Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Aaarh, ved sgu ikke hvor rigtig ideen er. Sådan en der skal bare vippes forbi, og hverken gribes eller bokses.
    Nej den skal sgu kunne gribes, når han er helt derhenne. Jeg tror vi er ude i noget lignende den der gled imellem hans hænder imod fcm. Hans hoved er i næste træk, for hurtigt at sætte en kontra igang. Det er ligesom når en spiller taber den udover sidelinjen ved en simpel aflevering. Det koster bare rigtig dyrt på keeper posten, så han må arbejde med den part om at et arbejde skal gøres færdig, før at han kan påbegynde et nyt. Det går jo ikke at manden smider 2-3 bolde i kassen hver halvsæson.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Nej den skal sgu kunne gribes, når han er helt derhenne. Jeg tror vi er ude i noget lignende den der gled imellem hans hænder imod fcm. Hans hoved er i næste træk, for hurtigt at sætte en kontra igang. Det er ligesom når en spiller taber den udover sidelinjen ved en simpel aflevering. Det koster bare rigtig dyrt på keeper posten, så han må arbejde med den part om at et arbejde skal gøres færdig, før at han kan påbegynde et nyt. Det går jo ikke at manden smider 2-3 bolde i kassen hver halvsæson.
      Ja den burde han have grebet, men det sker en gang imellem selv De Gea i United laver fejl med bolde som ser simple ud, prøv at kigge på ham franskmanden Tottenham har og tæl sammen hvor mange kiksere han har haft de seneste par sæsoner.
      Gætter på der ikke er nogle som er mere ærgerlig over den end OC.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Desværre enig. Det er bare første gang det koster så derfor har man tendens til at glemme. Jeg er ikke super tryk ved ham

        Men det havde jeg også forventet inden turneringen gik igang og jeg har stadig fuld tiltro til at han bliver bedre og bedre for hver halvsæson
        Hvis OC havde gået ind fra start og udvist total sikkerhed og kontrol som en erfaren keeper så havde vi måske aldrig fået ham at se i ligaen.
        Han er ung og kun lige startet på sin "voksen" karriere, de fejl der begåes skal nok blive plukket fra stille og roligt og jeg tænker da at der trænes på at gøre hans udspark bedre som er hans svageste side.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Hvis OC havde gået ind fra start og udvist total sikkerhed og kontrol som en erfaren keeper så havde vi måske aldrig fået ham at se i ligaen.
          Han er ung og kun lige startet på sin "voksen" karriere, de fejl der begåes skal nok blive plukket fra stille og roligt og jeg tænker da at der trænes på at gøre hans udspark bedre som er hans svageste side.
          Det er i hvert fald den udvikling vi allesammen håber på - at han med tiden kan minimere fejl og usikre aktioner. Det er her han skal bevise at han har det ekstra niveau i forhold til andre Superliga-målmænd. Efb's Jeppe Højbjerg har på trods af at være blevet udråbt til et stort målmandstalent da han kom frem, aldrig formået at lægge disse børnefejl og koncentrationssvigt fra sig. Jeg tror på at OC har en mentalitet der gør at han på sigt kan blive for god til Superligaen, men pointen er at det kræver tid og flere fejl, før vi kan se det. Det bliver interessant at følge ham i de næste kampe for U-21 og mod FCM.
          Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Hvis OC havde gået ind fra start og udvist total sikkerhed og kontrol som en erfaren keeper så havde vi måske aldrig fået ham at se i ligaen.
            Han er ung og kun lige startet på sin "voksen" karriere, de fejl der begåes skal nok blive plukket fra stille og roligt og jeg tænker da at der trænes på at gøre hans udspark bedre som er hans svageste side.
            Helt enig her. Ultimativt, så vil vi jo alle gerne se en kerne-OBer som OC, brænde igennem muren på førsteholdet og måske endda blive solgt for en masse penge en dag (til udlandet). Men det sker bare kun, hvis vi tillader, at han spiller, imens han uddannes, hvilket VIL betyde fejl. Jeg er vild med, at hans niveau allerede er så højt, og jeg tror, at han er stærk mentalt. Han bliver god.

            Comment

            Working...
            X