Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - FCK Kamptråd
Collapse
X
-
Midtbanen virker træt. Måske man skulle skifte Greve eller Opondo ind snart, lidt ny energi
-
Der mangler i dén grad agressivitet i pres og genpres fra 2. halvlegs start :(
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg2-0 er den farligste føring
Leave a comment:
-
2-2 N'Doye
Alt for nemt. Gassen er gået fuldstændig af ballonen
Leave a comment:
-
Har lige hørt fra min ven på stadion at der åbenbart står fcker på børnetribunen i fck farver.... fandme ikke i orden
- Likes 1
Leave a comment:
-
Synes det har været en okay kamp, hvor vi spiller lige op med FCK. Jeg tror dog ikke vi vinder kampen. Sælger den fortsat gerne for en uafgjort.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGod kamp, ret jævnbyrdigt hvor FCK kunne sætte sig på kampen efter 30 minutter men vi skabte mere chancer og var langt skarper. Ud over de 2 mål spiller Kløve en fedt kamp men må sige at jeg er dybt imponeret om Leeuwin Han klarer det fantastisk, roligt; står altid rigtigt og lukker FCK's offensive endnu bedre ned end Tverskov.
Hvis Tverskov bliver skadet eller solgt så er jeg helt sikker ved Leuwin som den nye i midten. Han har roen og overblikket til det.
Leave a comment:
-
Var lige i drømmeland et øjeblik. Blev så lige ødelagt af Ludwig. Det kan blive hårdt i 2. halvleg. Men skal tro på at det som minimum bliver 1 point, skal tro på det, skal.
Leave a comment:
-
God kamp, ret jævnbyrdigt hvor FCK kunne sætte sig på kampen efter 30 minutter men vi skabte mere chancer og var langt skarper. Ud over de 2 mål spiller Kløve en fedt kamp men må sige at jeg er dybt imponeret om Leeuwin Han klarer det fantastisk, roligt; står altid rigtigt og lukker FCK's offensive endnu bedre ned end Tverskov.
Leave a comment:
-
Arr, på trods af, at jeg faktisk har en hal’treller på 2-1, så tror jeg nu nok Bassim skal lave en pind også. Spørgsmålet er i mine øjne, om vi kan “holde ud” sidst i kampen, da vi vist har en del spillere, som ikke er startet på 100%
Leave a comment:
-
Synes det mangler et gult kort ved fordelen da barret bliver fældet på midten ... ellers god dommer i første halvleg.... ihvertfald set fra min ipad
Leave a comment:
Leave a comment: