Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægI Suppen, ja. Du skrev i sæsonen.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVed ikke hvor de får det fra:-) Men livescorer har en helt tredje måling. Så hvem man skal regne med ved jeg ikke:-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er interessant at følge den helt rene subjektive betragtning, men du kunne godt forholde dig mere til virkeligheden, uden at blive usaglig.
Vi er helt enige om at kunstgræs skal væk, men synes nu nok det minder om fodbold.
Som en tilføjelse mangler FCN 3 mand i defensiven, den ene er meget vigtig for dem.
Når det er sagt er jeg meget skuffet over fcn i dagens kamp. Med al den hype af dem før i dag er det ikke meget de kommer med. Tænker OB har mere at skyde med i 2.halvleg og de bliver kun bedre :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet ændrer ikke på, at det stadigvæk er korrekt. JJT scorede mod Hobro i pokalen, så JJT har stadig lavet flere mål end Bashkim, også hvis vi tæller pokalen med.
Uanset ville det være rart, hvis Bashkim får gang i målscoringen - det må gerne begynde i løbet af de næste 45..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVed ikke hvor de får det fra:-) Men livescorer har en helt tredje måling. Så hvem man skal regne med ved jeg ikke:-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment