Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCN - OB 19. maj kl. 12.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Gode værter i Farum:
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...104308737?s=19

    Men vi tager alligevel de tre point med. :-)
    Farum er nogle elendige værter. Jeg vil skide på, om der er kloakslam i hanerne og fordærvede pølser, så længe man ikke kan se igennem det net de har foran udebaneafsnittet, er det alle dage en elendig oplevelse at være udebanefan på det stadion. Det dummeste vi kan gøre er at hoppe med på fortællingen om, at FCN er førende på good hosting, for det er de absolut ikke.
    Last edited by Sheed; 16-05-2019, 17:03.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Farum er nogle elendige værter. Jeg vil skide på, om der er kloakslam i hanerne og fordærvede pølser, så længe man ikke kan se igennem det net de har foran udebaneafsnittet, er det alle dage en elendig oplevelse at være udebanefan på det stadion. Det dummeste vi kan gøre er at hoppe med på fortællingen om, at FCN er førende på good hosting, for det er de absolut ikke.
      Der er absolut intet godt ved den fc klub. Håber de rykker ud næste sæson med 3 nedrykkere

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Farum er nogle elendige værter. Jeg vil skide på, om der er kloakslam i hanerne og fordærvede pølser, så længe man ikke kan se igennem det net de har foran udebaneafsnittet, er det alle dage en elendig oplevelse at være udebanefan på det stadion. Det dummeste vi kan gøre er at hoppe med på fortællingen om, at FCN er førende på good hosting, for det er de absolut ikke.
        Selvom jeg er enig i din skepsis overfor opfattelsen af FCN som det bedste siden brød i skiver, så er det måske alligevel en stretch. Jeg synes fortsat, at de er bedre end så mange andre i suppen. Men jeg lader mig nu heller ikke dupere af til lejligheden indkøbt Albani, dårlig brunsviger og en video med en striwet legende, som nu engageret i selvsamme klub, og derfor har sine bevæggrunde for at medvirke til den åndsbollede promo.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

          Selvom jeg er enig i din skepsis overfor opfattelsen af FCN som det bedste siden brød i skiver, så er det måske alligevel en stretch. Jeg synes fortsat, at de er bedre end så mange andre i suppen. Men jeg lader mig nu heller ikke dupere af til lejligheden indkøbt Albani, dårlig brunsviger og en video med en striwet legende, som nu engageret i selvsamme klub, og derfor har sine bevæggrunde for at medvirke til den åndsbollede promo.
          At vi som fans kan se, hvad der foregår på banen, er ret grundlæggende for mig, når jeg skal bedømme, hvem der er de bedste værter, og FCN fejler som en af største af alle på det parameter, på de stadioner jeg har besøgt i Superligaen, hvilket er de fleste af dem. Hvis man står tæt nede ved banen, kan man jo nærmest ikke se, hvad der foregår på banen. Og det værste er, at det er noget der godt kan fikses, og på langt de fleste stadioner, har man fundet en løsning der irriterer mindst muligt, men i Farum nægter man åbenbart at bøje sig, og bruger stedet kræfterne på alt muligt fis på sociale medier, så man kan få nogle likes ud af det. Det er kvalmende, og desværre FCN i en nøddeskal lige på det område.

          Læg dertil, at stadionet er ligaens koldeste at besøge, og det er ikke noget jeg finder på, det er bredt anerkendt. Så kan vi så diskutere, hvorvidt det bør spille ind ift. om man er en god vært, men det gør i hvert fald ikke oplevelsen som fan bedre.

          FCN er ikke de dårligste værter i ligaen efter min mening, den tager FCK stadig klart, de ville skide os udefans op og ned af ryggen, hvis de kunne slippe afsted med det. Nogle peger også på OB, det kan jeg af gode grunde ikke bedømme. Men FCN har stadig ikke løst et åbenlyst problem, som der har været klaget over i årevis, og som andre klubber var hurtige til at løse, og samtidig prøver de at føre sig frem som gode værter, fordi at de laver en masse gøgl der gør sig godt på sociale medier. Den historie skal de i hvert fald ikke have lov til at slippe afsted med.

          Comment


            #35
            Truppen:
            13. Sten Grytebust
            30. Sayouba Mandé
            2. Oliver Lund
            3. Alexander Ludwig
            4. Ryan Johnson Laursen
            5. Ramon Leeuwin
            6. Jeppe Tverskov
            8. Janus Drachmann
            9. Bashkim Kadrii
            10. Rasmus Festersen
            11. Casper Nielsen
            14. Jens Jakob x
            15. Nicklas Helenius
            20. Jacob Barrett Laursen
            21. Mathias Greve
            23. Troels Kløve
            28. Anders K. Jacobsen
            29. Mads Frøkjær-Jensen
            50. Daniel Obbekjær

            De Stribede kommer af sted med to fanbusser.
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-fcn/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Marco skadet igen?
              Men fedt med Barrett! Det gik hurtiger end jeg havde forventet.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Marco skadet igen?
                Men fedt med Barrett! Det gik hurtiger end jeg havde forventet.
                Marco Lund har karantæne.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                  Marco Lund har karantæne.
                  Ah, o.k., tak. Det glemte jeg. Og det er i hvert fald bedre end skadet. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    FCK og FCM kommer selvfølgelig til at spille med reduceret styrke nu hvor alt er udspillet. Det sikreste er derfor 3 point mod FCN og nok også 3 point mod Brøndby.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      FCK og FCM kommer selvfølgelig til at spille med reduceret styrke nu hvor alt er udspillet. Det sikreste er derfor 3 point mod FCN og nok også 3 point mod Brøndby.
                      De har så brede trupper at de stadig er favoritter. Mon ikke det går alt sammen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        FCK og FCM kommer selvfølgelig til at spille med reduceret styrke nu hvor alt er udspillet. Det sikreste er derfor 3 point mod FCN og nok også 3 point mod Brøndby.
                        Ok, så efter som vi pt er på tredjepladsen, synes du det er klogest at score maximumpoint resten af sæsonen?

                        No shit, Sherlock!

                        Comment


                          #42
                          Jeg tror helt sikkert at BIF vinder over FCM på mandag, så selv med en sejr mod FCN tror jeg slet ikke vi er sikre som 3'er.
                          Jeg tænker at Kløve, C.Nielsen og Drachmanns arbejdsindsats bliver sindsygt vigtigt imorgen.
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            Jeg tror helt sikkert at BIF vinder over FCM på mandag, så selv med en sejr mod FCN tror jeg slet ikke vi er sikre som 3'er.
                            Brøndby kan ikke nå 3. pladsen og OB, hvis det bliver til sejr over FCN, lad os lige få det på plads. Med en sejr til OB og et nederlag til Esbjerg er bronzen i hus!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Jeg tror helt sikkert at BIF vinder over FCM på mandag, så selv med en sejr mod FCN tror jeg slet ikke vi er sikre som 3'er.

                              Comment


                                #45
                                FS gætter på flg opst.

                                ........................Gryte
                                ......Leeuwen......Tver ....Ludwig
                                Ryan....CN......Drachman.....O.Lund
                                ............Greve.............Kløve
                                .......................Bashkim

                                JJT testes før kampen i dag, klarer han cuttet ryger Greve med sikkerhed ud på bænken
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X