Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd EfB - OB 23.04.2019
Collapse
X
-
Det er første udebanetur for min yngste søn, så vi skal bare vinde! Alt andet er forbudt! :-)Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Det vil bestemt være på sin plads, men det kan sagtens være at kampforløbet bliver så vi skal være tilfredse med et point i dag .. eller måske undgå at tabe. Bare indsatsen bliver mere frem ad banen end den var i den seneste kamp.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jo, superliga.dk har det også som 3-5-2.Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Jeg tror det bliver 3-5-2 med Kløve som venstre wingback.
Men forfærdeligt at så mange er på skadeslisten, og Austin starter desværre er for EFB.
Vi skal nok være tilfredse med 1 point....
Hverken Ramon eller Barrett på bænken. Det ser lidt tyndt ud der.
Leave a comment:
-
Det vil bestemt være på sin plads, men det kan sagtens være at kampforløbet bliver så vi skal være tilfredse med et point i dag .. eller måske undgå at tabe. Bare indsatsen bliver mere frem ad banen end den var i den seneste kamp.Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægSå må det sgu være tiden vi melder os ind i slutspillet og henter første sejr, hvis vi skal have en chance for at hente den skide bronze!!
Leave a comment:
-
Jeg tror det bliver 3-5-2 med Kløve som venstre wingback.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Bliver det 3-5-2 med Kløve som venstre wingbacks eller 4-4-2?
Men forfærdeligt at så mange er på skadeslisten, og Austin starter desværre er for EFB.
Vi skal nok være tilfredse med 1 point....
Leave a comment:
-
Så må det sgu være tiden vi melder os ind i slutspillet og henter første sejr, hvis vi skal have en chance for at hente den skide bronze!!
Leave a comment:

Leave a comment: