Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - BIF (25/05-19)
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægOg igen falder det tilbage på vores ledelse som ikke evner at tkøbe stærkt nok ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægArgh, synes nu JD bliver alt for frustreret nu. Ikke kønt
... og før det træder eller sparker Drachmann på/til Tibbling.
Frustrationen er forståelig, men det gør det jo ikke lovligt at skade modspillerne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jesper Hansen ser ud til - nok med hjælp - at have hævet niveauet. Men er det højt nok til igen at blive top-6 og helst internationalt. Har tillid til træner.
PS: have besluttet mig for at flytte tilbage til Odense hvis der igen blev internationale kampe. Nu afhænger det meget af transfervinduetGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJesper Hansen ser ud til - nok med hjælp - at have hævet niveauet. Men er det højt nok til igen at blive top-6 og helst internationalt. Har tillid til træner.
PS: have besluttet mig for at flytte tilbage til Odense hvis der igen blev internationale kampe. Nu afhænger det meget af transfervinduet
de år i OB og Horsens. Manden er ikke den rigtige hvis vi skal tage næste skridt.
Comment
Comment