Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 29/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg så 20 min og det var nok til at konkludere at.

    Sander starter, det gør Jebali ikke.
    O. Lund starter og Barrett holdes fortsat ude ... han må ryge her nu, de vil tydeligvis ikke hinanden mere (jeres klart bedste venstre back er bænket, det er ikke så smart).

    Ellers er det alle de forventede.

    Jens Jakob var der ikke, men som jeg også har skrevet om før, så ligner han en der lider til træning ... tror ikke det går for Jens Jakob, kroppen vil ikke være med (det er min vurdering).
    10 sekunder var nok til at konkludere, det var en mangelfuld, og hjemmestrikket konklusion fcn fan var kommet frem til
    Underholdende men ubrugeligt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      10 sekunder var nok til at konkludere, det var en mangelfuld, og hjemmestrikket konklusion fcn fan var kommet frem til
      Underholdende men ubrugeligt.
      Kunne vi ikke prøve, at I to ikke kommenterer på hinandens indlæg i september?

      Comment


        #18
        Mon ikke virkeligheden med Barett er en blanding af de to ting som fremlægges:
        - JM​​​ har ligesom os andre set at Barett er rusten efter hans skade, i hans korte indhob har man kunnet se at han mangler noget
        - OB arbejder på at afsætte ham.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

          Kunne vi ikke prøve, at I to ikke kommenterer på hinandens indlæg i september?
          Når det ikke er relevant, så lover jeg at lade være :D!
          Det er bare gas, men det fylder og er unødvendigt.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            BK kan vel stå en back - ikke at jeg ønsker det, men han har spillet den.
            Det må du ikke en gang tænke. Han var ringe.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

              Kunne vi ikke prøve, at I to ikke kommenterer på hinandens indlæg i september?
              Ok far. Det bliver ikke så svært da der ikke spilles bold de næste par uger. Der er kun landsholdene hvilket reelt set er dybt uinteressant.
              Ærgerligt med pause nu hvor vejret er perfekt til fodbold.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Ok far. Det bliver ikke så svært da der ikke spilles bold de næste par uger. Der er kun landsholdene hvilket reelt set er dybt uinteressant.
                Ærgerligt med pause nu hvor vejret er perfekt til fodbold.
                Uenig :D!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Uenig :D!
                  Du er også en af de få der synes landsholdet er interessant. Vi er mange der ikke rigtig goder følge det. Også tydeligt at se det på de halvtomme stadions de har spillet på de sidste 10 år.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Ok far. Det bliver ikke så svært da der ikke spilles bold de næste par uger. Der er kun landsholdene hvilket reelt set er dybt uinteressant.
                    Ærgerligt med pause nu hvor vejret er perfekt til fodbold.
                    Helt enig
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Du ser for det meste kun 10 minutter af træningen og tager ofte fejl. Hvorfor bruger du så meget tid på OB Mad X? Hvis det ikke er for at Trolle som i gamle dage? Du har alle dage haft en politisk agenda, og da der ikke længere er nogen der gide diskutere politik med dig, så genopstår du som Kasper hjulmamd junior, og kritiserer OB igennem dine objektive Økologiske pølsebriller.. stop dog.

                      mvh Paven

                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Så ved jeg ikke hvorfor de holder ham ude af holdet.
                      Han var med i hele træningen og ligner ikke en skadet mand, jeg var der selv :).
                      Last edited by Paven152; 01-09-2019, 04:57.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                        Du ser for det meste kun 10 minutter af træningen og tager ofte fejl. Hvorfor bruger du så meget tid på OB Mad X? Hvis det ikke er for at Trolle som i gamle dage? Du har alle dage haft en politisk agenda, og da der ikke længere er nogen der gide diskutere politik med dig, så genopstår du som Kasper hjulmamd junior, og kritiserer OB igennem dine objektive Økologiske pølsebriller.. stop dog.

                        mvh Paven

                        Jeg kommenterer ikke på trolleri :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                          Hvorfor bruger du så meget tid på OB Mad X?
                          Seriøst? Er Entusiastens den samme som Mad X? Det giver jo svar på alt..

                          Comment

                          Working...
                          X