.
Leave a comment:
Leave a comment: