Annoncering

Collapse
No announcement yet.

JM skal væk.....Thorborg skal ransage sig selv.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Jebali er en god spiller, bestemt. Men ikke en type vi har brug for, deri består fadæsen. Han ville være en glimrende spiller på et tophold der havde styr på alt andet og manglede noget x-faktor. Men på vores hold bliver han som gift.
    Jeg kommenterer ikke for meget i de her dage men hvordan er det at den eneste mand som skaber lidt, er mere gift end alle andre som intet skaber ... hvad er det præcis der gør det værre for OB, at der ikke er endnu en tonser på banen?

    Jeg er helt enig i at jeres træner virker handlingslammet og meget defensivt indstillet og så har indkøbene jo vist sig at være fra ringe-håbløse ... mange af dem var dog til at forudse.

    I mangler topniveau og kreativitet, jeg tror ikke i skal pille den sidste rest ud.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Jeg kommenterer ikke for meget i de her dage men hvordan er det at den eneste mand som skaber lidt, er mere gift end alle andre som intet skaber ... hvad er det præcis der gør det værre for OB, at der ikke er endnu en tonser på banen?

      Jeg er helt enig i at jeres træner virker handlingslammet og meget defensivt indstillet og så har indkøbene jo vist sig at være fra ringe-håbløse ... mange af dem var dog til at forudse.

      I mangler topniveau og kreativitet, jeg tror ikke i skal pille den sidste rest ud.
      Meget enig hvis vi skal løfte os så skal vi have fodbold spillere og ikke tonere. Ud med AJA, Lund, Lund, Opondo, Aron, Jørgen, JBL, Lieder, måske Sander, Kløve og kig efter JDs afløser. MH får travlt med at rydde op efter JH som har efterlad os overhalet af andre og dermed dårligere end da han kom.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Jeg kommenterer ikke for meget i de her dage men hvordan er det at den eneste mand som skaber lidt, er mere gift end alle andre som intet skaber ... hvad er det præcis der gør det værre for OB, at der ikke er endnu en tonser på banen?

        Jeg er helt enig i at jeres træner virker handlingslammet og meget defensivt indstillet og så har indkøbene jo vist sig at være fra ringe-håbløse ... mange af dem var dog til at forudse.

        I mangler topniveau og kreativitet, jeg tror ikke i skal pille den sidste rest ud.
        At JM udtaler at kampen forløb som de gerne ville og de havde den under kontrol må jo vise at det antifodbold vi var vidner til var en del at det taktiske oplæg.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Og derfor skal vi andre selvfølgelig bare bukke og skrabe for den store leder. Mennesker med magt skal selvfølgelig ikke udsættes for kritik, det ville jo være absurd, hvis samfundet fungerede sådan.

          Men de der argumenter du åbenbart mener at have for, at Thorborg er en dygtig bestyrelsesformand for en fodboldklub, dem glæder jeg mig altså til at høre.
          Han er ikke kun den store leder, han er EJER...

          Jeg ved ikke om han er god til at drive en fodboldklub, men jeg er taknemmelig for at han har postet en masse penge efter klubben.

          Jeg noterer mig bare at mange på forum enten stadig bor hjemme eller er SF'ere, for de vil gerne have andre til at betale gildet.
          ​​​

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            At JM udtaler at kampen forløb som de gerne ville og de havde den under kontrol må jo vise at det antifodbold vi var vidner til var en del at det taktiske oplæg.
            Det er skuffende at høre. Så er det JMs taktiske valg at give kampen væk når vi kommer foran??? Så går den aktuelle situation på hans konto.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              At JM udtaler at kampen forløb som de gerne ville og de havde den under kontrol må jo vise at det antifodbold vi var vidner til var en del at det taktiske oplæg.
              Ja, det siger han helt åbent ... jeg ville være pænt rasende, hvis ...
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg

                Han er ikke kun den store leder, han er EJER...

                Jeg ved ikke om han er god til at drive en fodboldklub, men jeg er taknemmelig for at han har postet en masse penge efter klubben.

                Jeg noterer mig bare at mange på forum enten stadig bor hjemme eller er SF'ere, for de vil gerne have andre til at betale gildet.
                ​​​
                Den type fan du er, er den værste type fodboldfan jeg kender. Den type fan der ikke forholder sig til, hvad en ejer står for, og ikke bekymrer sig for, hvor meget magt og beslutningskraft en ejer tilegner sig. Det er den mest triste udvikling ved moderne fodbold, at der findes folk derude der mener, at man ikke kan stille en klubejer til regnskab for hans beslutninger, bare fordi at han har kastet penge efter klubben. Thorborg har ikke købt aktiemajoriteten i en fabrik der producerer kuglepenne, han har aktiemajoriteten i en af Fyns største kulturinstitutioner der betyder meget for en stor del af de folk der har en tilknytning til øen, og har haft det i generationer. Hvis ikke man skulle kunne tillade sig at stille sig kritisk og kræve at have en eller anden form for medbestemmelse eller i det mindste en stemme i debatten, så ved jeg ikke i hvilke sammenhænge man ellers skulle kunne. Det er generationer af odenseanere og fynboer der har skabt en platform for, at OB overhovedet kan drive topfodbold, det er ikke Niels Thorborg.

                Comment


                  #23
                  Når det så er sagt er jeg da også skide skuffet over den seneste tid. Tænker at den er gal i store dele af organisationen, fra ungdom til ledelse, Det er en supertanker der skal vendes.

                  OB er selvfede og hviler i den tro at de er guds gave til fodbolden på Fyn og øerne.
                  ​​​​
                  Forstår ikke at man ikke kører en tur til Gudme og ser hvilket miljø og kultur man har opbygget over MANGE år i GOG. Det er en HELT anden ånd og tilgang der er til tingene dernede.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg

                    Han er ikke kun den store leder, han er EJER...

                    Jeg ved ikke om han er god til at drive en fodboldklub, men jeg er taknemmelig for at han har postet en masse penge efter klubben.

                    Jeg noterer mig bare at mange på forum enten stadig bor hjemme eller er SF'ere, for de vil gerne have andre til at betale gildet.
                    ​​​
                    Jeg vil hellere have en fattig klub, og så spille fodbold på en anden måde, end dét vi har set de sidste mange år.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      At JM udtaler at kampen forløb som de gerne ville og de havde den under kontrol må jo vise at det antifodbold vi var vidner til var en del at det taktiske oplæg.
                      Men vi føre 1-0 i en vigtig kamp så er det vel ok at ville køre den hjem. En dårlig beslutning gør at vi ikke ligge nr 8 og have haft mere håb.
                      Last edited by tOrnBjerg; 08-03-2020, 21:41.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg
                        Jeg noterer mig bare at mange på forum enten stadig bor hjemme eller er SF'ere, for de vil gerne have andre til at betale gildet.
                        ​​​
                        Den der kommentar er både arrogant og tåbelig.

                        Fodbold er forretning, og nogle skal eje butikken. Men fodbold er ikke udelukkende forretning. Og hvis man ikke anderkender den præmis, er det svært at debattere, hvad man retteligt kan forvente af en ejer af en fodboldklub. Mener du oprigtigt, NT ikke har noget ansvar overfor fans, by, medlemmer af klubben etc.?

                        Hvis du mener, at det er så firkantet som 'den der betaler gildet, bestemmer musikken', så accepterer du også, at ejeren en dag skifter klubbens farver, fordi han i østasiatisk symbolik ser nogle stærkere signaler i en anden farve. Eller at han flytter klubben til Anholt, fordi det giver en unik markedsposition. Eller at han sælger identiteten til en energidriks-producent, fordi det er der gode penge i.

                        De tre eksempler er taget fra virkelighedens verden, og hvis du mener, at den slags beslutninger kun handler om, hvad ejeren mener er bedst, så har du ikke fattet, hvad fodbold er for en størrelse - kulturelt, historisk, sociologisk osv.

                        Juridisk, retligt har NT ret til at gøre, hvad han vil (mere eller mindre). Men jeg mener så bare, at han har et ansvar, der er større end ham selv, og den pose penge, han sidder på.

                        Jeg tror, han vil OB det bedste, og jeg er taknemmelig for den indsats og de midler, han har lagt i klubben. Men når vi nu på 10. år sejler rundt som en fuld mand på en rodeotyr, så må det være fair at stille spørgsmålstegn ved dem, der trækker de store linjer. Det gør NT - og det er min påstand, at han skal fjernes fra ledelsen af klubben, hvis vi skal have bare et minimum af succes. Som fx. en nogenlunde kontinuerlig top 6-placering.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af lkh1976 Se indlæg
                          ​​​​
                          Forstår ikke at man ikke kører en tur til Gudme og ser hvilket miljø og kultur man har opbygget over MANGE år i GOG. Det er en HELT anden ånd og tilgang der er til tingene dernede.
                          Fordi at håndbold er en lortesport med en dødsyg fankultur. Jeg vil hellere spille violin på mit håndled med et barberblad, end jeg vil overvære en dansk håndboldkamp til lyden af elendig dancemusik og klappepølser.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Den type fan du er, er den værste type fodboldfan jeg kender. Den type fan der ikke forholder sig til, hvad en ejer står for, og ikke bekymrer sig for, hvor meget magt og beslutningskraft en ejer tilegner sig. Det er den mest triste udvikling ved moderne fodbold, at der findes folk derude der mener, at man ikke kan stille en klubejer til regnskab for hans beslutninger, bare fordi at han har kastet penge efter klubben. Thorborg har ikke købt aktiemajoriteten i en fabrik der producerer kuglepenne, han har aktiemajoriteten i en af Fyns største kulturinstitutioner der betyder meget for en stor del af de folk der har en tilknytning til øen, og har haft det i generationer. Hvis ikke man skulle kunne tillade sig at stille sig kritisk og kræve at have en eller anden form for medbestemmelse eller i det mindste en stemme i debatten, så ved jeg ikke i hvilke sammenhænge man ellers skulle kunne. Det er generationer af odenseanere og fynboer der har skabt en platform for, at OB overhovedet kan drive topfodbold, det er ikke Niels Thorborg.
                            Jo og ingen ved jo hvad NT har brugt på klubben og hvad værdien af klubben er for hans øvrige forretninger.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Den type fan du er, er den værste type fodboldfan jeg kender. Den type fan der ikke forholder sig til, hvad en ejer står for, og ikke bekymrer sig for, hvor meget magt og beslutningskraft en ejer tilegner sig. Det er den mest triste udvikling ved moderne fodbold, at der findes folk derude der mener, at man ikke kan stille en klubejer til regnskab for hans beslutninger, bare fordi at han har kastet penge efter klubben. Thorborg har ikke købt aktiemajoriteten i en fabrik der producerer kuglepenne, han har aktiemajoriteten i en af Fyns største kulturinstitutioner der betyder meget for en stor del af de folk der har en tilknytning til øen, og har haft det i generationer. Hvis ikke man skulle kunne tillade sig at stille sig kritisk og kræve at have en eller anden form for medbestemmelse eller i det mindste en stemme i debatten, så ved jeg ikke i hvilke sammenhænge man ellers skulle kunne. Det er generationer af odenseanere og fynboer der har skabt en platform for, at OB overhovedet kan drive topfodbold, det er ikke Niels Thorborg.
                              Jeg har set mange kampe på stadion de sidste 25 år og er lige så træt som de fleste andre. Og jeg hader det som moderne fodbold er blevet til. Tro mig....

                              ​​​Men jeg giver ikke meget for den tale der bliver brugt på forum omkring en erhvervsmand der har holdt hånden under klubben i mange år. Han har postet flere penge i det projekt end alle OB fans de sidste 25år, så han behøver ikke stå til regnskab for nogle.

                              OB er selvfede... Det lyder jo på både klub og ikke mindst fans som om at det er OB's RET at spille med om medaljer...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Men vi føre 1-0 i en vigtig kamp så er det vel ok at ville køre den hjem. En dårlig beslutning gør at vi ikke ligge nr 8 og have haft mere håb.
                                At køre den hjem med næsten en time at spille? Og 'køre hjem" er vel ikke ensbetydende med at give initiativen væk? Og hvor det gik galt sidst med at give initiativen væk og "køre en et-mål-føring hjem" væk mod ligaens dårligste hold?
                                Hvis det var taktisk oplagt hvad skete i dag og mod SIF så har det én god og én dårlig side: den gode er at holdet kan det måske bedre med en anden taktiske opgave og den dårligere at vores træner dumper fuldstændigt.

                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X