Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

    Det siger da også noget om at noget er galt med træningen så?
    Det kunne tyde på de ikke er i ordentlig træning. Nu har jeg ikke overværet en træning for nylig, af gode grunde, men de træningspas jeg så i efteråret undrede jeg mig over den manglende intensitet. Tvivler på de laller sådan rundt i FCK og FCM.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

      Der står der kun er 500 tickets til salg...
      "Du kan nu købe en virtuel billet til OB – Esbjerg fB, så støtter du klubben, mens Audi Odense donerer kr. 100,- til fanaktiviteter for hver solgte billet."

      Så ligger der vel en begrænsning til 500 billetter fordi det er en sponsoraktion med Audi som ville vel begrænse deres sponsoring på 50000 kroner. Måske ville det have været bedre at sige at Audi donerer 100 kroner for de første 500 billetter som sælges. Men alligevel er det en fin aktion.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Vi har snakket med Oliver Lund om kampen i mandags mod AGF, vores situation, og lidt om at trænerens job kan afhænge af resultatet mod Esbjerg

        http://obstruktion.dk/oliver-lund-sp...raenerens-job/.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
          OB er fandme de eneste hold der kommer ud af en pause med flere skadede spillere end før pausen.. så noget er sgu galt der.
          Er de?

          Comment


            #35
            Her kan man få en første indtryk om banneret som kommer på stadion søndag:
            https://www.facebook.com/18538181105...8428799421055/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Truppen til i morgen:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ob-esbjerg-fb/

              -----

              27. Oliver Christensen
              30. Sayouba Mandé

              4. Ryan Johnson Laursen
              6. Jeppe Tverskov
              10. Sander Svendsen
              14. Jens Jakob Thomasen
              15. Max Fenger
              19. Aron Elís Thrándarson
              20. Jacob Barrett
              21. Tarik Ibrahimagic
              22. Daniel Obbekjær
              23. Troels Kløve
              24. Marco Lund
              25. Moses Opondo
              29. Mads Frøkjær
              41. Jakob Breum
              42. Robin Østrøm

              Skader:
              2. Oliver Lund
              3. Alexander Juel
              5. Kasper Larsen
              7. Issam Jebali
              8. Janus Drachmann
              9. Mart Lieder
              16. Jørgen Skjelvik

              Sygdom:
              26. Mikkel Hyllegaard

              -----

              Ryan er blevet klar. Spørgsmålet er om han er i omdrejninger nok til at byde ind med ny energi, og om han kan gennemføre kampen. Desværre er Larsen og Oliver Lund røget ud igen. Så ét skridt frem og to tilbage i forhold til skader.

              Det bliver med livrem og seler i morgen. Sikke en gyser. Hvis Esbjerg bare kommer med en masse fysik i duellerne og vinder andenboldene, så tror jeg de tager sejren.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                Truppen til i morgen:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ob-esbjerg-fb/

                -----

                27. Oliver Christensen
                30. Sayouba Mandé

                4. Ryan Johnson Laursen
                6. Jeppe Tverskov
                10. Sander Svendsen
                14. Jens Jakob Thomasen
                15. Max Fenger
                19. Aron Elís Thrándarson
                20. Jacob Barrett
                21. Tarik Ibrahimagic
                22. Daniel Obbekjær
                23. Troels Kløve
                24. Marco Lund
                25. Moses Opondo
                29. Mads Frøkjær
                41. Jakob Breum
                42. Robin Østrøm

                Skader:
                2. Oliver Lund
                3. Alexander Juel
                5. Kasper Larsen
                7. Issam Jebali
                8. Janus Drachmann
                9. Mart Lieder
                16. Jørgen Skjelvik

                Sygdom:
                26. Mikkel Hyllegaard

                -----

                Ryan er blevet klar. Spørgsmålet er om han er i omdrejninger nok til at byde ind med ny energi, og om han kan gennemføre kampen. Desværre er Larsen og Oliver Lund røget ud igen. Så ét skridt frem og to tilbage i forhold til skader.

                Det bliver med livrem og seler i morgen. Sikke en gyser. Hvis Esbjerg bare kommer med en masse fysik i duellerne og vinder andenboldene, så tror jeg de tager sejren.
                Av min arm...

                mon der snart er flere at tage af?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                  Av min arm...

                  mon der snart er flere at tage af?
                  Det er helt vildt. Jeg kan ikke huske en værre skadeskrise de sidste mange år? Og så på et så afgørende tidspunkt. Efter 2-3 måneder pause vel at mærke.
                  Det har hele tiden ligget i kortene, at der generelt set vil være flere skader, når spillerne skal gå fra ferie til turneringskampe på så kort tid, men at det står så grælt til som nu er alligevel ufatteligt.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Truppen til i morgen:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ob-esbjerg-fb/

                    -----

                    27. Oliver Christensen
                    30. Sayouba Mandé

                    4. Ryan Johnson Laursen
                    6. Jeppe Tverskov
                    10. Sander Svendsen
                    14. Jens Jakob Thomasen
                    15. Max Fenger
                    19. Aron Elís Thrándarson
                    20. Jacob Barrett
                    21. Tarik Ibrahimagic
                    22. Daniel Obbekjær
                    23. Troels Kløve
                    24. Marco Lund
                    25. Moses Opondo
                    29. Mads Frøkjær
                    41. Jakob Breum
                    42. Robin Østrøm

                    Skader:
                    2. Oliver Lund
                    3. Alexander Juel
                    5. Kasper Larsen
                    7. Issam Jebali
                    8. Janus Drachmann
                    9. Mart Lieder
                    16. Jørgen Skjelvik

                    Sygdom:
                    26. Mikkel Hyllegaard

                    -----

                    Ryan er blevet klar. Spørgsmålet er om han er i omdrejninger nok til at byde ind med ny energi, og om han kan gennemføre kampen. Desværre er Larsen og Oliver Lund røget ud igen. Så ét skridt frem og to tilbage i forhold til skader.

                    Det bliver med livrem og seler i morgen. Sikke en gyser. Hvis Esbjerg bare kommer med en masse fysik i duellerne og vinder andenboldene, så tror jeg de tager sejren.
                    Sikke noget ois med Lund og Larsen ude.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                      Truppen til i morgen:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ob-esbjerg-fb/

                      -----

                      27. Oliver Christensen
                      30. Sayouba Mandé

                      4. Ryan Johnson Laursen
                      6. Jeppe Tverskov
                      10. Sander Svendsen
                      14. Jens Jakob Thomasen
                      15. Max Fenger
                      19. Aron Elís Thrándarson
                      20. Jacob Barrett
                      21. Tarik Ibrahimagic
                      22. Daniel Obbekjær
                      23. Troels Kløve
                      24. Marco Lund
                      25. Moses Opondo
                      29. Mads Frøkjær
                      41. Jakob Breum
                      42. Robin Østrøm

                      Skader:
                      2. Oliver Lund
                      3. Alexander Juel
                      5. Kasper Larsen
                      7. Issam Jebali
                      8. Janus Drachmann
                      9. Mart Lieder
                      16. Jørgen Skjelvik

                      Sygdom:
                      26. Mikkel Hyllegaard

                      -----

                      Ryan er blevet klar. Spørgsmålet er om han er i omdrejninger nok til at byde ind med ny energi, og om han kan gennemføre kampen. Desværre er Larsen og Oliver Lund røget ud igen. Så ét skridt frem og to tilbage i forhold til skader.

                      Det bliver med livrem og seler i morgen. Sikke en gyser. Hvis Esbjerg bare kommer med en masse fysik i duellerne og vinder andenboldene, så tror jeg de tager sejren.
                      Det kan godt være, at der er nogen, der stadig ikke vil forstå, at vi i den grad er i nedrykningsfare, men kan de ikke ændre mening bare lidt, når de ser dén dér trup, krydret med de 7 spillere, der p.t er skadede, navnene på dem, og det faktum at vores træner har sagt, at der kan være lidt lang udsigt med flere af de skadede spillere?

                      Det kan ende med, at vi må skal stille med ynglingespillere i en kamp for at undgå nedrykning. Det skriger jo til himlen.

                      Men som sædvanligt ender alt hvad OSE rører ved i noget skudder-mudder. På den ene eller den anden måde.

                      Jeg håber inderligt, at vi ender på dén 8. Plads, der kan give os luft til evt nedrykning, men vi må være realister, og sige at vi er yderst skrøbelige, har absolut ikke råd til hverken at skifte meget ud, få flere skader eller karantæner, så hvad taler egentlig for at vi overhovedet vinder mod Esbjerg? Og efterfølgende er konkurrencedygtige i et komprimeret nedrykningssspil?

                      Håb på det bedste, forbered jer på det værste.

                      MvH ChrisOB

                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #41
                        Det er jo helt vildt. Jeg ville være pinlig hvis jeg var cheftræner eller fysisk træner.
                        Nogen der ved hvorfor Oliver Lund og Kasper Larsen nu er ude?

                        Er snart ligeglad hvem vi stiller med bare vi kan få de samme 11 til at spille to kampe i træk. Der er en alt for stor risiko for at EFB scorer i de første 15 min da det endnu engang bliver et helt nyt forsvar.
                        Last edited by Batman60; 06-06-2020, 12:03.

                        Comment


                          #42
                          Det er jo en kæmpe joke vi kun har 6 udskiftere at vælge mellem i morgen!!!
                          siden 1887

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                            Det er helt vildt. Jeg kan ikke huske en værre skadeskrise de sidste mange år? Og så på et så afgørende tidspunkt. Efter 2-3 måneder pause vel at mærke.
                            Det har hele tiden ligget i kortene, at der generelt set vil være flere skader, når spillerne skal gå fra ferie til turneringskampe på så kort tid, men at det står så grælt til som nu er alligevel ufatteligt.
                            Den er jo helt galt med den fysiske tilstand! Der må sgu snart ske noget med dem der har ansvaret for den fysiske del

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                              Det er jo helt vildt.
                              Nogen der ved hvorfor Oliver Lund og Kasper Larsen nu er ude?

                              Er snart ligeglad hvem vi stiller med bare vi kan få de samme 11 til at spille to kampe i træk. Der er en alt for stor risiko for at EFB scorer i de første 15 min da det endnu engang bliver et helt nyt forsvar.
                              Olii ville ja gerne udskiftes sidste mandag men måtte spille videre 15 minutter. Gætter at han han måske allerede havde problemer der.
                              Alt i alt er det syndsygt med alle de skader. Der skal vel være noget galt med træningsdosering og håber de kigger meget seriøst på det. Der SKAL ændres noget!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                                Det er jo helt vildt.
                                Nogen der ved hvorfor Oliver Lund og Kasper Larsen nu er ude?

                                Er snart ligeglad hvem vi stiller med bare vi kan få de samme 11 til at spille to kampe i træk. Der er en alt for stor risiko for at EFB scorer i de første 15 min da det endnu engang bliver et helt nyt forsvar.
                                Ja det er fuldstændig uforståeligt. Jeg giver panelet fra SFÅ ret i at der må og skal kikkes på hvad der går galt - det er næppe tilfældigheder og nogen må bære et ansvar. Jeg brækker mig over de skader.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X