Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KMD Cup 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Er enig i at håndteringen i Halken i hår fortjener ros.
    Men at sammenligne de to scenarier er jo nat og dag.
    Er det henvendt til mig? Jeg sammenligner vel heller ikke de to situationer. Jeg synes urolighederne igår blev rigtigt flot håndteret, hvordan situationen i 2018 blev håndteret kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har nogen kendskab til sagen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
      Virker ret voldsomt med kun tre anholdte til stævnet i går? Så må Fyns Politi da have overreageret ret så voldsomt i maj 2018, da de foretog 30 anholdelser af OB-fans?
      Tja, 3 betjente røg på skadestuen efter optøjerne i hallen, én måtte syges med 8 sting i hovedet. Derudover er der yderligere en betjent der fik en stol i hovedet, og en som blev spyttet i ansigtet. Ingen blev anholdte som følge af den ballade Brøndbys-fans lavede, de kan for så vidt sagtens være fans af nogle af de andre hold. Til grin...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Er enig i at håndteringen i Halken i hår fortjener ros.
        Men at sammenligne de to scenarier er jo nat og dag.
        Ja. Ros til sikkerhedsvagterne. Men hvorfor gør Brøndby ikke noget forebyggende for at undgå, at ballademagere skal ødelægge klubbens renommé?
        Ikke helt nat og dag at sammenligne de to scenarier - det er jo trods alt nogenlunde samme mandskab, Fyns Politi har til rådighed. Virker til, der har været en anderledes håndtering, behandling og agenda ved de to sager.

        Comment


          #64
          Synes man skulle spille turneringen i fremtiden uden Brøndby - til de får styr der over de ballademagere og klubben reagerer endelig og handler faktisk mod deres voldpsykopater.

          https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-0...-kamp-i-odense
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Synes man skulle spille turneringen i fremtiden uden Brøndby - til de får styr der over de ballademagere og klubben reagerer endelig og handler faktisk mod deres voldpsykopater.

            https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-0...-kamp-i-odense
            Jeg tror desværre ikke Fyns Politi er enig med dig her, Andlox. Omend det må være en lidt flad fornemmelse for den politibetjent, der - efter gårsdagens eskapader - måtte sys med otte sting, at der ikke er nogen konsekvenser herfor.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

              Ja. Ros til sikkerhedsvagterne. Men hvorfor gør Brøndby ikke noget forebyggende for at undgå, at ballademagere skal ødelægge klubbens renommé?
              Ikke helt nat og dag at sammenligne de to scenarier - det er jo trods alt nogenlunde samme mandskab, Fyns Politi har til rådighed. Virker til, der har været en anderledes håndtering, behandling og agenda ved de to sager.
              som jeg hørte det igår, var det ikke kun Fyns politi der var til stede... men betjente både fra Vestegnen og Århus plus deres egne vagter.. 3 anholdte læste jeg et sted men 7 sigtet såvidt der også stod... men mon ikke der kommer flere når man får kigget videoer osv igennem

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Synes man skulle spille turneringen i fremtiden uden Brøndby - til de får styr der over de ballademagere og klubben reagerer endelig og handler faktisk mod deres voldpsykopater.

                https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-0...-kamp-i-odense
                Som jeg har forstået det er turneringen lavet i samarbejde med viasat, og jeg tror ikke at der vil være en turnering hvis BIF ikke er et deltagende hold. De trækker bare så mange fans og seere med ind i en ligegyldig indendørs turnering at de nærmest er selvskrevet.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

                  som jeg hørte det igår, var det ikke kun Fyns politi der var til stede... men betjente både fra Vestegnen og Århus plus deres egne vagter.. 3 anholdte læste jeg et sted men 7 sigtet såvidt der også stod... men mon ikke der kommer flere når man får kigget videoer osv igennem
                  Nej..........

                  Hvis videobilleder kunne bruges til at udelukke og sigte ballademagere, folk der tænder romerlys etc, var det problem jo udrydet for år tilbage. De samme tosser står der igen næste gang Brøndby spiller, det kan du være sikker på.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Synes man skulle spille turneringen i fremtiden uden Brøndby - til de får styr der over de ballademagere og klubben reagerer endelig og handler faktisk mod deres voldpsykopater.

                    https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-0...-kamp-i-odense
                    Som stiftende medlem og medejer af turneringen, kan det næppe komme på tale.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Er det henvendt til mig? Jeg sammenligner vel heller ikke de to situationer. Jeg synes urolighederne igår blev rigtigt flot håndteret, hvordan situationen i 2018 blev håndteret kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har nogen kendskab til sagen.
                      Nej var ikke fordi jeg syntes du sammenligner, men for at støtte dig i at håndteringen var GOG.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                        Ja. Ros til sikkerhedsvagterne. Men hvorfor gør Brøndby ikke noget forebyggende for at undgå, at ballademagere skal ødelægge klubbens renommé?
                        Ikke helt nat og dag at sammenligne de to scenarier - det er jo trods alt nogenlunde samme mandskab, Fyns Politi har til rådighed. Virker til, der har været en anderledes håndtering, behandling og agenda ved de to sager.
                        Hvis der var kommet flere betjente ind og skredet til masse anholdelse tror du så det var blevet dæmpet så hurtigt?

                        Men vi er dog ikke uenige om at det er for få Brøndby fans som de fik fat i og jeg tænker da heller ikke at overvågnings billederne hjælper da BIF ikke har for vane at udpege deres fans.



                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Det værste er at jeg har set flere bif fans give AGFs fans skylden for de forsøgte at komme over. Sjovt nok var det først efter at BIF nærmest var ved at vælte alle vagterne at AGF fans forsøgte at komme over til dem. Godt der hurtigt kom flere vagter til. Troede faktisk første gang at BIF fans ville bryde igennem :o og nå over til de børn og familier af OB fans som måtte flygtw om bag tribunen

                          Comment


                            #73
                            Men har man overhovedet set BIf være ude at tage afstand og undskylde for deres fans endnu engang er sindsyge ?

                            Comment


                              #74
                              Det der skete i fredags til KMD Cup var voldsomt, og hvis gruppen af Brøndbyfans med/uden maskering kan identificeres og slipper for tiltale, så er der noget alvorligt galt med vores retssystem.

                              Vi har 22 fans fra Odense, som skal i retten idag. De er sigtet for en sag, hvor der INGEN personskader var, INGEN politibetjente kom til skade, INGEN indgik i et decideret slagsmål og alligevel gik Fyns Politi all-in på at anholde de fans, som var i Nørregade i maj 2018. Bevares, nogen af dem som var i Nørregade tilbage i 2018 havde nok andre planer end størstedelen af dem som var til stede, og at de stilles for en dommer kan ikke bortargumenteres. Men der er fortsat en stor del af gruppen der er i retten d.d., som er decideret uskyldige og desværre var på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt. Det vil sige, at de maksimalt har været bidragsyder til et brud på den offentlige orden.

                              I fredags kan der via fleres mobiltelefoner og overvågning i hallen dokumenteres og bevises, at der var håndgemæng mellem fans og vagtkorps/politiet, beviselige personskader, grov forstyrrelse af den offentlige orden (qua balladen blev presset ud på OCC's parkeringsplads), og brug af kasteskyts. Og mange deltagende ballademagere uden nogle former for maskering, og burde derfor nemt kunne identificeres og straffes.

                              Hvis vores odenseanske fans bliver straffet for noget, hvor der faktuelt INTET skete, og den forholdsvis store gruppe af Brøndbyfans går fri for noget jeg vil taksere som voldsommere, så er vores retssystem en kæmpe fiasko. Og det er uanset, om det er Fyns Politi, Århus Politi eller Vestegens Politi - der burde gælde samme regelsæt og nultolerance-tankegang i alle politikredsene såfremt de følger den danske lovgivning.

                              Derudover kan man argumentere for, at Århus' fans også bør straffes. De opsøger direkte konfrontationen ved at tage løbeturen fra deres afsnit til hjørnet, hvor balladen opstår, men bliver hurtigt afskåret med hegn af et vågent og professionelt vagtkorps. Men det Århus' fans gjorde i fredags minder vel på mange måder om det enkelte af odenseanske fans gjorde i Nørregade i maj 2018. Hvorfor bliver disse ikke anholdt og smidt for en dommer? Jeg er i chok over det danske retssystem...
                              Last edited by OBligation; 13-01-2020, 19:13.

                              Comment


                                #75
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dig-evaluering

                                Vildt nok at BIF ikke endnu har været ude at undskylde og tage afstand fra de ballademagere

                                Comment

                                Working...
                                X