Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Kan du så ikke, lidt som Carsten Hemmingsen der foreslog det samme i SFÅ, komme med navn, klub og pris på den 15+ angriber du gerne ser i OB? Jeg er helt enig, men hvorfor tror folk det bare lige er at åbne den pung vi ikke har, nede i supermarkedet, og så pling...
    Det er jeg heller ikke det jeg siger. Vil da blive lidt muggen, hvis OB gik ud og købte Kasper Junker til 8 mio f.eks. Jeg synes OB er begyndt at hente de rigtige spillere, der passer ind i den måde JM gerne vil spille, men nogle gange må man også bare betale det ekstra. Som man gjorde f.eks. ved Kadrii. Du kan ikke scoute dig til alt, eller hente billige spillere konstant, hvis du vil kæmpe om 3. pladsen. Jeg kan tydeligt huske da vi købte Djiby Fall, nogle gange må man betale det ekstra og så kan man også sælge for det mere. FCK er et glimrende eksempel på dette.
    Kirkevold har det været en del snak om. Han er et godt bud, for han virker til at passe godt ind. Han arbejder hårdt, er fysisk stærk og så har en god målnæse. Men han koster bare flere penge, end OB gider ikke at bruge. (tror jeg)
    Jeg ved godt der opstår muligheder senere i vinduet, men en god start er bare ekstra vigtig i år. Men måske er det bare mig, der i iveren efter OB succes er urimelig. Jeg vil bare se OB vinde, om det er lutter u-19 spillere eller 33 årige lejesvende, er ikke særlig vigtigt.

    Comment

    Working...
    X