Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 28.4.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Næste år kan blive svær med 3 nedrykkere. Håber Viborg kommer op,

    Comment


      Er skuffet. Ikke om resultatet men om anden halvleg. Efter 45 gode minutter kom vi ud efter pausen helt modløse og akt for passivt Helt i modsætningen til første halvleg. Det bekymrer mig mere end 4 mål for FCK som fik foræret to af dommeren.
      Håber vi kommer op på hest igen når flere af de aktuelt skadede spiller kommer tilbage. Synes Leeuwin er en meget vigtigt -og ofte undervurderet spiller- i holdet. Han har ro på bolden og giver sikkerhed. Tror Leeuwin fravær koster og han er meget vigtigt som makker for Tverskov. Uden ham taber Tverskov en stor del af suverænitæt og coolnes han viste ellers i sæsonen.
      Derudover er vi ikke i stand at kompensere Ryans og Barretts fravær. Håber bare at holdet falder ikke så dybt i et hul at de kommer ikke ud af det når truppen ser igen bedre ud. Der venter vel JMs største opgave.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Konstateringer:

        1. Vores trup er alt for smal, som det blev forudsagt i transferpausen. At vi klarede os godt de første kampe mod dårligere modstandere og uden alt for mange skader ændret ikke på det. Desværre bliver det svært at bygge et lag oven på fordi de bedste spillere formentlig ikke er her næste sæson. Samtidig har vi igen flere højtlønnede, som er højt i hierarkiet, men som ikke er dem der leverer bedst. Det giver igen ubalance.

        2. Vi mangler grundlæggende klasse på banen og på trænerbænken til at klare os mod de to store. Også i ret bekymrende grad når man sammenligner med de øvrige ligahold. Det ser næsten patologisk ud den måde vi falder sammen i - næsten - alle de kampe i denne sæson.

        3. Lodtrækningen til mesterskabsspillet blev altafgørende. Havde vi mødt Esbjerg, FCN og BIF først, er jeg ret sikker på, vi ikke var blevet tappet for selvtillid, som vi blev i de tre første kampe mod de to Football Club-klubber.


        Nu skal vi slutte godt af til trods for alle skaderne. Efter næste runde står vi efter al sandsynlighed med 0 sejre i 8 kampe. Hvis det følges op uden i hvert fald to sejre i de sidste to kampe, så er det vel den dårligste serie i mange år?
        Til 1.
        Er enig. Vi kan ikke kompensere når vigtige spiller er ude. Der mangler kvalitet i bredden af truppen
        Og især AK er absolut skuffende. Efter to eller tre gode kampe hvir han tog de hårde løb og jagtede bolden er han faldet tilsammen igen. Det var allerede dårlig de sidste kampe men i dag var han helt væk.
        Til 2.
        Det er i første linje den mangelnde mulighed at kompensere sjader/karantæner og kvalitet i angribet. Det bliver svært, måske får vi en stor udskiftning i truppen på vigtige positioner og det gør mig lidt bange for næste sæson. Men er uenig at vi mangler kvalitet pp trænerblnjen. Der er jeg helt trygt med JM. Synes han er den helt rigtige.
        Til 3.
        Der har du vel ret. Det er virkeligt uheldigt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          . Forventet nederlag. Max hold kunne give et point - især hvis vi havde FCKs dommerheld. Vores styrke er de to wingbacks. Bronzen er væk. Men de skal nok med hvis vi skal have 4.pladsen . Eller Brøndby skal fortsætte at skuffe.
          Nu nåede JH endelig Top-6. Skal vi så ikke tage at finde en afløser. Noget skal ske...
          Last edited by Tåhyler; 28-04-2019, 19:30.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Når Kvist laver assist, er det tid til selvransagelse.
            Han kunne fordi vi var trætte. Det var faktisk gode aktioner fra Kvist.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Til 1.
              Er enig. Vi kan ikke kompensere når vigtige spiller er ude. Der mangler kvalitet i bredden af truppen
              Og især AK er absolut skuffende. Efter to eller tre gode kampe hvir han tog de hårde løb og jagtede bolden er han faldet tilsammen igen. Det var allerede dårlig de sidste kampe men i dag var han helt væk.
              Til 2.
              Det er i første linje den mangelnde mulighed at kompensere sjader/karantæner og kvalitet i angribet. Det bliver svært, måske får vi en stor udskiftning i truppen på vigtige positioner og det gør mig lidt bange for næste sæson. Men er uenig at vi mangler kvalitet pp trænerblnjen. Der er jeg helt trygt med JM. Synes han er den helt rigtige.
              Til 3.
              Der har du vel ret. Det er virkeligt uheldigt.
              Vedr. 3. Når vi som 3. Møder et og to med selvtillid så burde vi have været mere moden. Vi er langt fra 1-2 og ligger i 3-10 hvor skader gør at vi pt er tættere på 10 end 3.

              Comment


                Med fare for at lyde rigtig naiv, så tror jeg, vi kæmper med om bronzen på sidste dag.

                Jeg et helt enig i det med bredden og kvaliteten, men en sejr over EfB hjemme og alt er i spil. Jeg tror ikke på, de slår FCM eller FCK, og jeg tror samtidig de får svært ved FCN..

                det kræver selvfølgelig at vi selv får tur i den, men det gav 1h i dag med så mange mand ude mig også lidt håb for.

                Naivt.... sikkert :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Med fare for at lyde rigtig naiv, så tror jeg, vi kæmper med om bronzen på sidste dag.

                  Jeg et helt enig i det med bredden og kvaliteten, men en sejr over EfB hjemme og alt er i spil. Jeg tror ikke på, de slår FCM eller FCK, og jeg tror samtidig de får svært ved FCN..

                  det kræver selvfølgelig at vi selv får tur i den, men det gav 1h i dag med så mange mand ude mig også lidt håb for.

                  Naivt.... sikkert :)
                  Nej, nå, ikke naivt. Kun optimistisk. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                    Med fare for at lyde rigtig naiv, så tror jeg, vi kæmper med om bronzen på sidste dag.

                    Jeg et helt enig i det med bredden og kvaliteten, men en sejr over EfB hjemme og alt er i spil. Jeg tror ikke på, de slår FCM eller FCK, og jeg tror samtidig de får svært ved FCN..

                    det kræver selvfølgelig at vi selv får tur i den, men det gav 1h i dag med så mange mand ude mig også lidt håb for.

                    Naivt.... sikkert :)
                    Som Esbjerg har spillet, så vil det sgu være lidt naivt ja at tro, at de ikke skulle kunne slå et FCK eller FCM, der absolut intet har at spille for, i de sidste runder. Der skal nok blive plads til en del unge spillere og bænkevarmere. Ser vi bare på de seneste mesterskaber FCK har taget, så tabte de 2 ud af de 4 sidste kampe, efter de blev mestre, i 2017, 1 ud af de sidste 3 i 2016, og i 2013 tabte de 2 ud af de sidste 3.

                    Det er pisseuheldigt for os, at vi skal møde dem her inden de går helt på sommerferie, men vi må nok forberede os på, at de kommer til at smide nogle point til de andre i de sidste runder.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Som Esbjerg har spillet, så vil det sgu være lidt naivt ja at tro, at de ikke skulle kunne slå et FCK eller FCM, der absolut intet har at spille for, i de sidste runder. Der skal nok blive plads til en del unge spillere og bænkevarmere. Ser vi bare på de seneste mesterskaber FCK har taget, så tabte de 2 ud af de 4 sidste kampe, efter de blev mestre, i 2017, 1 ud af de sidste 3 i 2016, og i 2013 tabte de 2 ud af de sidste 3.

                      Det er pisseuheldigt for os, at vi skal møde dem her inden de går helt på sommerferie, men vi må nok forberede os på, at de kommer til at smide nogle point til de andre i de sidste runder.
                      Ja den ser lidt svær ud nu, hvilket vi kun kan takke os selv for, selvom jeg da gerne havde byttet program med efb.
                      jeg vil dog stadig ikke opgive noget. Vi har en hjemmekamp imod fcm som kun har pokalfinale i hovedet nu og en hjemmekamp imod efb. Det kan sagtens give 6 point, hvis vi rammer det niveau vi viste imod fck hjemme. Herefter kan vi have bøf og fcn som muligvis er uden medaljechancer og mere eller mindre har parkeret sæsonen. Vi skal lægge det her nederlag bag os og gå benhårdt efter det stadigvæk. Nøglen er at vinde på søndag, for det vil give et boost som da vi slog bøf, hvis vi langt om længe for skovlen under dem. Vinder vi ikke der og efb. Vinder, så er den død.

                      Comment

                      Working...
                      X