Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF- OB 28.juli 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Kampen i dag må have gjort Tverskovs salgspris nogle millioner højere. Vi er simpelthen ikke et sted, hvor vi kan lade ham gå, uden at det får alvorlige konsekvenser for vores spil. Vi har ingen gående der er bare tæt på at kunne udfylde de sko han vil efterlade.
    Det er helt sikkert.
    Og jeg er overrasket over at vi mangler CN. Det betyder vel at vi mangler et indkøb i alle tre kæder. Eller kan Esk hurtoigt blive god nok
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Hvis han havde sat lighedstegn mellem at være svensk og klam? Ja, selvfølgelig havde det det.

      At du så lader som om, at det er uvæsentligt at Leander spiller ind i en grim diskurs ift. østeuropæere, må du om.


      Desuden er der delte meninger om hvorvidt Polen er Østeuropa eller Centraleuropa... Hvis jeg nu mener det er Centraleuropa, hvad er det så for en diskurs du hentyder til?
      Last edited by Leander; 28-07-2019, 19:08.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Pis lort - vi kunne altså godt have fået noget med hjem
        Forskellen idag er vores passive forsvarsspil og så har Brøndby en giftig polsk angriber og vi har AK

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Enig. På alle tre mål står OB på flade fødder ...
          Og det er kun den ene del af historien, og den er såmend slem nok. Men der er bare heller ingen nede bagved, som kan føre bolden op med den ro han kan, og som kan spille os ud af sådan et pres som Brøndby kommer med. Og Drachmann er jo heller ikke den 6er-type.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Uhh interessant spørgsmål. For hvis svaret er nej, så er det vel ret beset Orskov der er racist her
            Whatever dude

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Åh gud hvor er du forudsigelig
              Hvad er det du syntes der er racistisk i : klamme polak ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Vi har de 3 point efter de 3 kampe og det er helt som ventet.
                Det er for lidt. Vi møder FCK på det bedste tidspunkt og et nyt BIF centerforsvar. Dog klart en streg i regningen at Tverskov er ude. Det viser også at vi godt kan komme i klemme hvis han bliver solgt.

                Comment


                  JM . En skidt præstation. Brøndby var bedre på ALLE parametre. Fortjent sejr
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Hvad er det du syntes der er racistisk i : klamme polak ?
                    Det var ikke klamme polak-kommemtaren jeg kommenterede på. Men det undrer mig ikke, at du skriver en "krænkelses-kort"-kommentar uden at sætte dig ind i sagen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Det var ikke klamme polak-kommemtaren jeg kommenterede på. Men det undrer mig ikke, at du skriver en "krænkelses-kort"-kommentar uden at sætte dig ind i sagen.
                      Okay så skal jeg da gerne undskylde hvis jeg har overset den racistiske kommentar
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Middelmådig første halvleg og rigtig sløj anden halvleg. Forventede at det ville være BIF som bliver trætte men det var vi. Fuldstændigt uforståeligt.
                        Der manglede kontrollen på midtbanen. Og med Sanders udskiftning blev vi fuldstændigt ufarligt. Helt ærligt: kan ikke se AK mere. Håber der kommer snart en erstatning.
                        Uforståeligt med så mange afleveringsfejl og misforståelser. Troede at vores indspillet hold ville blive en fordel i sæsonstarten, men det kunne man ikke se i dag.
                        Oliver må snart blive bedre med fødderne. Det er alt for mange boldtab med sine udspark. Så kommer ja aldrig ro på vores spil hvis halvdelen af Olivers udspark går over sidelinjen og et kvarter tabes direkte til modstanderen.
                        Er skuffet om JJ, Greve kom til mindst ned lidt energi men var ret alene dermed. Og savner Casper Nielsen som smider sig ind med energi og vilje. Han kunne vi godt have brugt i dag.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Whatever dude
                          Ja det er godt med dig Paludan...

                          Comment


                            Det er problematisk at kalde brugen af tillægsordet "klam" for racistisk, når blot det beskriver en polak eller en kineser, fx.

                            Det må man nok kunne se er at strække definitionerne lidt voldsomt.

                            Først og fremmest er polakker kaukasere ligesom danskere. Dernæst ville det næppe kaldes "racisme" hvis ordet "klam" blev brugt om en tysker, svensker, nordmand, amerikaner, brite eller hollænder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Okay så skal jeg da gerne undskylde hvis jeg har overset den racistiske kommentar
                              Det er ligestillingen af klam og polak ("dobbeltkonfekt"), jeg opponerer mod. Jeg gider ikke en større diskussion om det, men synes ikke det er synderligt kønt at se den slags kommentarer selv når vi alle er frustrerede. Og det har ikke noget med krænkelse at gøre - det handler først og fremmest om anstændighed.

                              Comment


                                JJ og drach står alt for langt fra hinanden, de blev konstant ved at spille ind imellemrummet. Også kan JJ åbentbart ikke finde ud af at vende med bolden og aflevere fremad..

                                Comment

                                Working...
                                X