Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Esbjerg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt Esbjerg - OB

    Lækker sejr som blev fightet i hus.

    Udtrykket i dag var godt. Der bliver delt fysik ud, og omstillinger mod bliver bremset før de bliver farlige.

    Der mangler stadig noget kvalitet, og som andre er inde på, måske også noget energi. Men indstillingen var der, og det var nok til sejr.

    Det glæder mig at Oliver Lund ser ud til at skulle spille venstre wing/back de kommende 2-3 kampe. Ikke fordi jeg mener at Barret er dårlig. Der kommer bare mere energi og fysik ind, og det har OB brug for. Oliver Lund SKAL der findes plads til på det nuværende OB-hold

    JJT skal bænkes, og nyt blod og energi ind. Jeg ved ikke om Opondo, Eskesen eller andre kan udfylde rollen. Ellers må der handles. Jeg mener stadig at der mangler 1 kvali power midtbane, 1 forsvarsspiller o en kvali målmand.

    Det gik for Oliver Christensen i dag. Og tillykke med det. Jeg håber, at han bygger på.


    #2
    JJ er ikke klar nok efter den lange pause men han skal op på niveau hurtigst mulig. Virker som om han må få et par reservekampe mere før han er i startopstillingen.
    Opondo virkede spændende men er jo heller ikke klar.
    Det er ikke nogen fornøjelse at se holdet for tiden. Vi skal have flere spillere op i niveau. Og nu forsvandt vigtige Barret som heller ikke er kommet helt op endnu. Vores trup er stadig ikke bred nok.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Opondo ser ihvertfald spændende ud i fremtiden. Sys sgu det han leverede igår var godt. God fysik osv

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Lækker sejr som blev fightet i hus.

        Udtrykket i dag var godt. Der bliver delt fysik ud, og omstillinger mod bliver bremset før de bliver farlige.

        Der mangler stadig noget kvalitet, og som andre er inde på, måske også noget energi. Men indstillingen var der, og det var nok til sejr.

        Det glæder mig at Oliver Lund ser ud til at skulle spille venstre wing/back de kommende 2-3 kampe. Ikke fordi jeg mener at Barret er dårlig. Der kommer bare mere energi og fysik ind, og det har OB brug for. Oliver Lund SKAL der findes plads til på det nuværende OB-hold

        JJT skal bænkes, og nyt blod og energi ind. Jeg ved ikke om Opondo, Eskesen eller andre kan udfylde rollen. Ellers må der handles. Jeg mener stadig at der mangler 1 kvali power midtbane, 1 forsvarsspiller o en kvali målmand.

        Det gik for Oliver Christensen i dag. Og tillykke med det. Jeg håber, at han bygger på.
        Rimelig enig i det hele. Det er lækkert holdet på en dag, hvor de slet ikke holder niveau kan tage arbejdshandskerne på og fighte den hjem. Kampen var generelt en uskøn forestilling og de mange gule kort var nok afledt af begge hold var frustrerede over den manglende kvalitet.
        som så ofte før ser vi tverskov og Drachmann var vores bedste. JJT virker ikke til at være i ordentlig form til at spille 8'er nu. Kløve virkede også sløv og angriberne blev spist af EFB's rutinerede midtstoppere.
        Jeg synes vi savner fart i vores spil i øjeblikket. Både brøndby sidste søndag og efb havde for stor succes med bare at gå højt på os. Vi enten mister bolden farlige steder eller sparker langt efter vores små angribere, som ikke vinder deres dueller. JJT var igår en stor synder med mange boldtab og han bør få en pause og tid til at bygge på sin form. Han sidder også for langt fra dem i presspillet, hvor det reelt set kun var Drachmann som erobrede bolde igår for alvor.
        Opondo lavede et fint indhop. Jeg tror dog at han skal bruge mere tid på igspy at bygge på sin form inden han kan spille 8'er. Det kræver bare lidt mere end at være kant, som han primært var i vendsyssel. Jeg ser personligt helst at vi får givet Eske chancen igen. Han har motoren og har angiveligt vist gode takter til træning. Måske han ikke helt er der på konditionen endnu efter sin skadesperiode, men så må han sgu nøjes med en time eller sådan noget.

        Ellers vil jeg også give stor ros til Oliver. Han virker sikker i de indgreb, hvor han skal være sikker og har også et par gode redninger. Synes heller ikke hans udspark var så dårlige som i de øvrige kampe og der var faktisk flere fine igangsætninger, hvor hans markspillere ødelægger hans fine forarbejde. Han får også sit første clean sheet og det må alt andet lige være stort for så ung en keeper.
        ​​​​​
        ​​​​

        Comment


          #5
          Det var en fed indsats i 2h og grundlæggende en flot præstation at tage fra Esbjerg med 3 pinde og clean sheet. Det har ingen andre gjort i 9 måneder!

          Jeg er til dels enig med tipsbladet https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mod-alle-odds men mener at OC får for lidt kredit. Han og RJL var i top hvor imod JBL og Bash fra start lignede spillere, der ikke havde noget at give.

          Til gengæld får vi fyldt mellemrummet foran eget forsvar bedre end mod BIF og der var dejlig saft og kraft i tacklingerne :)

          Comment

          Working...
          X