Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Aron Elís Thrándarson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Power og fysik har vi da i den grad manglet på midten. JD har ofte været alene i motorrummet og vis vi nu får en fysisk stærk og målfarlig boks til boks spiller, så burde det hjælpe og styrke en åbenlys svaghed på holdet.

    Det betyder nok farvel til Greve og Eske, hvilket egentlig også er fint med mig. De har ikke rigtig været gode nok.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Velkommen til!
      Fysisk stærkt og god i luften. Det kan pynte.
      Spændende hvad vil ske der om Greve og Eskesen.
      Jeg ved vi er mange, som efter Casper Nielsens afgang har savnet hans fysik på holdet. Måske er det den fysik på midtbanen, vi får igen med Aron`s tilgang.
      Spændende hvad der gemmer sig bag låge nr. 24. En ny sportsdirektør
      Last edited by pnl; 23-12-2019, 15:11.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Hvorfor? Fordi han er ukendt herinde? Det var Grytebust også... måske er Aalesund en god adresse for os at hente ukendte spiller. :-)
        Fordi han er 25 og aldrig har spillet for det Islandske A-landshold. Fordi han har spillet de sidste to sæsoner i den næstbedste norske række, som er lavere niveau end den danske 1. division. Fordi han ikke var på Årets Hold i den liga, i den netop afsluttede sæson. https://www.obos-ligaen.no/nyheter/a...-i-obos-ligaen

        Det handler ikke at sige, at ham her er dårlig eller aldrig bliver god nok, det handler bare om at forventningsafstemme, og der er i hvert fald en række oplagte grunde til at tro, at han måske ikke lige er manden der kan forstærke vores start 11 fra dag 1, det må du vel også kunne anerkende?

        Comment


          #19
          Helsingborg var også ude efter ham.
          https://www.fotbollskanalen.se/blogg...ntrakt-av-hif/

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Alle nye spillere skal naturligvis tages godt imod og bydes behørigt velkommen. Velkommen Aron.

            Men dén her signing lugter bare af alt det, vi ikke har brug for mere af.
            Fuldstændig enig, mærkelig signing umiddelbart, må klart betyde afgang.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Fordi han er 25 og aldrig har spillet for det Islandske A-landshold. Fordi han har spillet de sidste to sæsoner i den næstbedste norske række, som er lavere niveau end den danske 1. division. Fordi han ikke var på Årets Hold i den liga, i den netop afsluttede sæson. https://www.obos-ligaen.no/nyheter/a...-i-obos-ligaen

              Det handler ikke at sige, at ham her er dårlig eller aldrig bliver god nok, det handler bare om at forventningsafstemme, og der er i hvert fald en række oplagte grunde til at tro, at han måske ikke lige er manden der kan forstærke vores start 11 fra dag 1, det må du vel også kunne anerkende?
              Av min arm, beklager jeg ser matador. Så tyder det på endnu en kønsløs JH sign. Men i denne juletid vil jeg være positiv og håbe på at jeg tager lige så meget fejl af Aron, som Varnæs tog af Skjern.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Fordi han er 25 og aldrig har spillet for det Islandske A-landshold. Fordi han har spillet de sidste to sæsoner i den næstbedste norske række, som er lavere niveau end den danske 1. division. Fordi han ikke var på Årets Hold i den liga, i den netop afsluttede sæson. https://www.obos-ligaen.no/nyheter/a...-i-obos-ligaen

                Det handler ikke at sige, at ham her er dårlig eller aldrig bliver god nok, det handler bare om at forventningsafstemme, og der er i hvert fald en række oplagte grunde til at tro, at han måske ikke lige er manden der kan forstærke vores start 11 fra dag 1, det må du vel også kunne anerkende?
                Selvfølgelig kan der ske alt fra skuffelse til klassesigning.
                Når vi henter Juel eller Opondo eller Lund så ved vi mere eller mindre hvad vi får. Og så kan det bedømmes på grund af det vi ved om spillere. Når der kommer en "ukendt" så er det for mig mest af alt "spændende" og tager ikke en skeptisk tilgang men bygger på JM/ledelsen og er villig at håbe at vi har fundet guld der eller til mindst en spiller som kan pynte i vores hold. Så havde det også med Gryte og det gik den gode vej. Hvis det går en gang den skuffende vej så bliver der til mindst glæden fra første tid... hellere glæde mig én gang for ofte end én gang for lidt. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Fordi han er 25 og aldrig har spillet for det Islandske A-landshold. Fordi han har spillet de sidste to sæsoner i den næstbedste norske række, som er lavere niveau end den danske 1. division. Fordi han ikke var på Årets Hold i den liga, i den netop afsluttede sæson. https://www.obos-ligaen.no/nyheter/a...-i-obos-ligaen

                  Det handler ikke at sige, at ham her er dårlig eller aldrig bliver god nok, det handler bare om at forventningsafstemme, og der er i hvert fald en række oplagte grunde til at tro, at han måske ikke lige er manden der kan forstærke vores start 11 fra dag 1, det må du vel også kunne anerkende?
                  Ifølge OB's præsentation har han spillet 4 A-landskampe - hvor har du fra, at han ikke har det?
                  Når det er sagt, tror jeg heller ikke, han er købt ind som profil. Han er formentlig også nogenlunde billig i drift, men den dynamiske og fysisk stærke boks-til-boks-spiller virker alt andet lige som en spiller, der passer fint ind i JMs spilsystem.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Ifølge OB's præsentation har han spillet 4 A-landskampe - hvor har du fra, at han ikke har det?
                    Når det er sagt, tror jeg heller ikke, han er købt ind som profil. Han er formentlig også nogenlunde billig i drift, men den dynamiske og fysisk stærke boks-til-boks-spiller virker alt andet lige som en spiller, der passer fint ind i JMs spilsystem.
                    Derudover har Eurosport Norges ekspert ham på sit årets hold med beskrivelsen "Kanskje den aller beste spilleren i hele ligaen. En mann som også kan bekle flere posisjoner, og selvskreven på laget mitt. Ofte tar jeg meg selv i å smile når jeg ser hvordan denne mannen behalnder ballen. En klassespiller på dette nivået.": https://www.eurosport.no/fotball/obo...86/story.shtml. Et andet sted bruges et pointsystem a la det, du linkede til - og her er Thrandarson på bænken, ganske få tiendedele efter to af de valgte midtbanespillere (https://www.sportsbibelen.com/no/fot...i-obos-ligaen/).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Ifølge OB's præsentation har han spillet 4 A-landskampe - hvor har du fra, at han ikke har det?
                      Når det er sagt, tror jeg heller ikke, han er købt ind som profil. Han er formentlig også nogenlunde billig i drift, men den dynamiske og fysisk stærke boks-til-boks-spiller virker alt andet lige som en spiller, der passer fint ind i JMs spilsystem.
                      Det er ikke rigtige A-landskampe, det er ligalandskampe der bliver spillet udenfor de officielle landskampsterminer, som Island og Sverige af en eller anden grund tæller som rigtige landskampe. Af de 23 spillere der var udtaget til den seneste landskamp han deltog i, var 4 af dem udtaget til Islands seneste kvalifikationskampe og kun den ene af dem fik minutter som indskifter.

                      At OB så vælger at spinne den mest muligt positivt, er vel hvad man kan forvente af deres kommunikation efterhånden.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det er ikke rigtige A-landskampe, det er ligalandskampe der bliver spillet udenfor de officielle landskampsterminer, som Island og Sverige af en eller anden grund tæller som rigtige landskampe. Af de 23 spillere der var udtaget til den seneste landskamp han deltog i, var 4 af dem udtaget til Islands seneste kvalifikationskampe og kun den ene af dem fik minutter som indskifter.

                        At OB så vælger at spinne den mest muligt positivt, er vel hvad man kan forvente af deres kommunikation efterhånden.
                        Fair nok - hvis de tælles som officielle landskampe og manden samtidig har været en del af landsholdstruppen til de seneste kvalifikationskampe er det jo svært at bestride, at han kan klassificeres som landsholdsspiller, men jeg medgiver gerne, at det er på en meget billig baggrund.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Selvfølgelig kan der ske alt fra skuffelse til klassesigning.
                          Når vi henter Juel eller Opondo eller Lund så ved vi mere eller mindre hvad vi får. Og så kan det bedømmes på grund af det vi ved om spillere. Når der kommer en "ukendt" så er det for mig mest af alt "spændende" og tager ikke en skeptisk tilgang men bygger på JM/ledelsen og er villig at håbe at vi har fundet guld der eller til mindst en spiller som kan pynte i vores hold. Så havde det også med Gryte og det gik den gode vej. Hvis det går en gang den skuffende vej så bliver der til mindst glæden fra første tid... hellere glæde mig én gang for ofte end én gang for lidt. :-)
                          Det er helt fair, at du tænker sådan, du må meget gerne være optimistisk for min skyld, men vi andre der kigger med lidt mere kritiske briller må vel også godt forventningsaftemme og diskutere, om det her er de hylder vi bør hente fra? Jeg kan sagtens være lidt kritisk overfor en signing og håbe på det bedste, og den her signing er ikke undtaget.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det er helt fair, at du tænker sådan, du må meget gerne være optimistisk for min skyld, men vi andre der kigger med lidt mere kritiske briller må vel også godt forventningsaftemme og diskutere, om det her er de hylder vi bør hente fra? Jeg kan sagtens være lidt kritisk overfor en signing og håbe på det bedste, og den her signing er ikke undtaget.
                            Forskellen er nu ikke så stor: vi håber begge på det bedste, jeg starter med at glæde mig lidt mere allerede nu, det gør du kun lidt senere. Eller: jeg får den større skuffekse når det skulle gå galt mens du havde en del ja allerede nu. ;-)
                            Hvis vi alle ville have den samme tilgang ville det ja være kedeligt herinde. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Derudover har Eurosport Norges ekspert ham på sit årets hold med beskrivelsen "Kanskje den aller beste spilleren i hele ligaen. En mann som også kan bekle flere posisjoner, og selvskreven på laget mitt. Ofte tar jeg meg selv i å smile når jeg ser hvordan denne mannen behalnder ballen. En klassespiller på dette nivået.": https://www.eurosport.no/fotball/obo...86/story.shtml. Et andet sted bruges et pointsystem a la det, du linkede til - og her er Thrandarson på bænken, ganske få tiendedele efter to af de valgte midtbanespillere (https://www.sportsbibelen.com/no/fot...i-obos-ligaen/).
                              Det er da glimrende, når vi henter en spiller i sådan en liga, skal han da også gerne være en af rækkens bedste. Jeg håber selvfølgelig også, at han ender med at blive en bragende succes, men jeg frygter godt nok, at der bliver en overgangsperiode, hvor han først skal til at vænne sig til et væsentligt højere niveau og tempo end han har været vant til i de sidste to år, og hvis han er en mand der kan gå ind og forstærke vores start 11 fra i morgen, så er det godt nok besynderligt at han har hængt fast i den række i de sidste to år. Jeg lugter bare lidt en spiller der som minimum skal bruge noget tilvænning for at komme op i niveau til at kunne gøre en stor forskel, ligesom Opondo tydeligvis har skulle have, og jeg havde bare en forventning om, at hvis vi gik ud og gjorde noget på midtbanen her i vinduet, så var det for at finde noget der kunne styrke startsopstillingen her allerede fra starten forårssæsonen, og det virker lidt optimistisk for mig at tro, at han skal kunne det.

                              Comment


                                #30
                                Ikke nogen vild signing umiddelbart, men jeg forstår godt at man typemæssigt har kig på en fysisk stærk og ikke mindst målfarlig midtbanespiller. At han har 7 assist kunne også tyde på at han kan noget med fødderne. Jeg håber meget at han kan få de egenskaber til at fungere på næste hylde også. Jeg håber desuden at han er en aggressiv og dygtig bolderobre, der kan få vores genpres op i gear igen.
                                dejligt at man hurtigt får en mand ind til midtbanen. Det er vores svageste punkt, når jjt konsekvent ikke er i form og vores unge ikke er færdigudviklede til at udfylde den krævende rolle, vores 8'ere har.

                                Comment

                                Working...
                                X