Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga simulator

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FFM
    replied
    Får det til en 7. Plads med 35, men tilgengæld "kun" 3 til en 4. Plads og 1 til top 6.

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Med mindre FCN sælger ud i vinterpausen tror jeg ikke de skal afskrives i top 6
    Det er jeg nu ikke sikker på, og jeg havde også Esbjerg som vinder i dagens kamp i min simulator - og som nr 4 samlet.
    Men det sjove ved simulatoren er netop, at man indtaster alle kampe, da det jo er svært at tage højde for indbyrdes kampe mellem top 6 bejlerne, de enkelte klubbers slutprogram m.v., når man kigger på klubbers sandsynlighed for en top 6 placering.
    Jeg var fx selv overrasket over, at jeg ved flere forsøg havde Esbjerg ret højt placeret. Det må jo betyde, at de har et nemmere slutprogram end de andre bejlere.
    Med Esbjergs slutprogram ligner de en stensikker top 6 kandidat (29 point): AGF, BIF, Hobro, Horsens, Sønderjydske, Vejle.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg har på intet tidspunkt haft fcn i top 6. Og OB kommer heller ikke med. Men lad os se hvad der sker i januar. Det er altid spørgsmålet i Fcn. Der ryger nok lidt ud. Hvad med Julle? Skal han til Norge? Eller Brøndby?
    Norge, Brøndby eller Mars ... sandsynligheden er den samme :) (her snakker jeg i forhold til vinterpausen).
    Last edited by Entusiastens; 16-12-2018, 14:48.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg har på intet tidspunkt haft fcn i top 6. Og OB kommer heller ikke med. Men lad os se hvad der sker i januar. Det er altid spørgsmålet i Fcn. Der ryger nok lidt ud. Hvad med Julle? Skal han til Norge? Eller Brøndby?
    Er det ikke nyt at du har OB uden for top 6?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    FCN er kun 3 point efter OB, men ja 4 til top 6.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Og det er faktisk noget møg. Esbjerg og Horsens har nemmere program end os i foråret. Der bliver sandsynligvis en helt afgørende i forårets 3.runde i Horsens, hvor vi måske gerne skal vinde, og det plejer at være svært på de kanter. Esbjerg og AaB tror jeg på i top6, dvs. vi skal ud og overpræstere en smule og i hvert fald vinde i Horsens. Randers ligner de har for svært et startprogram, og FCN kommer for langt bag ud i dag.
    FCN er kun 3 point efter OB, men ja 4 til top 6.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Ha ja det må man sgu sige, troede ellers de ville vinde i dag
    Det var også mit umiddelbare bud, når man ser på form osv. ... FCN har dog været ringe ude!

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    De gør ellers en del for at afskrive sig selv i dag.
    Og det er faktisk noget møg. Esbjerg og Horsens har nemmere program end os i foråret. Der bliver sandsynligvis en helt afgørende i forårets 3.runde i Horsens, hvor vi måske gerne skal vinde, og det plejer at være svært på de kanter. Esbjerg og AaB tror jeg på i top6, dvs. vi skal ud og overpræstere en smule og i hvert fald vinde i Horsens. Randers ligner de har for svært et startprogram, og FCN kommer for langt bag ud i dag.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Ha ja det må man sgu sige, troede ellers de ville vinde i dag

Leave a comment:

• FFM
    replied

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    7.plads med 34 points; 3 nederlag, 2 sejre, 1 uafgjort. Nederlaget i fredags var dyrt, men det er nu i starten, vi smed for mange points.

Hvis det skal gå godt, så skal vi gerne vinde over Vejle og Randers. Derudover skal vi enten vinde i Horsens eller have noget med fra Århus. Hvis vi får noget imod Brøndby er det godt, og alt i Parken er bonus, men det er meget svært at forestille sig.

Det bliver utrolig tæt; forventeligt ligger cuttet nok på 35-36 points.
    jeg tror vi sniger os med sammen med de 3 store, Horsens, og AaB. Der er klart pil op, men et par forstærkninger ville pynte, så må Al, AK, Festersen, Desler, og Kløve gerne erstattes, selvom jeg ikke tror det sker.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    7.plads med 34 points; 3 nederlag, 2 sejre, 1 uafgjort. Nederlaget i fredags var dyrt, men det er nu i starten, vi smed for mange points.

Hvis det skal gå godt, så skal vi gerne vinde over Vejle og Randers. Derudover skal vi enten vinde i Horsens eller have noget med fra Århus. Hvis vi får noget imod Brøndby er det godt, og alt i Parken er bonus, men det er meget svært at forestille sig.

Det bliver utrolig tæt; forventeligt ligger cuttet nok på 35-36 points.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Tak for linket. Jeg har Esbjerg som nr 4 og AAB som nr 6 og så en klub fra Fyn ind imellem de to med 37 point. Pænt optimistisk, men det vil være godt for os, hvis FCK, FCM og BIF suger så mange point til sig som muligt, og at vi vinder de to indbydes "top 6 kandidat opgør" mod Randers og Horsens.

Leave a comment:

• sydpark
    replied
    7. plads med 35 point!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Kan det nu godt teoretisk set i følge simulatoren....

1 FC Kopenhagen 26 21 2 3 57:20 37 65
    2 FC Midtjylland 26 15 9 2 62:26 36 54
    3 Brøndby IF 26 14 5 7 42:31 11 47
    4 Esbjerg fB 26 13 6 7 35:31 4 45
    5 Aalborg BK 26 11 8 7 35:30 5 41
    6 Odense BK 26 11 6 9 37:28 9 39
    7 Randers FC 26 9 8 9 29:35 -6 35
    8 FC Nordsjælland 26 9 7 10 37:36 1 34
    9 AC Horsens 26 9 7 10 33:46 -13 34
    Du har ret.

Leave a comment:

Working...