Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturneringen 19/20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Personligt beklager at jeg kan ikke se kampen i Otterup. Om der er tribuner er jeg ligegyldigt med. Det er pokalkamp og at en klub som Otterup vil glæde sig om lidt indtægter kan jeg ikke se noget galt med. Og hvis det betyder at vores unge får kampminutter i benene er jeg helt tilfreds med og ville nyde det at se de på banen. Hvis man vil se det hele fra komfortzonen så må man vælge sofabold og det er ja helt o.k... Men for mig står det i rækken langt bag stadionbold, tribunerne eller ej.
    Fuldstændig enig
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Personligt beklager at jeg kan ikke se kampen i Otterup. Om der er tribuner er jeg ligegyldigt med. Det er pokalkamp og at en klub som Otterup vil glæde sig om lidt indtægter kan jeg ikke se noget galt med. Og hvis det betyder at vores unge får kampminutter i benene er jeg helt tilfreds med og ville nyde det at se de på banen. Hvis man vil se det hele fra komfortzonen så må man vælge sofabold og det er ja helt o.k... Men for mig står det i rækken langt bag stadionbold, tribunerne eller ej.
      Helt enig. De her pokalkampe mod mindre hold på mindre stadioner, især på Fyn, er noget helt særligt som vi yderst sjældent får i dag. Om jeg så kommer til at se af helvedes til, vil jeg da hjertens gerne være med til at støtte en mindre klub og være med til at skabe en særlig stemning.

      Comment


        #18
        Bliver kampen livestreamet på tirsdag? Faldt lige over dette link: http://pokalturnering.dk/live-stream/
        siden 1887

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Bliver kampen livestreamet på tirsdag? Faldt lige over dette link: http://pokalturnering.dk/live-stream/
          Jeps det gør den

          Comment

          Working...
          X