Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 30.8.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det jo skandaløst

    Comment


      VAR nu!!!!!!

      Comment


        Talentløs dommerpræstation. Føj for satan.

        Comment


          Det er en elendiglortepis! De stjæler point fra os igen og igen! Lorte dommere!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Boutros Boutros-Ghali er by far ligaens dårligste dommer!!

            Comment


              Ikke en eneste af de ca. 50 mennesker på grønsværen som ikke er oppe og diskutere. Vild afslutning.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Ærligt havde vi ikke fortjent sejren, men når vi scorer et legitimt mål er det svært ikke at blive over en håbløs linjedommer! Det er nok lidt for meget at smide den på Putros, da han ikke kunne se det

                Comment


                  Det er på alle niveauer sådan en kamp, hvor man får lyst til at droppe Superligaen generelt. Fandme trist at spilde de sidste par fredage på det!
                  Last edited by ilder69; 30-08-2019, 20:00. Årsag: spille->spilde

                  Comment


                    Frustrerende. Helt vildt frustrerende!

                    Vi spiller offensivt den værste kamp jeg kan huske. Vi får så endelig bolden i kassen og en kæmpe dommerfejl koster så sejren. Pis mig i øret man

                    Comment


                      Håber alt dårligdom rammer den dommer og hans belortede liniedommere så hurtigt som muligt!

                      Comment


                        Hold da op en dårlig kamp. Hvis bare spillerne var lige så tændte som trænerne, kunne det have blevet til noget. Men nej. Eneste positive er clean sheet

                        Comment


                          Det kan ikke være særlig svært at blive dommer i Danmark... Hold da op hvor er det skandaløst ringe. 3. kamp i træk at dommerne ikke lever op til et niveau der burde være 3F superligaen værdi! Måske der er nogle der skal overveje om det er for nemt at blive dommer i Danmark!

                          Comment


                            Beklager drenge men det er sgu vores egen skyld - mage til ideforladt angrebsspil over 97 minutter har jeg sjældent set - vi skaber jo intet fremadrettet igennem kampen
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                              Det kan ikke være særlig svært at blive dommer i Danmark... Hold da op hvor er det skandaløst ringe. 3. kamp i træk at dommerne ikke lever op til et niveau der burde være 3F superligaen værdi! Måske der er nogle der skal overveje om det er for nemt at blive dommer i Danmark!
                              Jeg er begyndt at overveje at tage dommerkort selv; for hver SL-kamp jeg ser, jo mere bliver jeg overbevist om, at jeg (med uddannelse og træning naturligvis) kan gøre det mindst lige så godt som den gennemsnitlige superligadommer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                                Beklager drenge men det er sgu vores egen skyld - mage til ideforladt angrebsspil over 97 minutter har jeg sjældent set - vi skaber jo intet fremadrettet igennem kampen
                                Enig, det var en elendig præstation, især i overtal. Vi bliver så på en eller anden måde overgået af dommerne i elendighed.

                                Comment

                                Working...
                                X