Hmm... jeg synes ikke jeg får den mulighed op... og jeg burde ellers have rettigheder til lidt af hvert herinde... ,o)
Mvh
MaxHH
Lyder underligt. Hvis jeg har adgang til den som almindelig bruger, og du ikke har som Super Mod, skal admin ind i ACP'en under Usergroups -> Super Mods og vinge af under Poll Permissions at du kan hhv. oprette og stemme i Polls.
Lyder underligt. Hvis jeg har adgang til den som almindelig bruger, og du ikke har som Super Mod, skal admin ind i ACP'en under Usergroups -> Super Mods og vinge af under Poll Permissions at du kan hhv. oprette og stemme i Polls.
Man kan vel stille det meget simpelt op. Er han stadig sulten efter fodbold? Så måske ja. Er det bare for at få de sidste penge ud af karrieren. Så nej. Jeg synes faktisk det var mere spændende mef en ung sulten hb. Løber der ikke nogen rundt i 1 div ala Azer?
Er det kun admin der kan oprette afstemninger? Har altid haft god fidus til afstemninger, og ville egentlig gerne oprette en.
Prøv at starte et nyt emne, og scrolle ned i de muligheder der står under tekst-feltet. Der skulle gerne være en boks hvor der står "Oprette en poll", hvor du vinger af, så den bliver sort i stedet for grå... og så kører det derfra.
Comment