Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCV - OB 20/04/2014

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Der gik så 1 min før det var lige ved at koste

Comment

Hmm. Næste træk! Jesper Christiansen helt i front!

Comment

Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
        Tog vores træner lige Diarra ud og satte en enormt skidt spillende og langsom Spellmann på højre back ??
        Det er hovedrystende mærkeligt det der...altså det, Troels Bech forsøger at lave
        Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Det er sgu sløjt i dag. Der skal vist snart ske noget i ådalen hvis vi skal op i top igen.

Comment

For helvede, TB. Du er sgu underlig.
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Udover det er et mærkværdigt træk, så synes jeg heller ikke Diarra har været dårlig...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                Hmm. Næste træk! Jesper Christiansen helt i front!
                Skulle ikke undre nogen, snart....han har da i det mindste tidligere spillere angriber
                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Det er virkelig en kedelig omgang bold det der! Ingen fart i spillet overhovedet, ALT for mange fejlafleveringer og ingen vilje

Comment

Jeg har sagt det før siger det gerne igen TB tror han spiller skak og at han er Bobby Fischer
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Man sidder lidt og har en "Den kloge narre den mindre kloge følelse" når man ser vores kampe mod Vestsjælland.

Comment

Jeg kan slet ikke se mig ud af, hvad vi skal gøre her. Ligesom sidste kamp, har vi bragt modstanderholdet i en ideel situation for dem. Nu kan de bare fedte den hjem herfra.

Schoop ser allerede træt ud!

EDIT: Hvorefter Schoop laver den vildeste sukkerball

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Udover det er et mærkværdigt træk, så synes jeg heller ikke Diarra har været dårlig...
                          Enig , der var nogle som appellerede mere til at blive skiftet ud , Schoop , Azer , Spellmann , Skula f.eks

Comment

Hvor er OB pinlige i afslutningerne

Comment

Enig. Diarra har været påpasselig i defensiven. Irriterende at vi ikke får set ham i en hel kamp i hans 'rigtige' side.
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

sådanne som tingene er og har udviklet sig, passer Troels og OB sammen som hånd i handske.................flok bold mongoler................men glæder mig til optimisternes evaluering af tingene efter kampen her........for der må bare være så meget godt vi kan tage med til næste kamp og op på hesten igen

Farvel Troels....................og tag Høegh med dig!

Comment

Working...
                                X