Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM-OB 14.4 19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tverskov igen dyr for os .. ufatteligt mange fejl han begår og desværre er de begyndt at koste mål .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Og så har Tverskov karantæne mod FCN...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Hvorfor skærmer Tverskov ham ikke bare. For fanden vi mangler Coolness med de bedste
        Vi er henne hvor jeg uden at blinke kalder Tverskov for den dårligste i 5 back kæden. Han laver for mange fejl på den position.

        Comment


          #19
          Helenius har bare for mange mangler og hører ikke til på et top-6 hold. Det ændres ikke ved hvis han skulle score et mål - det tror jeg ikke sker.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Tverskov igen dyr for os .. ufatteligt mange fejl han begår og desværre er de begyndt at koste mål .
            Ja mod de gode hold mangler han lige lidt. Det ser vi meget tydeligt i det her slutspil, samt pokal.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Vi er henne hvor jeg uden at blinke kalder Tverskov for den dårligste i 5 back kæden. Han laver for mange fejl på den position.
              Ahhh så har du i mine øjne ikke set mange kampe. Han har kostet et par kampe nu, men har da været suverænt den bedste dernede.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Helenius har bare for mange mangler og hører ikke til på et top-6 hold. Det ændres ikke ved hvis han skulle score et mål - det tror jeg ikke sker.
                Havde gerne set en ærgerrig Fester, der VIL OB, i stedet for Helenius. Alle kan jo se han er færdig i OB.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Og så har Tverskov karantæne mod FCN...
                  Fint så koster han ikke mål i den kamp , hbor vi skal vinde
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Og så har Tverskov karantæne mod FCN...
                    Åbenbart for at brokke over dommerens beslutning...
                    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...755249665?s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Fint så koster han ikke mål i den kamp , hbor vi skal vinde
                      Nå, nej, han spillede hidtil en god sæson og var mest en af vores bedste hvis ikke den bedste.
                      Det er svækkelse uden ham mod FCN.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Fint så koster han ikke mål i den kamp , hbor vi skal vinde
                        Tverskov har tredjevalget ved sin venstre side. Det betyder altså også noget. Jeg vil ikke brokke mig over den unge mand med det store ansvar
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #27
                          Skidt af Greve lige før straffesparket. Hvordan han står foran kløve og eskesen er en gåde

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
                            Skidt af Greve lige før straffesparket. Hvordan han står foran kløve og eskesen er en gåde
                            Han står ikke foran Kløve, Kløve er sygt i dag. Men ville også vælge Eskesen i sted af Greve.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Nu skal vi lige holde de første 5-10 min uden at komme bagud 2-0. Så må vi se om vi kan skrabe et point til os.

                              Comment


                                #30
                                Er der nogen som har et link til et sted kampen vises som streaming?

                                Comment

                                Working...
                                X