Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Farum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Det ved jeg bare. Jeg har snart haft ret så mange gange, at det må give noget kredit.
    Stærkt argument...

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

    Hvor ved du fra, at de to målmænd, vi har, ikke er gode nok?
    Det ved jeg bare. Jeg har snart haft ret så mange gange, at det må give noget kredit.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    OB kommer hurtigt foran 2-0 i en kamp hvor Farum er helt væk i starten.

    OB kan med lidt mere dygtighed lukke kampen efter 20 min, men bliver herefter mærkelig uengageret og tilbageholden.

    Ramon er den eneste der holder et anstændigt niveau defensivt i dag. Tverskov spiller rigtig skidt, og koster en million boldtab. Gad vide om kontraktsituationen spiller ind? Få det nu på plads!

    Bashkim, Oliver Lund, Ryan og Ramon holder niveau i dag. Resten skal lige vågne op til på lørdag. Ja, Oliver Lund SKAL spille.

    Til næste sæson mangler vi:

    - Minimum 1 forsvarer - hverken Ludvig eller Marco Lund er gode nok

    - 1 målmand - de 2 vi har er ikke gode nok, og vi skal ikke smide point p.g.a. dårlige målmænd.

    - 1 kvali midtbanespiller der kan drive bolden og tage ansvar - JJT bliver aldrig bedre/god nok

    - 1 klasseangriber + 1 udviklingsangriber


    Hvor ved du fra, at de to målmænd, vi har, ikke er gode nok?

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    started a topic Nedtakt OB - Farum

    Nedtakt OB - Farum

    OB kommer hurtigt foran 2-0 i en kamp hvor Farum er helt væk i starten.

    OB kan med lidt mere dygtighed lukke kampen efter 20 min, men bliver herefter mærkelig uengageret og tilbageholden.

    Ramon er den eneste der holder et anstændigt niveau defensivt i dag. Tverskov spiller rigtig skidt, og koster en million boldtab. Gad vide om kontraktsituationen spiller ind? Få det nu på plads!

    Bashkim, Oliver Lund, Ryan og Ramon holder niveau i dag. Resten skal lige vågne op til på lørdag. Ja, Oliver Lund SKAL spille.

    Til næste sæson mangler vi:

    - Minimum 1 forsvarer - hverken Ludvig eller Marco Lund er gode nok

    - 1 målmand - de 2 vi har er ikke gode nok, og vi skal ikke smide point p.g.a. dårlige målmænd.

    - 1 kvali midtbanespiller der kan drive bolden og tage ansvar - JJT bliver aldrig bedre/god nok

    - 1 klasseangriber + 1 udviklingsangriber



Working...
X