Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Nej vi har den mest nu, og har haft den mest siden de scorede efter 3 min. Vi var helt oppe på 56% efter 10 min.
    Det har vi nu ikke. FcN har sat på det gennem hele kampen... men vi har hentet ind, så den lige pt. kun hedder 53-47 i FcN farvør.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Helenius gør det ganske fornuftigt, vi skal have flere bolde op på ham. Kadrii, skal vi nok lige begynde at overveje

      Comment


        #48
        Vi skal have 3 point i dag. Selv med 2 af vores vigtigste spillere skadet er vi klart bedst. Det har intet med fodbold at gøre på den lortebane.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det har vi nu ikke. FcN har sat på det gennem hele kampen... men vi har hentet ind, så den lige pt. kun hedder 53-47 i FcN farvør.
          Ikke der hvor jeg får min stats fra. Bet365, der har vi haft den mest, og har den stadig mest 49-51 kun nu.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Nej vi har den mest nu, og har haft den mest siden de scorede efter 3 min. Vi var helt oppe på 56% efter 10 min.
            Nej :).
            De officielle stats kan du se her, FCN har ret markant mere boldbesiddelse.
            http://www.superliga.dk/kamp/2018-20...rdsjaelland-ob
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Man kan sagtens se formel 1 samtidigt med den søvnige kamp.

              Comment


                #52
                Ha ha ha Hold fast hvor er Gryte’s handsker/støvler modbydeligt grimt
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Ikke der hvor jeg får min stats fra. Bet365, der har vi haft den mest, og har den stadig mest 49-51 kun nu.
                  Nu går der lidt for meget Kent Nielsen i jer, med al den snak om boldbesiddelse 🙈😂😂
                  OBeliever

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Ikke der hvor jeg får min stats fra. Bet365, der har vi haft den mest, og har den stadig mest 49-51 kun nu.
                    Bruger Superliga.dk.
                    Ved ikke hvor Bet365 får deres stats fra, nu hvor det tilsyneladende ikke er Superliga.dk.
                    Har de deres egne målere til den slags?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Vi skal have 3 point i dag. Selv med 2 af vores vigtigste spillere skadet er vi klart bedst. Det har intet med fodbold at gøre på den lortebane.
                      Det er interessant at følge den helt rene subjektive betragtning, men du kunne godt forholde dig mere til virkeligheden, uden at blive usaglig.
                      Vi er helt enige om at kunstgræs skal væk, men synes nu nok det minder om fodbold.

                      Som en tilføjelse mangler FCN 3 mand i defensiven, den ene er meget vigtig for dem.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                        Nu går der lidt for meget Kent Nielsen i jer, med al den snak om boldbesiddelse 🙈😂😂
                        🤣🤣🤣
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Man kan sagtens se formel 1 samtidigt med den søvnige kamp.
                          Det er da klart en af de mest underholdende kampe vi har deltaget i, i den her sæson. De seneste kampe mod Esbjerg, Hobro og SønderjyskE derimod...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            3. start i sæsonen, og han har allerede lavet flere mål end AK og Bashkim.
                            Har Bashkim og JJT ikke begge scoret to?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Bruger Superliga.dk.
                              Ved ikke hvor Bet365 får deres stats fra, nu hvor det tilsyneladende ikke er Superliga.dk.
                              Har de deres egne målere til den slags?
                              Ved ikke hvor de får det fra:-) Men livescorer har en helt tredje måling. Så hvem man skal regne med ved jeg ikke:-)

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Har Bashkim og JJT ikke begge scoret to?
                                Bashkim har kun scoret mod Horsens i Suppen.

                                Comment

                                Working...
                                X