Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - sdj. 28/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Har været væk et par dage, og har først læst i dag. Ærgerligt nederlag; men tilsyneladende en god kamp af OC, som jeg læser teksten. Mandé ikke til vurdering pgaf manglende skud på mål. Dog står der, at han pressede en friløber væk fra mål, så han sparkede ved siden af. Igen, som jeg læser det, så har vi gode målmænd stadigvæk, måske ikke helt Grytebust klassen; men dog rigtig gode målmænd. Eller presser jeg teksten lidt for hårdt?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Har været væk et par dage, og har først læst i dag. Ærgerligt nederlag; men tilsyneladende en god kamp af OC, som jeg læser teksten. Mandé ikke til vurdering pgaf manglende skud på mål. Dog står der, at han pressede en friløber væk fra mål, så han sparkede ved siden af. Igen, som jeg læser det, så har vi gode målmænd stadigvæk, måske ikke helt Grytebust klassen; men dog rigtig gode målmænd. Eller presser jeg teksten lidt for hårdt?
      Tillad mig at bemærke at det er svært at sige noget om, på det foreliggende grundlag :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment

      Working...
      X