Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Haha ja, det skrumpede stille og roligt ind, efter som min lille Iben synes det var verdens sjoveste at rende og hive i
    Ja, det sagde du godt nok, da jeg nævnte det i Esbjerg ;)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Amen så er du jo en gaaaaaaammel mand
      Med 45??? Nååååå, nu er det nok! Hvad skal jeg sige?!?
      Og: tllykke, din ung knægt!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Mener også han endte kampen i Motherwell i midterforsvaret og var det ikke også ham der kom i forsvaret i en pkay-off kamp mod Silkeborg hvor tingager var blevet udvist?.
        AK har helt klart en masse kvaliteter som man sagtens kan bruge andre steder på banen end i angrebet.
        AK spillede slet ikke i Motherwell. Det var Nyren og HH som endte i forsvaret efter AMC og Ruuds udvisninger.
        Det ville selvfølgelig være nemmere at huske detaljerne , hvis man havde set kampen. Men som sædvanlig gad ingen stationer at vise OB’s udekamp i Europa.

        Comment


          #64
          Oliver
          Leeuwin Tverskov Lund
          Ryan Opondo Drachmann Greve Lund
          Bashkim Sander
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Og Obbekjær er med på bænken.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg

              AK spillede slet ikke i Motherwell. Det var Nyren og HH som endte i forsvaret efter AMC og Ruuds udvisninger.
              Det ville selvfølgelig være nemmere at huske detaljerne , hvis man havde set kampen. Men som sædvanlig gad ingen stationer at vise OB’s udekamp i Europa.
              Tror det var fordi der ikke var nogen britiske/skotske TV stationer der ville producere kampen.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Oliver
                Leeuwin Tverskov Lund
                Ryan Opondo Drachmann Greve Lund
                Bashkim Sander
                Mine dødboldsforudsigelser slår aldrig fejl :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Oliver
                  Leeuwin Tverskov Lund
                  Ryan Opondo Drachmann Greve Lund
                  Bashkim Sander
                  Føj jeg er ikke pjattet med den midtbane rent offensivt
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg

                    AK spillede slet ikke i Motherwell. Det var Nyren og HH som endte i forsvaret efter AMC og Ruuds udvisninger.
                    Det ville selvfølgelig være nemmere at huske detaljerne , hvis man havde set kampen. Men som sædvanlig gad ingen stationer at vise OB’s udekamp i Europa.
                    Ok tak for info vedr. AK, og ja det var naturligvis HHA og Nyren der røg ned, hvilket også var vild nok. Men der huskede jeg lige helt forkert.

                    Comment

                    Working...
                    X