Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF- OB 28.juli 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sandersen var fin, men mangler hurtighed når vi står så dybt. Bash var ok, men uskarp.

    på midten savner JJT både overblik, fysik og tempo mens JD smider ALT for meget væk!

    I forsvaret startede JBL elendigt men spiller sig lidt op, Lund og Lund viser de ikke holder klasse, RJL burde have fået mindst én assist, og var bedre offensivt end defensivt hvor der var uro mellem ham og Oliver, Ramon begik straffe, men spillede OK.. på mål mangler vi ro og rutine, men det er fair nok og forudset.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Sandersen var fin, men mangler hurtighed når vi står så dybt. Bash var ok, men uskarp.

      på midten savner JJT både overblik, fysik og tempo mens JD smider ALT for meget væk!

      I forsvaret startede JBL elendigt men spiller sig lidt op, Lund og Lund viser de ikke holder klasse, RJL burde have fået mindst én assist, og var bedre offensivt end defensivt hvor der var uro mellem ham og Oliver, Ramon begik straffe, men spillede OK.. på mål mangler vi ro og rutine, men det er fair nok og forudset.
      Arbejde engang sammen med en herlig fyr, som havde en afrikansk fader og var derfor RET mørk i huden ... han var pissestolt over at nedbryde fordomme.

      Han havde nemlig en lille pik

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Så hold dog med det krænke-racisme halløj. Det er sgu ok i kampens hede at skrive klamme polak (synes selv han er en dygtig og sympatisk spiller/polak). Eller klamme jyde osv. Man lukker lort ud i fodbold. Det er noget af dens berettigelse. Og så har man det godt bagefter.-
        Men selvfølgelig er der grænser. Men at hidse sig op over at en skrive klamme polak, dobbeltkonfekt osv. Hold nu op. Lad os komme videre - til det væsentlige.
        Vi er godt klar over at du ikke har noget problem med racisme. Det plejer dog at være jøderne du er ude efter. Men en polak kan selvfølgelig også være jøde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Ja, jeg er lidt på samme hold her. Han forsøger nogle ting, men lykkedes ikke med at gøre noget af det rigtigt farligt offensivt, og det er jo et problem. Han løber selvfølgelig også for meget offside i dag, men det er jo også det lod der er ved at spille som han gør. Så skal man spille lige på grænsen, i håbet om at komme bag deres forsvar med den rigtige timing, og den var der ikke lige i dag. Tilgengæld blev vi absolut ikke bedre af, at han gik ud, og her ligger nok min største bekymring.

          Jeg er noget skeptisk ved at AK skal indtage rollen som indskifter. Jeg har ikke megen fidus til, at han rent mentalt særligt godt kan tackle den udfordring det er primært at få spilletid i små doser, og at skulle komme ind med den der energiudladning man tit søger i en indskifter. Ligesom jeg heller ikke har megen fidus til, at Helenius kan trives som den type i AGF. I AKs tilfælde tror jeg også bare, at det føles som et for stort nederlag med tanke på den rolle han var tiltænkt da han kom hertil. Han slår mig ikke ligefrem som typen der let kan indstille sig på en helt anden situation, hvor sådan en som Festersen nok er et lidt andet sind, og hurtigt virkede afklaret med, at han skulle supplere angriberne og byde ind med den rette indstilling i truppen.
          Det tror jeg du har ret i, men AK er ikke god nok til at starte inde. Man kan ikke bruge ham i start 11, bare fordi han mentalt ikke kan klare det. Jeg har aldrig forstået, at man gav ham kongeløn, fordi han har aldrig været en kongespiller. I hans bedste perioder han haft et fornuftigt niveau, men ser ikke han på noget tidspunkt har haft Baskims niveau. Under alle omstændigheder, så er det hans forbandet pligt at kæmpe sig tilbage på holdet via ydmyghed og hårdt arbejde.

          Comment

          Working...
          X