Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer AaB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ud over at lukke AaB tilbage i top6 kampen så kan det også betyde færre TV penge for os.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      At han er vigtig for os og vores bedste forsvarsspiller ændrer ikke på han lavede mange fejl og t målet i dag.
      Han har kostet mange mål og alligevel er han højt skattet blandt os fans så syntes nu han får rigelig snor.
      Han er god ja og vil blive savnet men han er ikke uerstattelig.
      som jeg ser den står der ligesåmeget obbekjær og Oliver Lund på det mål i dag som der står Tverskov

      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        som jeg ser den står der ligesåmeget obbekjær og Oliver Lund på det mål i dag som der står Tverskov
        Det jo grotesk Oliver står lige bag Tverskov og bakker ham op, men Tverskov mener så lige han vil stikke et ben langt ud som alle ville falde over.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

          som jeg ser den står der ligesåmeget obbekjær og Oliver Lund på det mål i dag som der står Tverskov
          Ja man kan godt smide noget af skylden derover men det fritager jo ikke Tver ej heller for de mange andre fejl han lavede.
          Han spillede en skidt kamp og var ikke den eneste. Vi må op på hesten igen og lade benene tale mod FCN.
          At tabe i Aalborg er jo ikke en skam så det er jo ingen pinlig katastrofe.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            som jeg ser den står der ligesåmeget obbekjær og Oliver Lund på det mål i dag som der står Tverskov
            Hele forsvaret sejlede i den fase og det var rodet men synes Tverskov må tage den straffe på sig, det var klodset og det ved han sikker også selv.
            Denne sæson løber det ikke så god for ham som i store dele af sidste. Det er lidt som de sidste procenter som mangler. Har det lidt sådan at vi havde en Tverskov på 105% til foråret og siden gik han ned til 98%. Han bliver dermed alligevel den vigtigste spiller i vores defensive og tror det kommer også igen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det er da tydeligt at se Tverskov kun spiller på 90% da han altså er småskadet. Han er bare nød til at kæmpe igennem pga omstændighederne.
              Ja han laver et dumt straffe. Fucking dumt straffe for at være ærlig.

              Men han er vores bedste forsvarsspiller og vanvittig vigtig for holdet og den dag han er væk vil alle kritikkere helt sikkert savne ham.. Giv ham dog lidt snor så han kan mærke at vi sætter pris på ham
              Det er fuldstændigt korrekt. Han lider under at være den eneste i bagkæden der kan spille bolden frem. Det er også vores problem når Leuwin og Marco er klar. Derfor skulle vi have en cf mere, så modstanderne ikke bare skal lukke JT ned. Det er ofte JTs offensive stil som bryder bolden. Han er nok vores vigtigste spiller, men formen er måske ikke den bedste i øjeblikket.

              Comment


                #22
                Ovenpå skuffelsen i går, tænker jeg på, hvem jeg var mest skuffet over - og hvem jeg synes var de dårligste - Det var Oliver Lund, Jeppe Tverskov, Frøkjær og Opondo

                Jeg tænker også hvorfor disse spillere kommer i fokus for deres dårlige spil i går, og hvad de har tilfælles: De prøver og tager ansvar. Og i går lykkes intet. Men jeg vil hellere have spillere der forsøger noget end usynligt fyld. Der er f.eks. ikke nogen der nævner JJT i går, men det er fordi han ikke er med i nogle dueller, eller tager ansvar for OB's spil. Jeg mener stadig at OB mangler en klasse signing til playmakerpositionen, så vil spillere der har andre forcer kunne koncentrere sig om dét, og holdet ville være mere sammenhængende. Midtbanen falder totalt i går, og udsætter forsvaret for svære situationer.
                Last edited by Københavnstinker; 19-10-2019, 12:27.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Ovenpå skuffelsen i går, tænker jeg på, hvem jeg var mest skuffet over - og hvem jeg synes var de dårligste - Det var Oliver Lund, Jeppe Tverskov, Frøkjær og Opondo

                  Jeg tænker også hvorfor disse spillere kommer i fokus for deres dårlige spil i går, og hvad de har tilfælles: De prøver og tager ansvar. Og i går lykkes intet. Men jeg vil hellere have spillere der forsøger noget end usynligt fyld. Der er f.eks. ikke nogen der nævner JJT i går, men det er fordi han ikke er med i nogle dueller, eller tager ansvar for OB's spil. Jeg mener stadig at OB mangler en klasse signing til playmakerpositionen, så vil spillere der har andre forcer kunne koncentrere sig om dét, og holdet ville være mere sammenhængende. Midtbanen falder totalt i går, og udsætter forsvaret for svære situationer.
                  Har det på samme måde.
                  De fire du nævner spillede sikker under deres personlige niveau - men de var på banen. Mens JJ og Barrett var bare usynlig. Så er faktisk mest skuffet om de to sidstnævnte.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Ovenpå skuffelsen i går, tænker jeg på, hvem jeg var mest skuffet over - og hvem jeg synes var de dårligste - Det var Oliver Lund, Jeppe Tverskov, Frøkjær og Opondo

                    Jeg tænker også hvorfor disse spillere kommer i fokus for deres dårlige spil i går, og hvad de har tilfælles: De prøver og tager ansvar. Og i går lykkes intet. Men jeg vil hellere have spillere der forsøger noget end usynligt fyld. Der er f.eks. ikke nogen der nævner JJT i går, men det er fordi han ikke er med i nogle dueller, eller tager ansvar for OB's spil. Jeg mener stadig at OB mangler en klasse signing til playmakerpositionen, så vil spillere der har andre forcer kunne koncentrere sig om dét, og holdet ville være mere sammenhængende. Midtbanen falder totalt i går, og udsætter forsvaret for svære situationer.
                    Jeg er fuldstændig uenig. Jjt var netop spilleren som tog ansvar igår og greb taktstokken på midtbanen sammen med Drachmann. Jeg synes faktisk de to spillede en rigtig god 1. Halveg og vendte slaget på midtbanen, så vi fik overtaget i kampen. Desværre var der spillere som du nævner, der ikke ramte niveau. Læg dertil at kadrii ikke sætter en fod rigtigt i hele kampen og deraf ikke fik den valuta for overtaget, som vi burde.
                    jjt var i mine øjne blandt de bedre igår, hvis vi isoleret ser på 2. halveg. I 1. halveg var alle frygtelige

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Jeg er fuldstændig uenig. Jjt var netop spilleren som tog ansvar igår og greb taktstokken på midtbanen sammen med Drachmann. Jeg synes faktisk de to spillede en rigtig god 1. Halveg og vendte slaget på midtbanen, så vi fik overtaget i kampen. Desværre var der spillere som du nævner, der ikke ramte niveau. Læg dertil at kadrii ikke sætter en fod rigtigt i hele kampen og deraf ikke fik den valuta for overtaget, som vi burde.
                      jjt var i mine øjne blandt de bedre igår, hvis vi isoleret ser på 2. halveg. I 1. halveg var alle frygtelige
                      Midtbanen blev overnatchet fuldstændigt i de første 30 minutter. Det blev lidt - men virkeligt kun lidt - bedre med omstilling til 4-4-2. Men virkeligt steppede vi først op med indskiftning af Opondo som bragte fysisk mere med i kampen. Og det hjalp vel også JJ at komme lidt bedre i gang i anden halvleg. Men alt i alt var deten skuffende kamp af JJ for mig.
                      Forsvaret sejlede, det skyldes sikker fravær af Leeuwin, den mangelnde erfaring ad Obbekjær og en helt ny samnebsættet tremandskæde, men midtbanen var ja i første halvleg overhoved ikke i stand at tage press væk fra vores bagerste kæde. Og synes til sidst var DET kampafgørende.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment

                      Working...
                      X