Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 og u17 mod AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 og u17 mod AAB

    U19 spillede først og var bedst i en sikker sejr.
    Obbekjær er blevet en tand bedre, hvis ikke der snart er nogen der opfatter at han har et lidt ekstra stort talent, så bliver jeg dybt overrasket (meget boldbesikker, rolig, fremragende pasninger, stærk).
    Tarik Ibrahimagic stak faktisk også ud og det har jeg egentlig aldrig bemærket før, han skal selvfølgelig spille mere end ên meget god kamp før det siger noget ... men lige mod AAB så det godt ud (gode løb med bolden, fine vendinger, godt overblik, gode pasninger).
    Hans Christian Bernat havde ikke så meget at lave.

    Det ligner LIDT et hold der er formet til at præstere i u19 og det er slet ikke umuligt at de kan det (top 3 tvivler jeg dog på, indtil jeg har set noget mere af det samme) de har også det maksimale antal tredjeårs på holdet og meget få førsteårs, den yngste er så den bedste.

    (AAB havde faktisk et par rigtigt gode spillere på midten, men ikke noget der kunne ændre kampens gang)

    U17 spillede en mere lige kamp, hvor de pressede på til sidst og scorede lige efter jeg gik, med under 10 min igen (til 3-2).

    Magnus Saaby på defensiv midt så god ud (kontrollerende med fine pasninger, bestemt ikke hurtig men en god spiller på pladsen ... han minder om Stig Tøfting :D).

    U19 så bedre ud i forhold til modstanderen end U17, det er nyt.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    U19 spillede først og var bedst i en sikker sejr.
    Obbekjær er blevet en tand bedre, hvis ikke der snart er nogen der opfatter at han har et lidt ekstra stort talent, så bliver jeg dybt overrasket (meget boldbesikker, rolig, fremragende pasninger, stærk).
    .
    Hvad mener du med det?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

      Hvad mener du med det?
      Jeg er forundret over at der ikke er kommet en udenlandsk klub ... men måske har han selv sagt fra, jeg ved dog at de ikke var afvisende ... sidste år.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Jeg er forundret over at der ikke er kommet en udenlandsk klub ... men måske har han selv sagt fra, jeg ved dog at de ikke var afvisende ... sidste år.
        Han har jo været til prøvetræning i Italien, bl.a. i Fiorientina vist, men valgte jo så at skrive under på en fuldtidskontrakt i OB. At man som 16-årig får fuldtidskontrakt i OB er vel også et meget godt tegn på, at "nogen" har opfattet, "at han har et lidt ekstra stort talent"

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

          Han har jo været til prøvetræning i Italien, bl.a. i Fiorientina vist, men valgte jo så at skrive under på en fuldtidskontrakt i OB. At man som 16-årig får fuldtidskontrakt i OB er vel også et meget godt tegn på, at "nogen" har opfattet, "at han har et lidt ekstra stort talent"
          Bestemt, men jeg tænker ikke et "superligatalent", han er ikke skiftet ... det er det der undrer mig, eller jeg ved ikke om det undrer mig, han har vel besluttet sig for at vente ... men talentet er stort nok til store klubber.
          Last edited by Entusiastens; 27-08-2019, 13:02.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Bestemt, men jeg tænker ikke et "superligatalent", han er ikke skiftet ... det er det der undrer mig, eller jeg ved ikke om det undrer mig, han har vel besluttet sig for at vente ... men talentet er stort nok til store klubber.
            Er han god nok skal han nok få chancen i en stor klub. Synes det er fint nok at få lidt erfaring i Danmark først.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Er han god nok skal han nok få chancen i en stor klub. Synes det er fint nok at få lidt erfaring i Danmark først.
              Enig, mange smutter for tidligt ... min forundring går kun på at han er blevet og at der vel ikke har været SÅ meget snak om mulige købere.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Godt med sejre(hvis det da blev til det i den sidste kamp) over nordjyderne.Følger OB i tykt og tyndt.Nu vil jeg snart gå en tur på det jeg opfatter som Odins(Fjolnirs) Ø(Fyn og Sjælland),jeg er nemlig en af De Stribede På Sjælland)Hvis der er andre sjællændere,der holder med OB,kan i jo melde jer ind i vores facebookgruppe. Med yderst venlig hilsen:-)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Enig, mange smutter for tidligt ... min forundring går kun på at han er blevet og at der vel ikke har været SÅ meget snak om mulige købere.
                  Du har jo selv stået til lyd for det usandsynlige i at han valgte at blive i OB - så du må da have viden om at der har været interesse fra andre sider end OBs. Det virker som en moden beslutning af en ung mand - han kan med sikkerhed lære meget i OB endnu.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Du har jo selv stået til lyd for det usandsynlige i at han valgte at blive i OB - så du må da have viden om at der har været interesse fra andre sider end OBs. Det virker som en moden beslutning af en ung mand - han kan med sikkerhed lære meget i OB endnu.
                    Jeg ved noget ja, men ingenting om konkrete klubber :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Teitur Magnusson Mmed til islandsk U19 landshold:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/teitur...9-landsholdet/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment

                      Working...
                      X