Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det værste ved deres kampe i Europa er deres umodne og naive tilgang til kampene. Det er så hjernedødt naivt og uambitiøst at jeg ikke håber de kommer med de næste mange år.
    Men deres store svaghed er de er så fastlåst i spillestilen at de ikke formår at køre en plan b.
    De går bare ned med mand og mus.

    Bastarden Ikast/Herning klarer sig heller ikke bedre i Europa end FCN gjorde.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Da FCN var i champions league kan jeg huske at Carsten Werge under kampen sagde noget lignende ''Hold kæft hvor det ringe det her''.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Partizan spiller ikke gruppespil i år hvor FCN mødte dem. Jeg vil altid forvente at OB går videre mod et svensk eller norsk hold. Det betyder ikke de gør det, men jeg ville blive meget skuffet, men jo det var et fint resultat, selvom de var heldige, med brændt straffe osv. Jeg ville ligeledes blive skuffet, hvis vi over to kampe, ikke fik min. et point mod Partizan, hvis vi ikke kunne slå dem ud. AaB slog dem jo bla. ud af CL kvalen takket være AK for nogle år siden. Så skræmmende er de ikke. Vi prøvede det selv med Røde Stjerne, som er det bedste hold i Serbien, som vi ivørigt også på landsholdsplan er bedre end. FCK ligger 24 pladser over Partizan. Men det er self tilladt at være uenige her.

    I forhold til FCN og deres CL præstation, så ja det var en meget svær pulje, og ja et point er vel ok. MEN de blev jo fuldstændig savet ovet i en grad der var pinligt. - 18 i målscorer det er ikke så tit man ser det, og så tænker wow vi gjorde det godt. For de var netop naive i deres tilgang. Stædige, og som der bliver skrevet, ingen plan B. FCK mødte også Juve, og gjorde faktisk kampen i Torino spændende med deres internationale stil, så nej ikke en selvfølge. Ligesom vi iøvrigt selv gjorde det mod Villareal og Panathinaikos. Man kan jo ikke møde op i Torino og tro man kan spille som i superligaen, så er man fandme naiv. Der er forskel på at være ambitiøs i europa, og forsøge at komme langt, kontra bare at være nogle lalleglade idioter, der bare gerne vil være tro mod sin spillestil, og så til hvordan holdene spiller i suppen. Jeg tænker bestemt vi ville have større chancer europæisk med JM end med Hjulmand. Syntes jeg egentligt også SE viste dengang de var så ufatteligt tæt på gruppespillet. Det var flot, realistisk og ambitiøst.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det værste ved deres kampe i Europa er deres umodne og naive tilgang til kampene. Det er så hjernedødt naivt og uambitiøst at jeg ikke håber de kommer med de næste mange år.
    Men deres store svaghed er de er så fastlåst i spillestilen at de ikke formår at køre en plan b.
    De går bare ned med mand og mus.
    Okay, hvis FCN er uambitiøse i sit spil, er det spil der har hersket de sidste mange kampe i OB så ambitiøst ... jeg forsøger at forstå din tankegang og hvad "ambitiøst" betyder for dig.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Kunne ikke have skrevet det bedre selv. Som da han efter deres 6-1 afklapsning i Torino sagde, jo men vi holdt fast i vores koncept, og det kan vi være stolte af.
    For 6 år siden mødte de Chelsea, Juventus og Shakhtar, hvad vil du sige med det ... selvfølgelig taber et dansk hold stort ude mod Juventus?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    De slog Cliftonville 3-1 samlet hvor de var bagud på hjemmebane. De slog AIK fint med 2x 1-0. I de to kampe mod et ikke imponerende Partizan hold, får de 0 point. Jeg er bestemt ikke imponeret over deres togt. Så ja jeg fulgte godt med, og så flere af kampene

    Måske er det bare et spørgsmål om hvad vi forventer/hvad vi ser som realistisk.
    Partizan er et etableret hold i Europa League gruppespillet (ville sende noget med, men det kan jeg ikke ... de spiller meget ofte gruppespil).
    Før det slog FCN netop de svenske mestre, uden at der gik mål ind.
    Mod Cliftonville var der klasseforskel og de skulle selvfølgelig have vundet større.

    Havde forsvaret ikke sejlet lidt mod Partizan, så var de også gået videre der.

    Jeg tvivler stærkt på at fans af OB havde været utilfredse med de resultater.

    Ja, de har set sårbare ud efterfølgende ... men sådan er det jo ofte med hold der spiller i Europa.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det værste ved deres kampe i Europa er deres umodne og naive tilgang til kampene. Det er så hjernedødt naivt og uambitiøst at jeg ikke håber de kommer med de næste mange år.
    Men deres store svaghed er de er så fastlåst i spillestilen at de ikke formår at køre en plan b.
    De går bare ned med mand og mus.
    Kunne ikke have skrevet det bedre selv. Som da han efter deres 6-1 afklapsning i Torino sagde, jo men vi holdt fast i vores koncept, og det kan vi være stolte af.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Som Kent Nielsen i da han var træner i OB.
    Lige præcis .... godt vi slap af med ham.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det værste ved deres kampe i Europa er deres umodne og naive tilgang til kampene. Det er så hjernedødt naivt og uambitiøst at jeg ikke håber de kommer med de næste mange år.
    Men deres store svaghed er de er så fastlåst i spillestilen at de ikke formår at køre en plan b.
    De går bare ned med mand og mus.
    Som Kent Nielsen i da han var træner i OB.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    De slog Cliftonville 3-1 samlet hvor de var bagud på hjemmebane. De slog AIK fint med 2x 1-0. I de to kampe mod et ikke imponerende Partizan hold, får de 0 point. Jeg er bestemt ikke imponeret over deres togt. Så ja jeg fulgte godt med, og så flere af kampene
    Det værste ved deres kampe i Europa er deres umodne og naive tilgang til kampene. Det er så hjernedødt naivt og uambitiøst at jeg ikke håber de kommer med de næste mange år.
    Men deres store svaghed er de er så fastlåst i spillestilen at de ikke formår at køre en plan b.
    De går bare ned med mand og mus.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Kielberg reagerer på mit indlæg :D.

    FCN gjorde det nu godt i Europa i år ... fulgte du med?
    De slog Cliftonville 3-1 samlet hvor de var bagud på hjemmebane. De slog AIK fint med 2x 1-0. I de to kampe mod et ikke imponerende Partizan hold, får de 0 point. Jeg er bestemt ikke imponeret over deres togt. Så ja jeg fulgte godt med, og så flere af kampene

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    8 mand alligevel, hvem tænker du på her? Jeg har ikke den store fidus til Hjulmand til andet end at avle talenter. Syntes hans stædig fastholdelse af hans "koncept" kommer soleklart til udtryk de gange de har været i europa. Det har ikke været kønt. Men udvikling af talenter er han super dygtig til.
    Kielberg reagerer på mit indlæg :D.

    FCN gjorde det nu godt i Europa i år ... fulgte du med?

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Der må være lagt op til en ordentlig snitter på plasticbanen på søndag. Jeg tæller 8 mand der er klart bedre, og med deres træner der nok er Danmarks bedste, bliver det en lang kamp.
    Det er også taknemligt at træne fcn. De har en rigtig skidt sæson og alligevel stiller ingen spørgsmål eller krav til Hjulmand.
    8 mand alligevel, hvem tænker du på her? Jeg har ikke den store fidus til Hjulmand til andet end at avle talenter. Syntes hans stædig fastholdelse af hans "koncept" kommer soleklart til udtryk de gange de har været i europa. Det har ikke været kønt. Men udvikling af talenter er han super dygtig til.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Der må være lagt op til en ordentlig snitter på plasticbanen på søndag. Jeg tæller 8 mand der er klart bedre, og med deres træner der nok er Danmarks bedste, bliver det en lang kamp.
    Det er også taknemligt at træne fcn. De har en rigtig skidt sæson og alligevel stiller ingen spørgsmål eller krav til Hjulmand.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Meget enig. Rygaard kunne godt spille 8`er i vores system. Nelsson er vildt overvurderet men kunne godt slå Lund af ja.
    Så minimum 6 mand ville spille på vores hold fra Day 1. Måske flere
    Det er ikke specifikt til lige den her post, men FCN har jo det problem at de konstant har stor udskiftning, det positive er så talentfabrikken.
    Om 1 år ville stort set alle kunne sættes på OB´s hold, men der er mange væk igen :D ... lige nu er det vel 5-7 stykker.
    Jeg tror at Europa League har taget hårdt på dem og at de derfor ikke har præsteret så stærkt som forventet ... men igen de bliver kun bedre og til foråret er de i hvert fald udhvilede.

    Leave a comment:

Working...
X