Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtak OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtak OB - FCM

    Lækker fortjent sejr til OB mod FCM.

    Casper Nielsen er begyndt at præstere på et højere niveau, og OB-DNA'en er tilbage. Stor løbevillighed og krigermentalitet. Jeg ser Drachmann have en virkelig stor andel i OB's fremgang.

    Og fantastisk den måde Oliver Lund kan lægge en modstander ned, som han gjorde med Tychosen foran RMN - I love it. Han spillede også generelt en god kamp. Jeg elsker også at man giver igen på Unuachu's svingende albuer. Generelt er jeg vild med holdets indstilling. Kløve løber for sindssygt.

    kadrii spiller også en fantastisk kamp med stor løbevillighed. Han laver 2 assists, og han kommer også til at lave flere mål når han får en makker i angrebet - her SKAL der handles.

    Rigtig fin indsats. Vi kommer igen på fredag


    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Lækker fortjent sejr til OB mod FCM.

    Casper Nielsen er begyndt at præstere på et højere niveau, og OB-DNA'en er tilbage. Stor løbevillighed og krigermentalitet. Jeg ser Drachmann have en virkelig stor andel i OB's fremgang.

    Og fantastisk den måde Oliver Lund kan lægge en modstander ned, som han gjorde med Tychosen foran RMN - I love it. Han spillede også generelt en god kamp. Jeg elsker også at man giver igen på Unuachu's svingende albuer. Generelt er jeg vild med holdets indstilling. Kløve løber for sindssygt.

    kadrii spiller også en fantastisk kamp med stor løbevillighed. Han laver 2 assists, og han kommer også til at lave flere mål når han får en makker i angrebet - her SKAL der handles.

    Rigtig fin indsats. Vi kommer igen på fredag
    Generelt var der bare viljen til forskel. CN's arbejdsraseri hjalp midtbanen meget og gav slet ikke midtjylland tid på bolden til at spille den op på kanterne, hvor de ellers er så giftige. Paul har vi fat i og på dødboldene var dommeren så flink at have fokus på fcm's små bissetricks, som normalt giver dem så mange mål.
    dejligt var det endelig at se lidt kynisme på vores kontraer også. Jeg synes generelt vi qua vores dygtige presspillere kommer i flere gunstige situationer efter bolderobringer højt på banen, hvor de selv samme dygtige presspillere desværre også er gode til at få omstillingerne til at løbe ud i sandet. I søndags var kadrii med to flotte assist. I andre kampe var han måske gået på mål specielt på den sidste, men her spillede han i stedet mulighederne større og det var stærkt.
    jeg er helt sikkert også på lægterne fredag og jeg håber at flere kommer forbi til et rigtig bronzebrag, for det var lidt skuffende forleden, når nu vi trods alt spiller om medaljer for første gang i en evighed.

    Comment

    Working...
    X