Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror JJT er klar igen og går ind i starteren i stedet for Kløve
    Jeg redigerer mig selv - JJT er åbenlyst ikke klar, og med Tverskov og Leeuwen ude også er der spænding om forsvaret. FS melder at både AJA og Marco Lund trænede for sig selv under de sidste øvelser i lørdagstræningen, men de forventes at være klar. Obbekjær må være tæt på holdet igen. Jeg hsker at OL spillede cf. i Parken mod FCK på et tidspunkt og gjorde det vist egentlig godt nok, men mon ikke det bliver AJA hvis han er klar, måske med Obbekjær og Marco som kolleger i cf. OL på hb, oh JBL på vb.

    -----------OC
    ---Obbekjær----AJA---M.Lund
    OL----Frøkjær---Drachman...JBL
    Sander-------------------------Jebali
    ---------------Bashkim

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ja det er på sin plads. JM siger at han træner sit mandskab på samme måde som han har gjort alle steder han har været træner, men alliwl har han aldrig oplevet så mange skader som nu. Han må ikke oplyse om der er en rød tråd i skaderne af hensyn til GDPR
      Jeg tror og håber også mest på at det bare er skader som avler skader, fordi der bliver trukket så store veksler på de resterende spillere. Det har længe lignet at tverskov skulle have pause. Leeuwin er en ældre, men har måtte spille konstant, fordi Juel og Marco også bøvler med småskader. Forsvaret har i det hele taget været vanvittig hårdt ramt, og det er ærgerligt, for kunne vi have holdt en god kontinuitet dernede, så kunne det virkelig have set godt ud, når nu vi har tre angribere som kan lave mål.
      Det er så vigtigt, hvis bare de kan finde småting, som kan minimere den her kavalkade af skader, for at vi kommer i top 6.
      ​​​​​

      Comment


        #18
        21 mand i truppen (også Tverskov) så der skal frasortere 3:
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-ac-horsens-2/
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg redigerer mig selv - JJT er åbenlyst ikke klar, og med Tverskov og Leeuwen ude også er der spænding om forsvaret. FS melder at både AJA og Marco Lund trænede for sig selv under de sidste øvelser i lørdagstræningen, men de forventes at være klar. Obbekjær må være tæt på holdet igen. Jeg hsker at OL spillede cf. i Parken mod FCK på et tidspunkt og gjorde det vist egentlig godt nok, men mon ikke det bliver AJA hvis han er klar, måske med Obbekjær og Marco som kolleger i cf. OL på hb, oh JBL på vb.

            -----------OC
            ---Obbekjær----AJA---M.Lund
            OL----Frøkjær---Drachman...JBL
            Sander-------------------------Jebali
            ---------------Bashkim
            Kunne vel også blive en 4-3-3?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ja det er på sin plads. JM siger at han træner sit mandskab på samme måde som han har gjort alle steder han har været træner, men alliwl har han aldrig oplevet så mange skader som nu. Han må ikke oplyse om der er en rød tråd i skaderne af hensyn til GDPR
              Er det kun i Danmark vi har det der GDPR noget? Det er åbenbart ikke noget man bruger i verdens bedste liga PRL.
              Jeg synes det er mærkeligt.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Er det kun i Danmark vi har det der GDPR noget? Det er åbenbart ikke noget man bruger i verdens bedste liga PRL.
                Jeg synes det er mærkeligt.
                Ja, jeg synes nok i nogen tilfælde er det svært at forstå. I fht. fodboldklubber virker det tungt ikke at måtte melde skader og forventet varighed ud.

                https://gdpr.dk/ på 5 min.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Er det kun i Danmark vi har det der GDPR noget? Det er åbenbart ikke noget man bruger i verdens bedste liga PRL.
                  Jeg synes det er mærkeligt.
                  Enig. Synes også det er uforståeligt. Her i Tyskland kommer der ofte udmeldinger fra klubberne om skadesituationer, skader og hvor lang spillere er ude pga skader. Det er helt normalt her.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Ser ud som 3-4-3:
                    Oliver
                    O.Lund Juel M.Lund
                    Kløve JJ Drachmann Barrett
                    Jebali Bashkim Sander

                    Offensiv opstilling som skulle være i stand at presse Horsens. Håber forsvaret kan klare Det uden Leeuwin og Tverskov.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ser ud som 3-4-3:
                      Oliver
                      O.Lund Juel M.Lund
                      Kløve JJ Drachmann Barrett
                      Jebali Bashkim Sander

                      Offensiv opstilling som skulle være i stand at presse Horsens. Håber forsvaret kan klare Det uden Leeuwin og Tverskov.
                      Overraskende med især JJT, og også lidt at Kløve er med i start11’eren
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                        Overraskende med især JJT, og også lidt at Kløve er med i start11’eren
                        JJT, der lige er tilbage fra skade plejer ikke være alt.for imponerende, og Kløve uden kampform på en wingback virker også lidt kritisk. Samtidig kan forsvaret være fugl eller fisk med de typer, vi har der idag. Der bliver spændende, men håber på det bedste. Havde gerne set Greve få chancen dog, synes han har været god i sine seneste indhop.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          JJT, der lige er tilbage fra skade plejer ikke være alt.for imponerende, og Kløve uden kampform på en wingback virker også lidt kritisk. Samtidig kan forsvaret være fugl eller fisk med de typer, vi har der idag. Der bliver spændende, men håber på det bedste. Havde gerne set Greve få chancen dog, synes han har været god i sine seneste indhop.
                          Ja. Men tror på JM. Men godt at have alternativer på bænken med Greve og Opondo eller at AK at smide ind. Det er mere vanskeligt i den bagerste kæde. Den dobbelte Lund må have en god dag uden at kikse.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Det er godt gået hvis i kan vinde den kamp, uden at være topheldige ... må være den dårligste starter i har stillet med siden Kirkeskov etc. (især når man indregner det faktum at i spiller med et par stykker som umuligt kan være i form/er halvskadede).
                            Bortset fra angrebet ser det meget skrøbeligt ud.
                            Last edited by Entusiastens; 01-12-2019, 13:53.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Tror mere det er en 4-3-3 end 3-4-3. Eller håber i hvert fald det er den første. Kløve er fornuftig på midten, men virkelig ringe som wb. Mon ikke det er

                              OC

                              Lund - AJA - Lund - Barret

                              Kløve - JD - JJT

                              Jebali - Kadrii - Svendsen

                              den opstilling passer bedre til de enkelte spilleres styrker. Havde dog nok byttet JJT for Greve.

                              Ærlig talt stoler jeg ikke helt på JM, specielt hvis han stiller op i en 3-4-3. Men det er bare min mening...

                              Comment


                                #30
                                Med de øvrige resultater i runden vil en sejr være rigtig vigtig. Det bliver nok ikke kønt.

                                Comment

                                Working...
                                X