Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Det kan godt være, at der er nogen, der stadig ikke vil forstå, at vi i den grad er i nedrykningsfare, men kan de ikke ændre mening bare lidt, når de ser dén dér trup, krydret med de 7 spillere, der p.t er skadede, navnene på dem, og det faktum at vores træner har sagt, at der kan være lidt lang udsigt med flere af de skadede spillere?

    Det kan ende med, at vi må skal stille med ynglingespillere i en kamp for at undgå nedrykning. Det skriger jo til himlen.

    Men som sædvanligt ender alt hvad OSE rører ved i noget skudder-mudder. På den ene eller den anden måde.

    Jeg håber inderligt, at vi ender på dén 8. Plads, der kan give os luft til evt nedrykning, men vi må være realister, og sige at vi er yderst skrøbelige, har absolut ikke råd til hverken at skifte meget ud, få flere skader eller karantæner, så hvad taler egentlig for at vi overhovedet vinder mod Esbjerg? Og efterfølgende er konkurrencedygtige i et komprimeret nedrykningssspil?

    Håb på det bedste, forbered jer på det værste.

    MvH ChrisOB
    Og Barrett sicher farvel om 3,5 uger så mangler en rutineret spiller mere i de sidste kampe. Det her det bliver en kæmpe gyser hvis vi ikke lykkes med en sejr og de andre spiller for os så vi ender plads 8.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Og Barrett sicher farvel om 3,5 uger så mangler en rutineret spiller mere i de sidste kampe. Det her det bliver en kæmpe gyser hvis vi ikke lykkes med en sejr og de andre spiller for os så vi ender plads 8.
      Åh nej det er rigtigt. Svært at være optimistisk.

      Jeg krydser fingre for straffe, selvmål af Austin og medvind i begge halvlege i morgen.

      Comment


        #48
        Et Bhold i en så vigtig kamp. Og går det galt skal vi kæmpe mod nedrykning med samme fysiske træning på de samme baner. Det kan meget let gå helt galt.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

          Det er helt vildt. Jeg kan ikke huske en værre skadeskrise de sidste mange år? Og så på et så afgørende tidspunkt. Efter 2-3 måneder pause vel at mærke.
          Det har hele tiden ligget i kortene, at der generelt set vil være flere skader, når spillerne skal gå fra ferie til turneringskampe på så kort tid, men at det står så grælt til som nu er alligevel ufatteligt.
          Prisen for at sende dem hjem? Eller en hård træningslejr.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
            Truppen til i morgen:
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ob-esbjerg-fb/

            -----

            27. Oliver Christensen
            30. Sayouba Mandé

            4. Ryan Johnson Laursen
            6. Jeppe Tverskov
            10. Sander Svendsen
            14. Jens Jakob Thomasen
            15. Max Fenger
            19. Aron Elís Thrándarson
            20. Jacob Barrett
            21. Tarik Ibrahimagic
            22. Daniel Obbekjær
            23. Troels Kløve
            24. Marco Lund
            25. Moses Opondo
            29. Mads Frøkjær
            41. Jakob Breum
            42. Robin Østrøm

            Skader:
            2. Oliver Lund
            3. Alexander Juel
            5. Kasper Larsen
            7. Issam Jebali
            8. Janus Drachmann
            9. Mart Lieder
            16. Jørgen Skjelvik

            Sygdom:
            26. Mikkel Hyllegaard

            -----

            Ryan er blevet klar. Spørgsmålet er om han er i omdrejninger nok til at byde ind med ny energi, og om han kan gennemføre kampen. Desværre er Larsen og Oliver Lund røget ud igen. Så ét skridt frem og to tilbage i forhold til skader.

            Det bliver med livrem og seler i morgen. Sikke en gyser. Hvis Esbjerg bare kommer med en masse fysik i duellerne og vinder andenboldene, så tror jeg de tager sejren.
            Det er vildt hvor ramte vi er pt. Jeg håber at JM pakker resten af truppen ind i bobleplast inden i morgen, vi har jo absolut intet tilbage. 2 angriber i en 17 mands trup hvoraf en er u-spiller der fik debut i sidste weekend. Holy fuck.

            jeg er godt nok spændt på opstillingen. 4-4-2 fungerede fint sidst, men mon ikke JM gerne vil kunne sende en frisk angriber på banen i løbet af kampen?

            Tverskov ind istedet for Kasper, Ryan istedet for Lund. Midtbanen kunne nemt blive den samme, måske Moses ind istedet for Aron. Med mindre det bliver en 5 mands midtbane med en Opondo/Aron/Tarik i en lidt mere fri rolle bag en enlig Sander - så man i det mindste har en frisk Max i baghånden som kan skydes af fra bænken.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Det er vildt hvor ramte vi er pt. Jeg håber at JM pakker resten af truppen ind i bobleplast inden i morgen, vi har jo absolut intet tilbage. 2 angriber i en 17 mands trup hvoraf en er u-spiller der fik debut i sidste weekend. Holy fuck.

              jeg er godt nok spændt på opstillingen. 4-4-2 fungerede fint sidst, men mon ikke JM gerne vil kunne sende en frisk angriber på banen i løbet af kampen?

              Tverskov ind istedet for Kasper, Ryan istedet for Lund. Midtbanen kunne nemt blive den samme, måske Moses ind istedet for Aron. Med mindre det bliver en 5 mands midtbane med en Opondo/Aron/Tarik i en lidt mere fri rolle bag en enlig Sander - så man i det mindste har en frisk Max i baghånden som kan skydes af fra bænken.
              De må ud og støvsuge. Findes der er par ledige folk derude som har tilstrækkelig form eller flair til at kunne hjælpe truppen?
              Jeg kender ikke styrken på de unge, men der er traditionelt mange af dem der aldrig får spilletid og som ender i divisionerne.

              Comment


                #52
                Bare to angriber i truppen og en er U19 spiller. Hvad skal JM gøre? Holde fast i systemet fra mandag og Fenger ind for Lieder?
                Det ville vel betyde
                Oliver
                Ryan Tverskov M.Lund Barrett
                Aron JJ Frø Kløve
                Fenger Svendsen

                Forsvarskæden ser ikke så dårligt ud. Lund spillede sig ja op i AGF-kampen og hvis han kan holde det en anden gang så er det helt o.k..
                Midtbanen ser også ordentligt ud men kun to angriber i truppen så intet at kaste ind der hvis nødvendigt.
                ​​​​​Og det er ja tyndt i alle kæder. Håber de unge kan redde os. Vi har brug for de i morgen og tror det går til sidst om deres begejstring og talent kan kompensere den manglende erfaring og rutine.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Prisen for at sende dem hjem? Eller en hård træningslejr.
                  De lovede spiller ja for den gode fysiske form de bragte med efter pausen. Så enten var det kun dum snak for galleriet om eller opstarten var ikke rigtig doseret. Havde forventet at pausen ville hjælpe os ved skadefronten og vi ville står der bedre end i efteråret men nu...
                  Det er forfærdeligt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Bare to angriber i truppen og en er U19 spiller. Hvad skal JM gøre? Holde fast i systemet fra mandag og Fenger ind for Lieder?
                    Det ville vel betyde
                    Oliver
                    Ryan Tverskov M.Lund Barrett
                    Aron JJ Frø Kløve
                    Fenger Svendsen

                    Forsvarskæden ser ikke så dårligt ud. Lund spillede sig ja op i AGF-kampen og hvis han kan holde det en anden gang så er det helt o.k..
                    Midtbanen ser også ordentligt ud men kun to angriber i truppen så intet at kaste ind der hvis nødvendigt.
                    ​​​​​Og det er ja tyndt i alle kæder. Håber de unge kan redde os. Vi har brug for de i morgen og tror det går til sidst om deres begejstring og talent kan kompensere den manglende erfaring og rutine.
                    Jeg tror også mest på den opstilling, dog nok Kløve centralt og Frø på kanten. Med så smal en trup må man prøve at komme foran tidligt for så at krige sejren hjem - der er ihvertfald ikke mange muligheder for at ændre kampen fra bænken.

                    Comment


                      #55
                      Denne sæson kunne godt gå hen og blive enden på den “proces” man satte igang i sep 2010 da man fyrede Kim, Lars og Viggo. Jeg har med vilje sat proces i citationstegn, da det for mig stadig er uklart hvad processen indeholdt og hvordan den blev effektueret.
                      Vi har i flere sæsoner Efterfølgende lige hutlet os igennem(jeg har ikke styr på præcis hvor mange sæsoner vi har opfyldt vores modsætning...kan det virkelig passe det kun er 1?) og på et eller andet tidspunkt jamen så går den ikke længere...det ville ikke overraske mig hvis det blev i år...Og pilen peger efter min Bedste overbevisning kun et sted hen...På den eneste der har siddet uanfægtet gennem hele perioden Niels Thorborg...det er sgu sørgeligt at skulle stå model til som fan..
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Jeg tror også mest på den opstilling, dog nok Kløve centralt og Frø på kanten. Med så smal en trup må man prøve at komme foran tidligt for så at krige sejren hjem - der er ihvertfald ikke mange muligheder for at ændre kampen fra bænken.
                        Den bedste chance at ændre kampen fra bænken ville vel være at sende Henrik Hansen på banen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Jeg tror også mest på den opstilling, dog nok Kløve centralt og Frø på kanten. Med så smal en trup må man prøve at komme foran tidligt for så at krige sejren hjem - der er ihvertfald ikke mange muligheder for at ændre kampen fra bænken.
                          Hvem skal score? Vi må håbe på at Austin taber hovedet. Efb må få vinger af at se OB truppen.
                          Håber på at vi får samme antal point som Haderslev.
                          Men hvis de skadede ikke snart er klar så kan vi let sætte de 4 points forspring vi har nu over styr.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Hvem skal score? Vi må håbe på at Austin taber hovedet. Efb må få vinger af at se OB truppen.
                            Håber på at vi får samme antal point som Haderslev.
                            Men hvis de skadede ikke snart er klar så kan vi let sætte de 4 points forspring vi har nu over styr.
                            Ja det er svært at se hvor målet skal komme fra, jeg skriver også kun at man må prøve at score tidligt Jeg synes desværre ofte at Austin spiller godt mod netop os - han er en af de der fysiske stærke spillere der har det med at udstille vores splejsede midtbane - det er netop i sådan en kamp at Janus bliver savnet imo.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Ja det er svært at se hvor målet skal komme fra, jeg skriver også kun at man må prøve at score tidligt Jeg synes desværre ofte at Austin spiller godt mod netop os - han er en af de der fysiske stærke spillere der har det med at udstille vores splejsede midtbane - det er netop i sådan en kamp at Janus bliver savnet imo.
                              Austin er vel den fysisk stærkeste spiller i ligaen. Hans fremdrift med bolden ser også godt ud, heldigvis overdriver han tit og så er han heller ikke 28 mere.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Ja det er svært at se hvor målet skal komme fra, jeg skriver også kun at man må prøve at score tidligt Jeg synes desværre ofte at Austin spiller godt mod netop os - han er en af de der fysiske stærke spillere der har det med at udstille vores splejsede midtbane - det er netop i sådan en kamp at Janus bliver savnet imo.
                                Rudolph Austin spiller midterforsvar. Vi kan da håbe at han forvilder sig op på midtbanen for at duellere med JJ og Kløve, så har vi en god chance for at omstille og score.

                                Comment

                                Working...
                                X