Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV - OB 20/04/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes faktisk Bodul prøver at banke lidt fight ind.
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      hahaha - det er jo en lang fejlaflevering

      Comment


        Har vi overhovedet været farlige i 2. halvleg ?

        Comment


          Gad vide hvor mange sæsoner, det her skal fortsætte?! Denne kamp er virkelig et billede på, hvordan de sidste sæsoner har været for OB! Troede ellers tingene var ved at vende lidt (hvertfald rent spillemæssigt), men de sidste par kampe har godt nok fået mig til at tvivle!

          Comment


            for fanden hvor er det ringe

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              jeg gentager: hvor er OB pinligt ringe i afslutningerne
              Der er en hel del der efterhånden kunne gentages... Jeg har allerede været godt i gang i den anden tråd, men det kan være det slår igennem nu... ;-)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Husk det er en lang proces vi er inde i. Der går jo gerne 3-4 år før det bliver godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  Har vi overhovedet været farlige i 2. halvleg ?
                  Overhovedet ikke. Det er himmelråbende tydeligt, at vi ikke aner, hvad vi skal gøre, når bolden kommer over midten. Fejlafleveringer og misforståelser over det hele!

                  Comment


                    Jeg håber satme efterhånden vedkommende der fik den geniale ide at hyre TB ind 3. gang efterhånden er rimelig træt af at rense lokummerne
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Jeg håber satme efterhånden vedkommende der fik den geniale ide at hyre TB ind 3. gang efterhånden er rimelig træt af at rense lokummerne

                      Haha, word !

                      Comment


                        Vi er og bliver et bundhold.

                        Comment


                          Må nu erkende, det her er en af de mere sørgelige kampe længe...

                          Det er jo næsten latterligt at se på...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Desværre nok ikke - men har vi råd til at lade være?
                            nej vel - det må sgu snart være nok det her, jammerligt igen igen igen

                            Comment


                              Vi må fandme håbe, at holdene under OB ikke tager point - for OB kan meget nemt gå hen og gøre rent 0 point bord hvis denne stil fortsætter.

                              Comment


                                i "gamle dage" i skøjtehallen kunne man ofte høre OIK-fans synge "Vi er bedst i undertal..." ... syn's det lugter lidt af det samme for OB her i påsken ..

                                hvad om vi starter med 10 mand næste kamp? - så er der færre til at smide bolden væk ;-)

                                (sorry for et indholdsløst indlæg, KEDER mig bare over den ringe ringe kamp)

                                Comment

                                Working...
                                X