Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sådan....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sådan....

    Fantastisk sæson, vi spillede bare super lækkert bold. Indfriede alle ambitioner om top 6 kommer stærkt tilbage efter en meget uheldig start. Vi vil huske sæsonen for den store fight holdet viser. Casper Nielsens fremragende teknik og et brag af en flot kamp i sidste runde, hvor vi spiller på alle tangenter. At vi så pisser hele lortet som forventet kan intet ødelægge. Jeg hylder min klub i dag, ikke mindst for det sympatiske tiltag med FAXE tribunen hvor man har lagt sig fladt ned for Royal Unibrew. Det bliver ikke smukkere. Jeg tænker jeg vil holde en pause i kommende sæson, hvor jeg på kamp dagene i stedet vil gense kampene fra i år, og se om jeg kan opnå samme euforiske stemning når jeg ser Casper Nielsen lege med de flotte lokker af fodboldspiller anno 2013 hår. At vi havde fire point på vej ind i slutspillet og at vi taber samtlige kampe på nær mod EfB samt et færdigt FCM hold bliver klart opvejet af det stærke point hjemme og ude mod FCN samt de stærke kampe mod AC Horsens og Vejle... Og så vil jeg da også lige takke klubben, for i denne sæson, at have kæmpet for deres fans ved at udelukke de satans til ballademagere af nogle teenage hooligans i de der uoficielle.... Vi er en CLÅÅÅÅB mæ stålde tradisjoner !!!!

    #2
    Hold da kæft man, du har bare siddet og ventet på at kunne svine OB til.

    Comment


      #3
      Helt o.k. når bobby tager en pause i næste sæson.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment

      Working...
      X