Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ludwig mangler overblik hele første halvleg igennem.

    Synes det er fedt med Jacobsen som kommentator, han har spillet for begge hold og er rigtig god til at være neutral, selvom han nok er mere FCK'er end OB'er i hjertet.

    Comment


      #32
      Synes det mangler et gult kort ved fordelen da barret bliver fældet på midten ... ellers god dommer i første halvleg.... ihvertfald set fra min ipad
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #33
        Arr, på trods af, at jeg faktisk har en hal’treller på 2-1, så tror jeg nu nok Bassim skal lave en pind også. Spørgsmålet er i mine øjne, om vi kan “holde ud” sidst i kampen, da vi vist har en del spillere, som ikke er startet på 100%

        Comment


          #34
          God kamp, ret jævnbyrdigt hvor FCK kunne sætte sig på kampen efter 30 minutter men vi skabte mere chancer og var langt skarper. Ud over de 2 mål spiller Kløve en fedt kamp men må sige at jeg er dybt imponeret om Leeuwin Han klarer det fantastisk, roligt; står altid rigtigt og lukker FCK's offensive endnu bedre ned end Tverskov.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Var lige i drømmeland et øjeblik. Blev så lige ødelagt af Ludwig. Det kan blive hårdt i 2. halvleg. Men skal tro på at det som minimum bliver 1 point, skal tro på det, skal.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              God kamp, ret jævnbyrdigt hvor FCK kunne sætte sig på kampen efter 30 minutter men vi skabte mere chancer og var langt skarper. Ud over de 2 mål spiller Kløve en fedt kamp men må sige at jeg er dybt imponeret om Leeuwin Han klarer det fantastisk, roligt; står altid rigtigt og lukker FCK's offensive endnu bedre ned end Tverskov.
              Enig. Leuwin har det internationale snit. Han er den eneste på holdet der kan matche N'Doye fysisk. Tverskov har det svært overfor ham.

              Hvis Tverskov bliver skadet eller solgt så er jeg helt sikker ved Leuwin som den nye i midten. Han har roen og overblikket til det.

              Comment


                #37
                Synes det har været en okay kamp, hvor vi spiller lige op med FCK. Jeg tror dog ikke vi vinder kampen. Sælger den fortsat gerne for en uafgjort.
                OBeliever

                Comment


                  #38
                  Har lige hørt fra min ven på stadion at der åbenbart står fcker på børnetribunen i fck farver.... fandme ikke i orden
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #39
                    2-2 N'Doye

                    Alt for nemt. Gassen er gået fuldstændig af ballonen

                    Comment


                      #40
                      Fuck

                      Comment


                        #41
                        uskarp kadrii

                        kom nu lidt i de afslutninger

                        Comment


                          #42
                          Nå.... Det var så nok det.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            2-0 er den farligste føring

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              2-0 er den farligste føring
                              det er det når man stopper med at spille

                              Comment


                                #45
                                Der mangler i dén grad agressivitet i pres og genpres fra 2. halvlegs start :(

                                Comment

                                Working...
                                X