Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby - OB Fredag den 29/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Brøndby - OB Fredag den 29/3

    Så starter mesterskabsspillet!
    En sejr i Brøndby ville være et stort skridt mod 3.pladsen, det er også lønningsdag og så er det fedeste sted at vinde altså på Brøndby Stadion!

    Alle mand afsted!
    siden 1887

    #2
    Self vil en sejr være det mest optimale hvis vi vil ende på den 3 plads, men 1 point i Brøndby vil være helt fint

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Self vil en sejr være det mest optimale hvis vi vil ende på den 3 plads, men 1 point i Brøndby vil være helt fint
      Det er jeg enig i. Det skal nok blive vanskeligt nok at hive point med hjem, for tror vi får et lidt andet brøndbyhold at se nu. Jeg tror de har haft det ger top 6-pres, som har tynget dem her i foråret. Nu kom de med, og det kan jeg godt frygte giver dem lidt ekstra.
      Jeg tænker også sådan en landskampspause har gjort bøf bedre end os. Vi har redet på en bølge af sejre, hvor sådan en landskampspause måske kan gå ind og stikke en lille kæp i hjulet, hvor imod jeg tror den er kommet kærkomment for Bøf, som nok lige skal have pusten efter at skulle slide top 6 i hus. Det er lidt en ny start, der kommer nu og vi skal blive ved at holde fast i den her sult efter at nå medaljerne. Jeg står lidt med bange anelser om at man nu vil fremstå en smule for tilfredse med at være i det fine selskab, og sker det så får vi bank på fredag!

      Comment


        #4
        Nu viste holdet en rigtig god mentalitet i denne sæson og kan gå helt selvsikker i kampen. Vi ligger nummer tre og kampen er en kæmpe chance at slå et 7 point hul til plads 4 med Nordsjælland og Esbjerg ude i Midtjylland og FCK i denne runde.
        Synes BIF har langt mere press og tror at kampen i Parken viste vores hold at det går ikke med mindre end 100%. Alt i alt tror at den katstrophale nederlag under forårsoptakt blev den rigtige katalysator som gav holdet det sidste skub.
        Tror på sejr.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Tror ikke vi skal blive for selvsikre. Især ikke på Brøndby Stadion, for så kan det sgu hurtigt gå galt. Jeg tror på ét point, og det spillemæssige kommer nok til at minde lidt om 1-1-kampen i oktober.

          Comment


            #6
            Hvis Brøndby kommer foran bliver det en af slutspillets grimmeste oplevelser. Hvis vi kan ryste dem, er Brøndby slet ikke stærke nok psykisk til at håndtere alt det, der foregår.. anføreren smutter, usikkerhed om træneren, tæt på katastrofen i ligaen osv.. Men i medvind kan de blive uhyggelige.

            Comment


              #7
              Vi skal også huske at de på fredag har Hany Mukhtar med igen.
              siden 1887

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Vi skal også huske at de på fredag har Hany Mukhtar med igen.
                han har været en skygge af sig selv i 2019, så det må han gerne blive ved med.

                Comment


                  #9
                  http://obstruktion.dk/johnson-laurse...YkX_C5kXxnefas
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Hvor mange OB fans skyder i der kommer med på udebaneafsnitet?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nicolainielsen1887 Se indlæg
                      Hvor mange OB fans skyder i der kommer med på udebaneafsnitet?
                      508

                      Comment


                        #12
                        Det er lige nøjagtig den fornemmelse af tilfredshed, som jeg er bange for kan koste os medaljerne i år. Brøndby vil fandme ikke komme med samme mentalitet. De skal fandme op og hente os, hvis man skal kunne se sig en lille smule i spejlet når sæsonen er ovre. Jeg ved godt at bøf og OB ikke er helt det samme i disse år, men jeg synes stadig at vi har en helvedes masse at spille for. Vi har gået og proklameret at vi er berettiget i top 6 i flere år. Nu er det med at bevise at man hører til der. Jeg er så bange for en afklapsning i morgen, fordi vi møder en modstander, som bare vil det mere. Jeg ønsker sådan de modbeviser mig, men fornemmelsen er skidt herfra!

                        Comment


                          #13
                          De stribede melder udsolgt på deres bustur! Alle mand til Brøndby

                          Comment


                            #14
                            Fedt - hvor mange er det ?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Fedt - hvor mange er det ?
                              Maks 60 tror jeg
                              - til grin de melder udsolgt og ikke bestiller en ny bus..
                              siden 1887

                              Comment

                              Working...
                              X