Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF- OB 28.juli 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Der mangler SÅ meget kvalitet på OB's hold. Skammeligt at der ikke er hentet mere ind, når spillere har forladt klubben

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Hvorfor er det ofte når Brøndby bliver vist på en Viasat kanal at kommentarorene altid bryder ud i ja nærmest vild jubel når Brøndby scorer ?
      De æææææællssssker bromby

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OC skal godt nok blive bedre med de fødder
        Ja der skal godt nok trænes. Og så vil det klæde Kadrii enten at overlade dødbolde til en anden eller træne i at udføre dem bedre.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          To gange Lund har ikke niveau til at spille midterforsvarer fra start på et OB hold der skal spille om medaljer. Så skal dem omkring dem i hvert fald have et meget højt niveau.
          Alternativet Ludvig er desværre ikke bedre, men mangler både fart og fysik.
          ​​​​​​
          En forstærkning til tremands forsvaret ville pynte...

          Comment


            #50
            Jævnbyrdig kamp.
            Flere situationer hvor vi gav for meget plads i midten. Der må vi passe på.
            Tror Sander kommer nok at score Han spiller en fin kamp.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det har vi jo konstateret mange mange gange efterhånden
              Ja ja, det er ikke noget nyt. De kan gå som trupspillere, og Oliver helst som backup til andre pladser end midterforsvarer. Den store bekymring og "overraskelsen" ligger for mig i, at der åbenbart ikke er den store tro på Ludwig. Det er sgu et problem, især når vi risikerer at miste Tverskov og/eller Leeuwin inden for en overskuelig fremtid, og vi ovenikøbet spiller med en ung keeper der i den grad stadig er igang med at lære, og som har brug for noget tryghed foran sig.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Jævnbyrdig kamp.
                Argh, Brøndby har været klart bedst, det synes jeg ikke rigtigt der kan rafles om. Men det bør vi stadig kunne lave om på, nogle af dem må blive lidt møre mod slutningen af kampen.

                Comment


                  #53
                  2.halvleg kan kun blive bedre spillemæssigt. Hold da op en sløj 1.halvleg OB har spillet mod en middelmådig modstander. Ser gerne Greve på banen snart. Han kommer med den energi som er en stor mangelvare.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Oliver er godt nok stadig et råt produkt. Mange returer og mange tvivlsomme aktioner med fødderne. Siger måske lidt om Mandés niveau, at man har valgt at gå med Oliver allerede.
                    Jeg er stadig fuld at optimisme omkring OC og tror på han bliver os en god keeper. Der er som ventet en del børnefejl som skal rettes til
                    og der vil stadig komme flere fejl. Syntes vi skal have tålmodighed med den unge mand indtil jul og så kigge på om udviklingen går den rette vej for ham.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Man vil altid være under pres på Brøndby stadion. Men vi spiller for forudsigeligt og vores midtbane har ikke kontrol. JJ sejler lidt rundt og er for nem at vifte væk.Ind med Greve.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jeg er stadig fuld at optimisme omkring OC og tror på han bliver os en god keeper. Der er som ventet en del børnefejl som skal rettes til
                        og der vil stadig komme flere fejl. Syntes vi skal have tålmodighed med den unge mand indtil jul og så kigge på om udviklingen går den rette vej for ham.
                        Jeg er overhovedet heller ikke igang med at afskrive ham, men jeg håber godt nok at vi er et stykke fra at set det fulde potentiale udfoldet. Det er godt nok ikke overbevisende det hele, men ja, sådan er det med de fleste unge målmænd, også dem man betaler flere millioner for, det kunne vi jo bare se med AGFs debutant i dag.

                        Comment


                          #57
                          JJ må meget gerne skiftes ud i pausen. Hæl, tå og boldtrylleri er bare ikke noget der skal bruges tid på i dag. Han evner ikke hårdt arbejde

                          Comment


                            #58
                            Brøndby må blive trætte i løbet af kampen De spillede jo for få dage siden. Det er vores chance., tror jeg
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg er overhovedet heller ikke igang med at afskrive ham, men jeg håber godt nok at vi er et stykke fra at set det fulde potentiale udfoldet. Det er godt nok ikke overbevisende det hele, men ja, sådan er det med de fleste unge målmænd, også dem man betaler flere millioner for, det kunne vi jo bare se med AGFs debutant i dag.
                              Synes det er lidt unfair at bedømme ham med den trio foran sig. Han ER grøn. Men er selvfølgelig ekstra usikker uden Tverskov
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Synes det er lidt unfair at bedømme ham med den trio foran sig. Han ER grøn. Men er selvfølgelig ekstra usikker uden Tverskov
                                At midterforsvaret er shaky har jo ikke meget at gøre med, at han giver lidt for mange returer og hamrer for mange bolde ud over sidelinjen.

                                Comment

                                Working...
                                X