Tre grunde til at vi vinder.
De undervurdere os, når de har hjemmebane.
De spiller ikke godt dammen i øjeblikket selv stabile Jacob Poulsen er dårligt kørende.
Vi har selvtillid og momentum.
Alligevel tror jeg der kun er 1/3 chance for at vi kommer i finalen. Men det er ikke umuligt.
Tvivler på der er nogen i superligaen, der undervurderer os, som vi spiller for tiden, men ellers er jeg enig. Det hænger ikke sammen for fcm, som de er bedst og de skal spille bedre, hvis de skal gøre sig forhåbninger om mesterskabet. Det kan dog sagtens være nok til at slå os, da de jo stadig vinder mange kampe uden at imponere.
Der hvor jeg lidt håber midtjylland, måske mister lidt er at de står presset i en guldkamp og at den her kamp kommer som et bump på vejen imod målet. I de seneste pokalsejre vi fik har vi selvfølgelig fortjent vores sejre, men vi har også mødt fck i kampe, hvor de øvrige kampe for dem var langt vigtigere end de øvrige kampe for os. Det samme er gældende her og det håber jeg lidt kan gøre at vi måske er lidt mere sultne i dagens kamp end de er.
Tipsbladet er optimister på vores vegne. Med skaden til Barrett, Gryte måske ude og bare generelt med tanke på vores track record på Heden, så er det måske lige at stramme optimismen lidt. FCM må naturligvis være favoritter, bl.a. også fordi de har en langt bredere trup end os, og det begynder at betyde noget her sent i sæsonen. Håber på overraskelsen og tror vi i hvert fald kan give dem en kamp.
Tipsbladet er optimister på vores vegne. Med skaden til Barrett, Gryte måske ude og bare generelt med tanke på vores track record på Heden, så er det måske lige at stramme optimismen lidt. FCM må naturligvis være favoritter, bl.a. også fordi de har en langt bredere trup end os, og det begynder at betyde noget her sent i sæsonen. Håber på overraskelsen og tror vi i hvert fald kan give dem en kamp.
Det er vel følelsen af, at vi er rigtig godt kørende for tiden mens FCM er noget mere ujævnt spillende, der skal give os håb. Når det er sagt, tænker jeg også helt klart FCM som store favoritter.
Syntes også skaderne ødelægger optimismen lidt.
At vinde kampen vil være superflot men det bliver desværre nok svært.
Håber som dig at vi under alle omstændigheder for afsat nogle positive aftryk på kampen, og ja heldigvis er alt muligt, og at hvis vi slår FCM vil det være overraskende, men større overraskelser er da heldigvis set før i fodbold.
Sten er klar til kampen!
Det bliver
Gryte
Leeuwin Tvegeskov Ludwig
Ryan C.Nielsen JJT Kløve O.Lund
Bashkim AK
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
nogle der ved hvorfor vi kun har 6 udskifter på bænken...?
OB's bænk:
10. Rasmus Festersen 15. Nicklas Helenius 16. Julius Eskesen 21. Mathias Greve 27. Oliver Christensen 29. Mads Frøkjær-Jensen
Måske de glemte Obekjær eller Grube.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment