Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB 23.04.2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Årets dårligste superligakamp. Fejl på fejl på fejl. Dårlige beslutninger og dårlig teknik hele vejen rundt. 3.pladsen er sølme billigt til salg i denne sæson
    Ja den var ikke køn, men nu også vanskelige forhold kampen blev afviklet under. Hård kuling er værre end 5 grader frost i februar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Heldigt og heldigt.
      De to kæmpe chancer EfB har burde give mål , og så kunne Kadrii også have scoret.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        I det mindste fik vi 1 point i en jævnt dårlig kamp.
        Får dog dårlige nerver af at se Lund i forsvaret. Han er en katastrofe. Heldigt at han ikke fik dømt et straffespark mod sig i sine lidt underlige clearinger.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Er det en hjemmestrikket tese? Tror bestemt der skal mere til end hvad en jævn superligaklub præsterer.
          Jeg har set 4/5 træninger under Jakob Michaelsen, og er aldrig cyklet derfra med fornemmelsen af at have overværet en specielt hård træning .
          Ja, det er en 100% hjemmestrikket tese, som jeg også skrev: "Det kan også være tilfældigheder".

          Jeg konstaterede bare, at vi har fået bemærkelsesværdigt mange skader på mange spillere her i slutningen af sæsonen, og at vi her i de seneste kampe har virket mere energiforladte, end vi har gjort på noget tidspunkt i sæsonen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Hjørnespark kan jo ikke engang få en frem på sofaen mere... Pivringe er vi til dét også.
            Eskesen er vel den eneste som spark er rigtig gode hjørnespark od dødbolde i feltet. Uforståeligt hvorfor alle de andre er så ringe i det.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Sløj kamp, spørgte mi i store dele hvordan det var muligt at begge hold kom i top6 og ligger plads 3 og 4 aktuelt. Vi må virkelig steppe op, det mindede alt for meget om tiden under Kent i dag. Hvad skete med holdet? Hvor tabte vi aggressiviteten?
              Håbede meget at det bliver bedre igen ned Tverskov tilbage men ham manglede suverænitet i dag. Fejlafleveribger; misforståelser og vel to hold som åbenbart var alt for bange at tabe for at spille fodbold.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Jeg prøver at undgå at rode mig ud i en analyse af, at præstationerne og skaderne måske kunne skyldes noget fysisk slid på spillerne, men så lad mig da konstatere, hvis det ikke er tilfældet, at det er nogle mærkelige kampe vi har spillet på det seneste. Vi har jo alt at spille for, reelt ikke det store af tabe, så vi burde jo strutte af energi og frigjorthed, men af en eller anden grund ligner vi det stik modsatte, og spiller på et meget lavere intensitetsniveau end igennem hele grundspillet stort set. Mærkelig udvikling.

                Når det så er sagt, er resultatet isoleret set udmærket. Et par hjemmesejre mod Esbjerg og BØF og et kryds i Farum kan sagtens være nok til at tage bronzen, og som slutspillet har udviklet sig, kan der også godt ligge point og vente mod FCM, der måske ikke har en skid at spille for. Jeg er så også bange for, at BØF får nærmest foræret 3 point, når de skal møde FCM hjemme 3 dage efter Pokalfinalen.

                Comment


                  Udskiftningerne af Greve og AK forstod jeg aldrig helt overvejelserne bag.. Var det tvunget eller hvordan...?
                  På det tidspunkt Greve bliver skiftet ud på er han efterhånden begyndt at finde mellemrum mellem Esbjerg kæderne og lykkes med mange fine aktioner og deltager godt i opspillet...
                  AK skulle aldrig være taget ud, men mindre den udskiftning var tvungen! Han var med afstand den mest bevægelige i angrebet på det tidspunkt og virkede meget mere dynamisk som kampen skred frem! Nej - Festersen har ikke niveauet længere til at spille med!

                  Kløve på venstreback bliver aldrig en succes. Kløve skal tilbage på midten i den mere "frie" rolle sammen med CN og JD. Der kommer simpelthen for lidt bredde og tyngde med den nuværende konstellation med Kløve som venstreback.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg prøver at undgå at rode mig ud i en analyse af, at præstationerne og skaderne måske kunne skyldes noget fysisk slid på spillerne, men så lad mig da konstatere, hvis det ikke er tilfældet, at det er nogle mærkelige kampe vi har spillet på det seneste. Vi har jo alt at spille for, reelt ikke det store af tabe, så vi burde jo strutte af energi og frigjorthed, men af en eller anden grund ligner vi det stik modsatte, og spiller på et meget lavere intensitetsniveau end igennem hele grundspillet stort set. Mærkelig udvikling.

                    Når det så er sagt, er resultatet isoleret set udmærket. Et par hjemmesejre mod Esbjerg og BØF og et kryds i Farum kan sagtens være nok til at tage bronzen, og som slutspillet har udviklet sig, kan der også godt ligge point og vente mod FCM, der måske ikke har en skid at spille for. Jeg er så også bange for, at BØF får nærmest foræret 3 point, når de skal møde FCM hjemme 3 dage efter Pokalfinalen.
                    Nu var det de sidste 3 ligakampe (FCM, FCN og i dag EfB) hvor det virkede sløj og håber det skyldes den tætte kamptidspunkter med kun få dage at regenere også i henblik af pokalkampe og af skadesituationen. Vi må bare konstatere at vi mangler bredden i truppen og jan ikke kompensere når vi er skafe/karantæneramte. Håber Barrett og Leeuwin er snart tilbage og vi stepper op sådan. Derudover spørger mig hvad er med Eskesen. Ham kunne vi god have brugt i dag pga af sin energi og især når jeg tænker om vores håbløse hjørnespark.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Nu kan jeg se at både træner og spillere har været ude at sige, at forholdene gjorde det svært. Det kan jeg sagtens bakke op om. Havde selv den sparsomme fornøjelse af at spille seriekamp igår. Selvom det selvfølgelig aldrig skal sammenlignes, så blev den kamp altså også en mere mystisk forestilling end normalt, fordi vinden var så skrap. Det har omend de selvfølgelig spiller i læ af stadion nok været endnu vildere på vestkysten, så det har helt sikkert haft indflydelse på kvaliteten generelt. Når det er sagt, så er det bare vigtigt at vi ikke løber ind i et nederlag. Efb er normalt stærkest på hjemmebane. Nu er vi halvegs og de har haft 3 hjemmekampe. Mangler derfor blot to og den ene er imod fck, som er langt stærkere end alle andre lige nu. Derfor tror jeg de kommer til at hente færre point end i første halvdel af grundspillet, hvorimod vi naturligvis er pisket til flere. Bøf har også 3 hjemmekampe tilbage, men der har de ikke været gode i sæsonen. Nu har vi fået kringlet karantæner til tverskov og kadrii og får forhåbentligt flere folk klar fra skader, så tror jeg stadig på at vi hiver bronzen hjem, men det bliver nok først afgjort i sidste spillerunde

                      Comment


                        http://obstruktion.dk/tverskov-spill...vaere-forhold/

                        Comment

                        Working...
                        X