Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bashkim Kadrii

    Der var nogen der sagde han jubel sidste gang Sander scorede var noget begrænses, jeg tænkte nej det kan ikke passe, men syntes efter kampen i dag, og sidst kamp mangler han sit fanden i volske, mangler asetyde,er han træt at al den snak om OB og ingen angriber er vel også en lidt træls ting at lægge øre til, men suma sumarum syntes ikke vores tilgange foreløbigt har gjort han bedre ?

    #2
    Han var sidste kamp tydeligvis frustreret over manglende løbevillighed hos holdkammeraterne.
    Hans rolle er blevet ændret lidt da han nu tager mange flere fysiske dueller på de høje bolde, det er ikke der han er bedst.

    Ligesom resten af holdet ser han træt ud, måske de har trænet for hårdt??

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Han var sidste kamp tydeligvis frustreret over manglende løbevillighed hos holdkammeraterne.
      Hans rolle er blevet ændret lidt da han nu tager mange flere fysiske dueller på de høje bolde, det er ikke der han er bedst.

      Ligesom resten af holdet ser han træt ud, måske de har trænet for hårdt??
      Brækker mig hver gang nogen siger trænet for hårdt. Synes folk skal kikke forbi Ådalen og overvære en træning hvis de har muligheden.
      Jeg er aldrig cyklet derfra med fornemmelsen af at have overværet en specielt hård træning.

      Comment


        #4
        Fair nok, der er enten den mulighed eller dårlig form. Det er ret tydeligt at vores spillere mangler energi, og fart.

        For JJT har man ret tydeligt meldt ud at han ikke er i form. Ligesom at Opondo indtil i dag kun har været fyld på bænken.

        PS. Min seneste træning var med den tidligere stab og før Janus Blond.

        Comment


          #5
          Tror ikke Bashkim har tænkt særlig meget over alt den angribersnak, det har vel været ret tydeligt at det har handlet om at finde en makker til ham.
          Men kan godt forstå hvis han er frustreret over det i dag. Vi bliver ved med at spille lange, høje bolde op på superligaens laveste angriberduo, og Rudolph Austin og Co afværger dem gang på gang.

          Comment


            #6
            Baskim spiller som han altid har gjort med udsving i begge ender af scalaen . Når han rammer toppen af sit niveau er han en fantastisk spiller at have. Han har aldrig været den store målscorer men han har altid haft en fed attitude og leverer for det meste en god arbejdsindsats.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Baskim spiller som han altid har gjort med udsving i begge ender af scalaen . Når han rammer toppen af sit niveau er han en fantastisk spiller at have. Han har aldrig været den store målscorer men han har altid haft en fed attitude og leverer for det meste en god arbejdsindsats.
              Enig med det kan være både fugl eller fisk, men syntes hans asetyde er for nedadgående men klart hvis han magler eller har manglet hjælp,bliver man træt håber han blomstre igen,syntes han er en super spiller ellers

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlæg
                Der var nogen der sagde han jubel sidste gang Sander scorede var noget begrænses, jeg tænkte nej det kan ikke passe, men syntes efter kampen i dag, og sidst kamp mangler han sit fanden i volske, mangler asetyde,er han træt at al den snak om OB og ingen angriber er vel også en lidt træls ting at lægge øre til, men suma sumarum syntes ikke vores tilgange foreløbigt har gjort han bedre ?
                Tror ikke at det går om "angribersbak", Bashkim kan vel også ikke cære tilfreds ned AK ved siden. Men kan forestille mig at Bashkim er lidt frustreret at vores genpress blev dårligere uden Casper Nielsen som havde en stor betydning der. Det ligger nu alt for ofte alene på Bashkims skuldre som jagter. Der er åbenbart nok afstemningsproblemer med Sander Svendsen hvornår man går hård efter bolden. Men det bliver nok bedre med tiden. Derudover håber at Opondo kan blive en faktor der. Det så lovende ud i dag. Han kommer med god energi. Tror Opondo og Eskesen kan levere der langt mere end JJ.
                Bashkim skal bare har én eller to kasser mod Randers så er stemningen igen helt oppe.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af matrix_xl Se indlæg

                  Enig med det kan være både fugl eller fisk, men syntes hans asetyde er for nedadgående men klart hvis han magler eller har manglet hjælp,bliver man træt håber han blomstre igen,syntes han er en super spiller ellers
                  Forstår ikke lige det med attituden. Jeg ser Kadrii juble hver gang vi scorer. Han går til den på banen, og giver aldrig op. Top seriøs hver gang.

                  Comment


                    #10
                    Tror bare at han er lidt frustreret over at han ikke scorer i det etablerede spil. Ingen grund til panik - det skal nok komme :o)

                    Comment


                      #11
                      Baskhim vil altid være en favorit blandt mig, han yder altid 100 %. Dem kan vi ikke have for mange af.

                      Desuden er jeg enig i, at vi mangler CN. Forhåbentlig kan Opondo erstatte ham og måske bringe lidt mere finesse end CN gjorde.

                      JJT må på bænken næste kamp. Han virker helt væk. Men som JM også sagde efter kampen, så har vi mange spillere der har været småskadet i løbet af opstarten. Så givet det jo mening vi ser lidt tunge ud.

                      Comment

                      Working...
                      X